Skocz do zawartości

tomtom1994

Zarejestrowani
  • Postów

    196
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O tomtom1994

  • Urodziny 05.09.1994

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520iA, 2002
    (oOO\(||||)(||||)/OOo)
  • Lokalizacja
    Częstochowa/Wyrazów

Osiągnięcia tomtom1994

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Uszkodzenia będą się powiększać jeśli nic z tym nie zrobisz. Tam gdzie starta jest farba lub pojawiły się pęknięcia skóra będzie szczególnie narażona na dalsze przecieranie i pękanie. Te elementy trzeba zrobić. Najlepiej oddać do profesjonalisty.
  2. tomtom1994

    Lusterka od m5.

    Tak można. Bez problemu będzie pasować. Jeśli miałeś odpowiednią wersję lusterek to wszystko będzie działać.
  3. Pisałem o fotelach bo w przypadku gdy są dokładane to 95% przypadków podpinane są bez przekaźnika który je usypia. Ja tak zrobiłem i później poprawiałem. Jeśli masz je fabrycznie to na pewno przekaźnik jest i szukać trzeba gdzie indziej.
  4. Dokładałeś fotele elektryczne? Jak tak to zapewne one :)
  5. Nie trzeba ściągać boczku. Musisz być ostrożny bo to delikatne, podważyć od góry by blaszka która to trzyma wyskoczyła z zapadki (możesz pomóc jej płaskim śrubokrętem) i wtedy ładnie wyjdzie. Pokombinuj delikatnie i ogarniesz o czym mówię.
  6. Jak to ładnie nazywasz - teoria o szklankach ma solidne podstawy. Miałem dokładnie taki sam problem w tym samym silniku. Wygląda na to że to jakaś wada fabryczna bo jest sporo takich przypadków, ale nie o tym. Z mechanikiem próbowaliśmy różnych rzeczy. Pomogła dopiero wymiana szklanek, wałków rozrządu i przeczyszczenie zaworów. Może rzeczywiście problemem są zawory a nie szklanki. Mówię tylko co u mnie było robione i co pomogło.
  7. Masz problem z hydraulicznymi popychaczami tzw. szklanki :D Miałem to samo. Wymiana pomogła.
  8. Wygląda to na podświetlenie tego całego kaseciaka. Może wykorzystasz do jakiegoś moda :P
  9. Cześć, Musiałeś szukać niedokładnie skoro nie znalazłeś odpowiedzi na pytania, o fotelach napisano już dosłownie wszystko. Poliftowe komforty sterowane manualnie - dobrze rozumiem? Były w ogóle takie? Ja jeszcze nie widziałem. 1. To zależy co chcesz zrobić, jeśli podkoloryzować jakiś zmęczony fragment to polecam colourlock. Wyślij im np. zagłówek a dobiorą Ci kolor idealnie. Jak myślisz o malowaniu całości to szukaj profesjonalisty a nie baw się w to sam bo zadowolony nie będziesz. To nie jest jak malowanie płotu - wiem bo sam przez to przechodziłem. 2. Opis jak podłączyć poliftowe fotele do przedlifotwego auta był już nie raz TU 3. Tak, panel musisz dostosować do foteli. 4. Kupujesz panel z kostką i lutujesz przewody do niej wg schematów (sprawdź sobie WDS). Łatwiej było poczytać wcześniej i nie kupować poliftowych foteli. Teraz musisz się pomęczyć żeby to podpiąć.
  10. tomtom1994

    El. Fotele e39

    Nie jest tak. Za sterowanie elektryczne odpowiadają dwa kable + i - Oba są już doprowadzone i nie jest istotne czy masz "dwa czy cztery przyciski". Pamięć też nic nie zmienia jeśli miałeś już w aucie fotele z pamięcią. Po prostu wszystkie różnice są w samym fotelu a nie w instalacji auta.
  11. tomtom1994

    El. Fotele e39

    Z opisu wnioskuję że w aucie masz zwykłe fotele sterowane elektrycznie a zakupiłeś komforty również sterowane elektrycznie. W takim wypadku wyjmujesz stare i wkładasz nowe. Instalacji nie ruszasz, będzie działać.
  12. Pompa ma regulację na śrubach imbusowych. Nie jest niestety jasne która odpowiada za co więc musisz metodą prób i błędów ale warto się tym pobawić. Pamiętaj by nie kręcić kilku na raz bo później nie dojdziesz co i jak. Po jednej. :D
  13. Jeśli chcesz elektrycznie składane lusterka to nie masz wyboru i konieczna jest zmiana na większe. W tych zwykłych konstrukcja uniemożliwia umieszczenie silniczka, są za małe. Zwykłe mogły mieć pamięć ustawień ale składanych nie spotkałem. Natomiast w tym temacie pojawiła się inna opinia. Póki co nie potwierdzona.
  14. marko0424 Jak możesz to podrzuć link do małego lusterka które jest elektrycznie składane. Wiem o czym mówię i lusterka składane zawsze szły w parze z fotochromem. To że teraz może go nie być tylko zwykły wkład to już inna sprawa. Tak, składane mają różne ilości pinów - 11 lub 14. Jak uważasz że są inne to proszę o link, chętnie się doinformuję. Nie wiem na ile przerabiałeś temat ale ja zrobiłem kilkanaście takich lusterek. Zestaw naprawczy jest potrzebny gdy wyrobią się ślimaki. Zdarza się to raczej rzadko. Nawet jeśli to wymienisz to jaki będzie skutek gdy lusterko jest dalej zapieczone i nie da się go złożyć nawet ręcznie przy wyjętych ślimakach i silniku? pero1234 Powodzenia i uważaj na zapieczone śruby od ramki i zaślepki na dole. Do zaślepki trzeba mieć dobry śrubokręt. Śrubka jest bardzo miękka i łatwo się objeżdża. W razie pytań pisz śmiało.
  15. Ja jestem wróżką i mogę odpowiedzieć :lol: Skoro masz lusterka składane z pamięcią to są to tzw. duże lusterka pod wkłady fotochrom. W twojej wersji jest to 14 pin (2pin wtyczka od fotochromu + 12pin wtyczka właściwa lusterka). Jak wyglądają wtyczki zobaczysz sobie na allegro. Nie ma różnic we wtyczkach. Jedynie te od fotochromu są różne bo żółte i bordowe ale nie różnią się funkcjonalnością i pasują zamiennie więc luzik. Takie lusterka są najrzadsze i najdroższe :roll: Twoje lusterka prawie na pewno da się naprawić. Trzeba tylko wiedzieć jak a zestaw naprawczy z allegro raczej nie pomoże bo zwyczajnie w 95% to ni eon jest przyczyną tego że nie działają. W lusterkach rdzewieje i zaciera się mechanizm/łożysko. Trzeba to rozłożyć, wyczyścić i nasmarować. Jest na YT filmik jak gość to robi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.