Skocz do zawartości

bartei

Zarejestrowani
  • Postów

    98
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90, 320dA

Osiągnięcia bartei

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. A co odróżnia perun turbo od innych?
  2. Czy miał ktoś z was doczynienia z firmą TotalTurbo lub Turbo Rotor? W Total Turbo Zaproponowali 600zł za regenerację, wg mnie jest to mega tanio :shock: Teraz waham się czy skorzystać z ich usług ?
  3. Witajcie, od jakiegoś czasu jestem posiadaczem e90. Poprzedni właściciel twierdził, że auto nie ma DPF i, że na 99% jest mapowane ale on tego wszystkiego nie robił, auto było sprowadzone z włoch a on kupił je od jakiegoś handlarza który stamtąd importuje. Po podłączeniu kompa wyrzucało błąd 4030 bo uszkodzona była wtyczka od czujnika temperatury spalin. Po dłuższym posiadaniu auta zauważyłem, że przy delikatnym przyspieszaniu przy obrotach 2300-2700 auto jakby szarpało. Auto nie dymi ale gwiżdże turbo ( ma luz tył-przód) . Wyczyszczenie EGR i wymiana elektrozaworu nie pomogło. Dzisiaj zhamowałem auto (wyniki poniżej), po przejażdżce z podpiętym komputerem wyszło, że turbo pompuje ok 1,7-1,8bar. Wróciłem do domu, naprawiłem wtyczke a auto zaczęło mocniej szarpać przy delikatnym przyspieszaniu 1800-2100 obr, rzucało silnikiem i skakały obroty . Nie wiem od czego zacząć a nie lubię jak coś jest nie tak w moim samochodzie ...
  4. Czy można regenerować te turbo ? Macie jakiś sprawdzony warsztat ?
  5. Nie miałem innej opcji akurat wtedy ale nie martw się udałem się na odcinek drogi awaryjnej gdzie nie ma ruchu :cool2:
  6. wrzucamy z drobnym opóźnieniem odczyty z inpy ;) https://youtu.be/fr8OyFW-pLg https://youtu.be/4zRARikMczs https://youtu.be/jyMPu1g1idA https://youtu.be/N8rRNVt0Dg4
  7. Samochód dostał "nowy" pochodzący z angola elektrozawór przy turbinie. Zmiana na duży plus ale przy większych prędkościach jak by jeszcze czegoś brakowało. Zamierzam zdjąć kolektor i ten od egr też wymienić. Jutro pewnie zrobie nowe zrzuty z inpy i zobaczymy co teraz pokazuje .
  8. Niedługo wrzucę fotki pod obciążeniem. Co do pompy progowej to schodziła wartość do ok 3,5. Wiem że to mało ale podpiąłem się dzisiaj do 525d na CR, te 2,5 ogólnie śmiga naprawdę ładnie i nie ma żadnych problemów z mocą, uważam, że lepiej niż moje 3.0 . Dobijając do brzegu u kolegi pompa ma ciśnienie 3,5-6 na postoju a pod obciążeniem jeszcze niższe a jest lepiej niż u mnie ... Wrzucam fotki z jazdy pod obciążeniem oraz filmik, szkoda, że nie nagrałem jak sie zachowuje progowa. http://images78.fotosik.pl/316/d964e300ca02aa17med.jpg http://images78.fotosik.pl/316/27dc1ef2809eec2fmed.jpg http://images76.fotosik.pl/317/13469b9f107a0978med.jpg http://images77.fotosik.pl/316/1e2879373066d061med.jpg http://images76.fotosik.pl/317/b1bcaa71bd4c2f64med.jpg http://images75.fotosik.pl/316/6fa110eaec4e639amed.jpg http://images78.fotosik.pl/316/b1cc4f6670d7bbd7med.jpg http://images77.fotosik.pl/316/70ec05340018a11emed.jpg http://images77.fotosik.pl/316/740b2a1cfde47dd9med.jpg http://images75.fotosik.pl/316/49683bd9a67f5960med.jpg https://www.youtube.com/watch?v=sB5fx5qPKD0&feature=youtu.be
  9. siema ! Mój problem polega na tym, że czasem gdy chce przyspieszyć samochód ma dziwny opór tak jak by chciał jechać ale coś go dławiło i w pewnym momencie mu oddaje i przyspiesza normalnie. Czyściłem wcześniej elektrozawór ale sam filterek, czytałem po internecie żeby go rozebrać dalej i wyczyścić membrane. Podłączałem inpe i nie było żadnych błędów. Egr i zawór od egr też czyszczony, egr sprawny, pracuje tak jak trzeba. P.S turbo czasem zaświszczy przy przyspieszaniu i jest takie jak.by cykanie ale.to nie z turbo które w pewnym.momencie ustępuje Dorzucam zrzuty z inpy http://images75.fotosik.pl/314/b49fa59febe8e4edmed.jpg http://images76.fotosik.pl/314/3d22eda62894e4cfmed.jpg http://images76.fotosik.pl/314/4c64468497f94b9fmed.jpg http://images76.fotosik.pl/314/c9d4a073d4fe3681med.jpg http://images75.fotosik.pl/314/7862e293ecb72469med.jpg http://images77.fotosik.pl/314/cf4638b09f2a0eacmed.jpg http://images77.fotosik.pl/314/3a4c45cc4f0de26amed.jpg http://images75.fotosik.pl/314/11e6d7bf5d214bd9med.jpg http://images77.fotosik.pl/314/b0b5dcc10e5e56d0med.jpg http://images76.fotosik.pl/314/030b5ce71519b493med.jpg
  10. Taki off top trochę, ile zapłaciłeś za regeneracje turbiny ?
  11. bartei

    m57 nie odpala

    Pierwsza rzecz to podłączyć kompa. Mi nie paliła czasem i był czujnik wałka rozrządu a co do pompy to nie życzę Ci żeby się zatarła. Mi zerwało rozrząd i jestem w trakcie montażu nowego słupka .
  12. A płynu chłodniczego nie musisz dolewac? :D odme wymieniles?
  13. bartei

    [39] 530d wymiana wtrysków

    Byłbym mega wdzięczny bo akurat w poniedziałek jade po silnik i od razu chce wziąć wtryski :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.