Skocz do zawartości

pawelj5

Zarejestrowani
  • Postów

    983
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 325i Coupe 1992r. + LPG
  • Lokalizacja
    Starków

Osiągnięcia pawelj5

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

0

Reputacja

  1. Wygląda faktycznie na problem z grzałką sondy nr 1, czyli cylindry 1-3. Może być uszkodzona grzałka, a może być problem z bezpiecznikiem, czy przekaźnikiem. Jeżeli masz multimetr sprawdź czy podawane jest napięcie na grzałkę. Możesz też spróbować podłączyć sondy odwrotnie jeżeli pozwoli na to długość kabli. Jeżeli po zamianie diagnostyka nadal będzie wskazywać sondę nr 1, to wina jest po stronie zasilania, a jak wskaże sondę nr 2 to do wymiany sonda.
  2. Sprawdź czy nie zacina się linka gazu.
  3. "Remote" ze wzmacniacza podpiąłeś pod właściwy kabel stacyjki?
  4. Przyczyn może być wiele, wstępna diagnostyka komputerem mogłaby pomóc w znalezieniu przyczyny. Nie napisałaś jaki silnik jest w aucie.
  5. pawelj5

    Brak odciny BMW e36 318i m40

    To nie wygląda na brak "odcinki". Żeby sprawdzić działanie odcięcia zapłonu wkręć silnik na postoju bez obciążenia. M40B18 osiąga moc maksymalną przy 5500obr/min, więc odcięcie powinno być gdzieś w okolicy 6000-6500obr/min. To że silnik nie wkręca się podczas jazdy do odcięcia wynika raczej z tego, że nie osiąga pełnej mocy.
  6. W taki model warto zainwestować jeżeli zamierzasz diagnozować też nowsze modele. Posiada dwa niezależne układy, wyboru dokonujesz przełącznikiem. Wszystko jest w opisie. W E36 z lat 92-96 nie wykorzystasz możliwości tego sprzętu.
  7. Tak, opcja 1 jest wystarczająca do E36.
  8. pawelj5

    E36 dyfer.pol os ?

    Gdyby szpera działała to część mocy powinna napędzać drugą półoś. Być może poprzedni właściciel wprowadził Cię w błąd, a być może po prostu szpera się zużyła. Jeżeli nie da się nic odczytać z tabliczki, to zostaje zdemontować pokrywę przekładni i zobaczyć co jest w środku.
  9. Silnik zapowietrza się, bo kiedy dochodzi do przegrzania wzrasta ciśnienie płynu i wypuszcza go zawór ciśnieniowy, ewentualnie ucieka przez inne nieszczelności. Ja nadal obstawiam sprzęgło wiskotyczne wentylatora. Objawy są bardzo charakterystyczne.
  10. Problem z przegrzewaniem występuje kiedy auto stoi lub jedziesz powoli. Nie ma wtedy wystarczająco dużego przepływu powietrza przez chłodnicę, powinien więc zapewnić je wentylator. Tak jak kolega wyżej obstawiam wiskozę. Kultura pracy zamienników jest bardzo niska, kup BEHR.
  11. Na silnik nie powinno mieć wpływu, bo za utrzymanie temperatury odpowiada termostat. Ale stale "zapięte" wisko powoduje niepotrzebnie nieprzyjemny szum i na pewno wpłynie na zwiększone zużycie paliwa.
  12. Świecąca kontrolka oznacza błąd w pamięci. Może oznaczać uszkodzenie któregoś z elementów, ale błąd możemy wygenerować przypadkiem sami przy odłączeniu któregoś z podzespołów systemu Airbag bez wcześniejszego odłączenia akumulatora. W pierwszym przypadku trzeba wymienić uszkodzony element na sprawny i wykasować błąd, w drugim przypadku wystarczy samo wykasowanie błędu z pamięci. Do rocznika 1994 nie wystarczy zwykły interfejs jakich pełno na allegro. Musisz mieć interfejs ADS dedykowany do modeli z przed 1996 roku i komputer ze sprzętowym portem RS232. Do obsługi najlepszy będzie DIS. Osobiście mogę polecić interfejs od kolegi kkkkamil26. Działa bez zarzutu http://www.interfejsads.ugu.pl/sklep_ads.html
  13. pawelj5

    Montaż spryskiwaczy lamp e36

    Nie podam Ci schematu na tacy, ale zerknij tutaj http://wedophones.com/Manuals/BMW/. Na pewno znajdziesz właściwy schemat.
  14. pawelj5

    czarny olej na bagnecie

    Rozważ też brak uczciwości mechanika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.