Skocz do zawartości

haxigi

Zarejestrowani
  • Postów

    117
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d lift

Osiągnięcia haxigi

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Przepraszam, że odkopuję. Jak można zakodować AUX w radiu professional? Mam z roku 2005 pro i nie czyta MP3, ani nie wspiera AUX. Pytałem w ASO to niby można zakodować AUX, ale nie wiem jak. W NCS nie ma żadnej opcji do AUX.
  2. u nie z prawej szpara idealna, a z lewej cos wieksza. Tak jakby blotnik blokowal. Chyba ze to ta uszczelka na zderzaku robi problem. Jak mam zamontowany zderzak to listwa pod lampa tez odstaje. Bez zderzaka pasuje elegancko... Dziwne...
  3. A co z tym ślizgiem i błotnikiem? Wszyscy macie tak krzywo to siedzieć czy co? Ślizg od przedlifta nie ma takiego czegoś i pasuje elegancko. Czy może to błotnik jest z przedlifta i nie pasuje do ślizgu polift?
  4. I jak kolego? Ogarnąłeś temat? U mnie tak samo ślizg ledwo co pasuje :/
  5. Webasto wyjęte, halogen i zderzak wszedł tylko mam problem ze spasowaniem. Ciekawi mnie tylko, co robi pilot od webasto, skoro to jest C czyli tylko podgrzewanie cieczy. Nie włącza się ono automatycznie? Myślałem, że samo się uruchamia.
  6. ori webasto, top C nie jest montowany pod szybą. Z/C jest pod szybą.
  7. Mam wszystko mpakietowe i nie mogę nic założyć przez webasto. Blokuje nadkole jak i sam zderzak, że o halogenie nie wspomnę.
  8. Cześć. Mam w aucie webasto Thermo Top C umieszczone pod maską przy dolocie od strony pasażera. Zmieniałem zderzak na mpakiet i jest zonk, bo nie pasuje teraz dolot i halogen. Wszystko blokuje to webasto. To normalne czy co? Nie przewidziano webasto dla mpakietu? Da się to jakoś poprawić? Chwilowo jeżdżę bez nadkola, dolotu i halogenu, ale na dłuższą metę tak być nie może.
  9. Cześć. Mam też problem z pływakiem, a nawet pływakami. Kilka razy podczas jazdy auto zgasło z powodu braku paliwa, a nawet rezerwa się nie zapaliła. Czasami jak zaleję paliwo to wskazówka podnosi się dopiero za jakiś czas. Na kompletnie pustym baku pokazuje, że ciągle mam jakiś dystans do przejechania. Co ciekawe tez gdy jest paliwo, a ja stanę na drodze pochyłej, że przód jest wyżej niż dół, to nagle w baku też nie mam paliwa... Na pusty bak wlałem 5 litrów i zrobiłem test 6 obd. Takie pomiary mi dawało: https://www.youtube.com/watch?v=HXbq1UlemSg Czy to oznacza, że oba pływaki są jakoś uszkodzone? Co ciekawe gdy wymontowałem je i każdy z osobna ruszałem, to wskazówka na zegarach działała prawidłowo i wskazywała dobrze poziom paliwa. Mam oba walnięte pływaki, czy co się dzieje?
  10. Jeżeli ten post powinien być jednak w dziale paliwa, proszę o przeniesienie! :) Mój problem wygląda tak. Wskazówka paliwa po zatankowaniu szaleje, widać to np na filmiku który nagrałem: No i tak przeważnie nigdy nie wiedziałem ile mam paliwa w baku aż do momentu gdy dochodziło do 1/4 zbiornika. Lub gdy też jechałem powyżej 20km ciągle, wtedy jakoś ta wartość się normowała i wydawała być wiarygodna. Jednak gdy się zatrzymałem, nagle w cudowny sposób był pełen bak. Postanowiłem, że rozkręcę oba pływaki i sprawdzę, który jest walnięty. Wyciągnąłem jeden, odłączyłem drugi i ruszałem tym cypelkiem. Wskazówka ruszała się prawidłowo. Zrobiłem to samo z drugim pływakiem i też wszystko było ok. Pływaki w ogóle były czyściutkie i takie ładne jak nowe, nigdzie kabelki nie były urwane ani nic. Wsadziłem je do środka i przez kilka miesięcy od lata było ok. W grudniu jednak, gdy zapaliła mi się rezerwa, dystans pokazywał jeszcze 180km. To postanowiłem zajechać na stację, ale najpierw po drodze do sklepu. Wyłączyłem silnik, a gdy chciałem go odpalić już się nie dało. Kręcił, kręcił, było słychać jakby coś się przelewało w baku, ale nic. Silnik padł. Poszedłem pieszo na stację, kupiłem 4 litry ropy i wlałem je do baku. Odczekałem chwilę, aż się układ odpowietrzy, no i zapalił. Zatankowałem do pełna, wyjeździłem to i podczas jazdy, gdy paliwa już było mało, zaświecił się żydek. Palił się chwilkę, a potem zgasł. Myślałem, że może jakieś wzniesienie czy coś i źle pokazało, bo dystans był prawie 250km, a niemożliwe że tak mało przejechałem na jednym baku (średnio robię około 800 - 900km, wtedy było niecałe 700). Zatrzymałem auto na parkingu, poszedłem na zakupy i znowu lipa. Nie chciał odpalić. Słychać było jak się tam coś przelewa, cuda wianki. Odpowietrzałem go, kręciłem, ale już aku słabł więc znowu z buta na stację i kupiłem 5 litrów. Zalałem, odpowietrzyłem i ciągle nic. Mówiłem sobie, że trudno, najwyżej po kogoś zadzwonię z ubezpieczenia bo mam akurat pakiet na takie cuda. No to sru, kluczyk w pozycję II, czekam aż skończy bulgotać i kręcę...kręcę...kręcę...zapalił. Uff. Szybko na stację i znowu bak na full. Teraz widzę, że nie jestem w stanie wyrobić takiego dystansu jak dawniej, a wskazówka oszukuje mnie równo i na dobrą sprawę nie wiem ile mam paliwa. Podłączyłem INPĘ i w silniku wywalił mi taki błąd: Czy da się w Inpie jakoś sprawdzić aktualny stan paliwa, jakoś mierzone przez inny czujnik niż ten na zegarach? Mógłbym liczyć może na jakąś pomoc w rozwiązaniu tego problemu? Dzięki z góry za odpowiedź i poświęcony czas na moje wypociny.
  11. Tylko to co napisałem. Potem coś o "Special Test" no ale ja mam inną wersję inpy niestety :/
  12. Jutro zrobię i dam znać. Jeszcze tylko gdybym wiedział jak wykalibrować :D
  13. Nagrałem też filmiki z inpy. Jeżeli piszczy i wywala błąd to słyszę, że lekko obroty falują i też napięcie na lewym sensorze skacze. Kąt skrętu: https://www.youtube.com/watch?v=0BUVX1G0UDQ DSC odczyty: https://www.youtube.com/watch?v=RtyDC1_Dz4A
  14. Może coś w tym być. Miałem poprawiany ręczny i wymieniany sworzeń z przodu po prawej. Dodatkowo miałem też robioną zbieżność, ale coś puściła chyba bo jadąc prosto mam lekko kierownice skręconą w lewo (raptem kilka stopni). Niedługo po tym padł mi prawy czujnik. Teraz po wymianie mam problemy z lewym. Czy powinienem najpierw ustawić zbieżność, a potem wykonać tę kalibrację? No i najważniejsze pytanie jak to zrobić, znalazłem tylko opis, że: @EDIT Sprawdzałem w INPA tam gdzie jest DSC, "Steering Angle Sensor" i błędów żadnych nie pokazuje. Chyba, że w złym miejscu byłem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.