Skocz do zawartości

Siekiera1992

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Nie mam

Osiągnięcia Siekiera1992

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Siemka ponownie Chciałbym was spytać czy takie symptomy zrzut z inpa + zdjęcia świecy wyciągniętej z 6 cylindra (pierwsza z lewej) wskazują na to, że jest zalewana mieszanką przez uszkodzony wtryskiwacz ? Oraz czy takie przepalenie świadczy o tym, że ma dobrą iskrę (brązowy ceglasty kolor). Świece wyciągnąłem wczoraj jak zgasł mi samochód po wjeździe do garażu czyli tak jakby na świeżo. Opcja w Inpie przy korektach wtryskiwaczy wskazuje, że na szóstym cylindrze ma delikatne odchyły od normy ale na pozostałych jest bez zmian,(czy nie powinny być ujemne). Może to na coś wskazuje i ktoś obeznany mógłby rzucić jakąś myśl. Poniżej też pokazuje zrzuty z (shadow error codes) samochód nie ma EGR, ani pompy diagnostycznej za filtrem weglowym, błąd nr 50 czasem znika jak się wyłączy i włączy wtyczkę od zaworu odpowietrzania zbiornika paliwa w komorze silnika. Jakieś awarie w tym układzie mogą mieć wpływ na podawane paliwo pod ciśnieniem z pompy paliwa a tym samym odchyły przy korektach wtrysków? Wszystkie pomiary w inpie robiłem na ciepłym silniku.
  2. O kurna hardkor u Ciebie był :P Moja aż tak nie dudni pracuje cichutko i równiutko póki się gazu nie dodaje jest takie posykiwanie przy muskaniu gazu chyba od silniczka krokowego i się zaczyna falowanie. Ale w ogóle jak ta Twoja fajnie błyskawicznie reaguje na gaz u mnie to tak "mułowato" skacze od 500 do 1500
  3. Dodam wam jeszcze, że jak były mrozy poniżej zera to samochód pracował normalnie i nie gasł tylko miał muła strasznego do 2 tysięcy obrotów. To w jaki sposób ten mróz mógł działać ?
  4. Dzięki,czyli problem prawdopodobnie lewe powietrze w dalszym ciągu? Zabawa przy listwie wtryskowej i podmianie wtrysków pewnie wiąże się z większymi umiejętnościami oraz użyciem klucza dynamometrycznego ? Już nie wspominając o ściągnięciu kolektora dolotowego bez mechanika się raczej nie obejdzie.
  5. Cześć Jestem posiadaczem E46, BMW 320 Silnik M52TU i mam z nim pewien kłopot, a mianowicie auto gaśnie samo z siebie czasami rano na zimnym, czasami w trakcie jazdy po wysprzęgleniu lub staniu na światłach ogólnie po delikatnym muskaniu gazu potrafi zacząć falować i nieoczekiwanie zgasnąć. W zeszłym tygodniu sprawdziłem dolot i była dziura na króccu do silnika krokowego, dziura została doraźnie zalepiona izolacją i zamówiłem nową ale problem nie zniknął, więc fałszywe powietrze nie było raczej tym problemem. Na komputerze wyskakuje od czasu do czasu error 243 wypadanie zapłonu na 6 cylindrze, pozamieniane cewki, wykręcone świece, żadnych zmian. Ktoś już się spotkał z takimi objawami ma pomysł lub wyleczył swoje auto z podobnych przypadłości? Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu poniżej dwa filmiki prezentujące kłopot. https://www.youtube.com/watch?v=U_Z_Vd0Jaww :evil: https://www.youtube.com/watch?v=5kxSxfuidAw :evil:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.