Skocz do zawartości

Adrian123292

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Adrian123292

  • Urodziny 27.04.1993

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E60 525d 2006r.
  • Lokalizacja
    Szczytno

Osiągnięcia Adrian123292

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Wyjąłem moduł i niestety jest zwykły LM.. Kurde a szkoda bo myślałem, że będzie mnie ładnie witała przed jazdą.. :x
  2. Hmm wydaje mi się, że mam lm2. Auto jest z 09.2006r i ma dynamic xenon. Ale pewności 100% nie mam. Wiesz może jak sprawdzić jaki mam moduł? :wink:
  3. Witam. Zakodowałem sobie w ncs expert światła powitalne. W idrive jest teraz opcja welcome light i można ją teraz zaznaczyć lecz za chwilę sama się odznacza. Co mogłem zrobić nie tak?
  4. Układ sam powinien się odpowietrzyć. Zapaliła się kontrolka że dolałeś płynu?
  5. Witam ponownie. Jak dotąd nie uporałem się z tym błędem w inpie. I w związku z tym mam pytanie, czy ktoś z was był by tak miły i sprawdził u siebie w e60 czy ma taki sam układ pinów w gnieździe obd2 ? Załączam foto jak to wygląda u mnie, zajęte są piny: 1,4,5,7,9,16. Obawiam się, że ktoś mógł sobie zrobić jakieś zabezpieczenie antykradzieżowe i mógł pozmieniać piny bo już nie wiem co mam z tym zrobić, co bym nie robił to wyskakuje ten błąd. http://zapodaj.net/e6d997abb2144.jpg.html
  6. Tzn. we wtyczce kabla piny są wszystkie ale w gnieździe obd w samochodzie jest puste miejsce na wsuwkę na pinie 8.
  7. Niestety rozlutowałem i to samo.. W gnieździe OBD jest tylko pin 8 a 7 nie maa wogóle.. Może to przez kabel ?
  8. Witaj. Ja miałem kiedyś podobny przypadek tyle że w bmw e46 320d. Winowajcą był filtr paliwa który się rozkleił i zatykał dopływ paliwa do pompy, komp też nic nie pokazywał. Sprawdź może ten filtr tak na początek. :)
  9. Witam. Mam problem z inpą przy połączeniu z moim e60. Otóż wykrywa zapłon wszystko pięknie ładnie działa wszędzie można wejść i sprawdzić ale.. Ale po jakichś dwóch sekundach gdy jestem w jakimś module lub przy sprawdzaniu silnika analog1 itd.. To wyskakuje mi błąd IFH0010:DATATRANSMISSION TO CONTROLUNIT DISTURBED i ciągle musze klikać na to ok bo gdy wcisnę anuluj to przestaje mi łączyć.. Inpe przeinstalowałem i nic nie pomogło. W poprzednim samochodzie e46 wszystko było ok. Hmm co tu może być nie tak? :?: :?
  10. I się wyjaśniło! :P Odłączyłem wtrysk sterujący i samochód nie wykazuje już żadnych spadków mocy. I jest teraz wszystko ok. Teraz pytanie czy można jeździć z odłączonym tym wytryskiem czy wypadało by go wymienić?
  11. Ok pompkę sprawdziłem i jest w porządku. Podłączyłem wczoraj pod inne i wykazuje błąd 5 Needle-notion sensor. Czyli wtrysk sterujący. Zmierzyłem na nim opór i jest 79 Ohm. Skasowałem błąd i po przejechaniu się znów się pojawił. Do tego wczesniej był jeszcze błąd 101 czyli przeładowania. Może to czujnik ciśnienia doładowania? Jak myślicie? Nie mam skąd podmienić a używka to loteria..
  12. Witam. Odkopuję bo mam ten sam problem. Niestety średniki usunąłem i dalej nie ma silnika m47.. Kurczę co może być nie tak? Mam wersje inpy 5.00 i najnowsze sp daten
  13. Adrian123292

    turbo 320d

    Zdjęć nie mam ale napisze mniej więcej jak. Trzeba zdjąć osłony silnika z góry. Potem odkręcić zbiorniczek podciśnienia nad turbo oraz wyjąć rurę dostarczająca powietrze do turbiny. Potem przy turbo zobaczysz taki zaworek, jest on przykręcony dwoma nakrętkami na klucz 10. Po tym odpinasz kostkę i wężyk idący do gruszki sterowania turbiną . Wyjmujesz zaworek na stół i widzisz na nim taki prostokątny kawałek plastiku. Po jego bokach będą zatrzaski . Otwierasz je i masz filterek. Przemyj go w benzynie ekstrakcyjnej i przedmuchaj. Potem wszystko złóż i śmigaj dalej! :mrgreen: Zdjęcia zaworka można znaleźć w Google.
  14. Ok . Dziś spróbuje z tym powalczyć. O ile się dobrze orientuje to są dwie pompy ? Jedna w baku a druga pod maską koło filtra tak?
  15. Ta w zbiorniku? Hmm tego nie sprawdzałem. Jest jakiś sposób żeby ją sprawdzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.