Skocz do zawartości

grzesiek194

Zarejestrowani
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525d 2001 Touring
  • Lokalizacja
    Myszyniec

Osiągnięcia grzesiek194

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam ponownie. Panowie nadal nie uporałem się do końca z problemem. Do tej pory wymieniłem obydwie pompki i jeździłem mając powyżej 15l wczoraj jechałem i samochód poniżej 15 zdechł. Dziś się dobrałem jeszcze raz do wszystkiego i tak: w strumieniowej słychać przepływ paliwa, pompka w baku działa ale paliwo nie leci wyjściem na progową (nie wiem czy powinno ale wydaje mi się że tak) teraz w każdym razie jak zasysałem przewodem wchodzącym do progówki to tylko powietrze szło, paliwa jest ponad połowa. Raz zdarzyło mi się że wyskoczył Einspritzanlage zgasł ale dolałem paliwa i ożył ale to było na starej pompce w zbiorniku teraz jest nowa i to samo, pompka firmy VDO identyczna jak była. Panowie pomóżcie coś bo kończy mi się cierpliwość na ten samochód.
  2. Ok. Czyli podmienić zaworek od sterowania geometrią, tak? A Paliwo nie może się tu przyczyniać? Może ten regulator ciśnienia mały a podobno drogi robi mi całą robotę?
  3. Przepraszam nie miałem czasu wpaść. Ta w baku VDO identyczna jak stara która była. Z szarpaniem mam nadzieję że doszedłem co jest, zmieniłem progówkę na nową którą miałem na półce, jeździłem na starej bo z początku było dobrze tylko z czasem to szarpanie, przerywanie się pojawiło, teraz robiłem ok 12km jazdy testowej i było dobrze na tempomacie równo jechała bez przerywania, pojeżdżę zobaczę. Mam jeszcze jedno pytanie, jak przyspieszam dajmy na to na 2-gim biegu trzymam gaz w podłodze i w okolicach 3tys czuje osłabienie jakby ze 100% na 60% ale przyspiesza dalej, wina turbo? Wirnik w turbinie ma luz bo sprawdzałem. I jeszcze jedno czym może być spowodowana delikatnie opóźniona reakcja na gaz, nawet na jałowym biegu.
  4. Też tak mi się wydaje, tylko gdzie ja teraz kumatego do BMW znajdę ;) ale może coś wymyślę. A Przez co jeszcze może gasnąć poniżej 15l na wskaźniku jeżeli pompkę w baku mam nową? Strumieniowa się rozsypała?
  5. Witam. Mam problem, niedawno pytałem o błąd EINSPRITZANLAGE, do końca nie wiem czy się z nim jeszcze uporałem ponieważ potrzebny mi samochód i zawsze mam powyżej 15l, aczkolwiek pompkę w baku wymieniłem na nową ale raz nie chciał mi odpalić na niej, a z racji tego że musiałem jechać dolałem paliwa i tak jeżdżę. Jednak ostatnio pojawił się inny problem. Podczas przyspieszania jak i jazdy na szczególnie czuć na tempomacie samochód lekko szarpie, przerywa tak jakby chwilowo brakowało mu paliwa, mocy. Z przyspieszaniem tak samo raz przyspiesza dobrze a za chwilę czuć osłabienie. Panowie podpowiedzcie w czym szukać przyczyny, układ paliwowy, dolotowy, turbo? Turbina ma lekkie luzy ale miała też je jak kupiłem samochód dwa lata temu ale do tej pory jeździł dobrze, wszystko się zaczęło od tego błędu. Dodam że pompkę w baku już wymieniłem, progówka pompuje aczkolwiek nie wiem ile ale nową marki Automotive (poland) mam na półce, w samochodzie też jest Automotive ale germany. Z góry przepraszam jakby coś było nie tak w poście i temacie. Czekam na porady.
  6. Mam pytanie jaki kolor ma przewód odpowiadający za otwieranie klapy z przycisku na listwie oświetlenia tablicy ten podstawowy przycisk. Ja zmieniałem listwę oświetlenia tablicy jest ona razem z przyciskiem org BMW zakładał mi to lakiernik przy okazji konserwacji klapy i przed rozbiórką stary przycisk działał a nowy kilka razy i przestał. Próbowałem dojść jaki to kabel ale się poddałem.
  7. Tak jeszcze zrobię, podjadę do znajomego podłączymy i zobaczymy. Dzięki wielkie za pomoc.
  8. Fajnie, dzięki, w ogóle bardzo dobry opis. Teraz wiem co i jak gdzie leci ale pozostaje mi pytanie czemu mi samochód zgasł przy 130km/h nie chciał odpalić mając 20l paliwa będąc 230km od domu (pomijam fakt zwiezienia go do domu lawetą) a teraz odpala jeździ i to wszystko na starych częściach tak jak było. Zapowietrzył się jakimś cudem?
  9. Domyśliłem się tego, ale nie wiem co się tam stało, samochód mi zapalił i pracuje i na nowej i na starej pompce normalnie przejeżdżałem się i na tej i na tej i to samo. Teraz to sam nie wiem co tam było. Wiem że nie odzywała się pompka w baku przed rozkręceniem całego bajzlu jak ją wyjąłem i z prostownika podłączyłem zadziałała i po ponownym włożeniu i złożeniu wszystkiego na razie działa, ale dziwne jest to że jak ją włożyłem i włączyłem zapłon to paliwo nie leciało nigdzie a pompka pracowała. P.s wyjaśnisz mi jeszcze jak pracuje ta strumieniowa i jakie zadanie spełnia?
  10. Więc tak. Wyciągnąłem 30l paliwa podłączając się w deklu za kierowcą w miejsce gumowego przewodu i wyciągałem paliwo starą pompą progową która działa, jak upuściłem wystarczająco (miałem pod korek) odkręciłem dekiel za pasażerem wyciągnąłem pompę i resztę ustrojstwa przed wyciągnięciem włączałem zaplon i była cisza w zbiorniku po wyciągnięciu o dziwo pompa podłączona pod prostownik pompowała paliwo w wiaderku, więc włożyłem ją z powrotem uprzednio sprawdzając czy załącza się po przekręceniu kluczyka, podłączyłem ją i działa ale paliwa nigdzie nie pompuje z żadnego przewodu nie leci paliwo. Co to może być? Może być za słaba i nie daje rady pchnąć w przewody?
  11. Widziałem go, ale on jest na przewodzie który wychodzi z filtra paliwa, a u mnie jest sytuacja że paliwo do filtra nie dochodzi, przewód który idzie od pompki do filtra jest drożny ponieważ dmuchałem w niego powietrze i leci swobodnie, a pompka nie może dać rady napompować paliwa. Więc chyba szlag trafił pompkę, zastanawiające jest że tak nagle.... Podłączyłem nową progówkę i dalej to samo było
  12. filtr jakiś miesiąc temu na Mann. Wiem że pompowała dobrze bo właśnie przy zmianie filtra przez otwór na czujnik to po zalediwe sekundzie po przekręceniu zapłonu już mi zdążyło oblać silnik i było ciśnienie ;) gdzie znajduje się ten ogranicznik?
  13. zgasła jak miałem 20l dolałem 50 czyli do full i nic. A poprzedniego dnia chodziła praktycznie do suchego baku i wszystko ok.
  14. Witam. Uprzedzam czytałem stare posty o tym błędzie ale nie znalazłem identycznej sytuacji. Więc tak. Dwa dni temu jadąc sobie ekspresówką na tempomacie non stop 120km/h samochód jechał ok, chciałem przyspieszyć doszło do 130 szarpnęło wyskoczyło EINSPRITZANLAGE i motor stanął. Mam taką sytuację że pompa progowa działa, jak zdjąłem z niej wężyk na wyjściu to paliwo do butelki pompuje normalnie jednak nie wiem z jakim ciśnieniem, a gdy założę wężyk na wyjściu z pompy a zdejmę przy filtrze to już tylko tak jakby pluje a czasem w ogóle nie leci i słychać dźwięk odkręconego kranu gdy nie ma wody w sieci. Teraz mam pytania pompa padła i nie może dać rady przepchnąć paliwa przez wężyk do filtra czy poleciało coś innego? Dodam że wcześniej tego samego dnia miałem tylko objawy w granicach 1800-2300 obr/min że samochód poszarpywał ale jechał a potem nagle stanął. Uprzedzam nie podpinałem pod komp ponieważ skoro nie podaje do filtra paliwa to musi być coś z pompowaniem, tak na logikę. Pozdrawiam.
  15. Witam. Ja mam 2.5d i też czasem miałem takie falowanie podobne do Twojego tez jak przegazowałem to był spokój i ktoś mi kiedyś napisał żeby przeczyścić styki kostki czujnika na listwie common rail (od ściany grodziowej się znajduje) ja u siebie dobrze wyczyściłem prysnąłem jakimś preparatem do zaśniedziałych styków i jest dobrze co jakiś czas jak coś tam robię pod maską to go przeczyszczę i nie faluje mi narazie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.