Skocz do zawartości

apolloonus

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O apolloonus

  • Urodziny 06.01.1977

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Seria 3 E91 318D 2008r.
  • Lokalizacja
    Ostrołęka

Osiągnięcia apolloonus

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Brawo KptB! Twoja diagnoza okazała się być słuszna. Wymieniłem czujnik i problem zniknął jak ręką odjął.
  2. Po podpięciu u mechanika pod komputer wywalalo zawalony DPF.Mechanik go wyciągnął i wyczyścić po swojemu ale nic to nie dało, dalej jest to samo.
  3. Witam. Od jakiegoś tygodnia po odpaleniu rano strasznie trzęsie budą i gaśnie silnik. Muszę nieraz go ze trzy razy wystartować by nie zgasł. Drgania są bardzo mocne i trwają jakieś kilka sekund a po dodaniu gazu silnik jakby się dławił. Na domiar tego w chwilę po odpaleniu zaczyna wyć wentylator na chłodnicy i gdy przejadę nawet kilka km to po zgaszeniu silnika wentylator pracuje jeszcze kilka minut. Miał ktoś podobny problem? Dodam że ten problem powstał z dnia na dzień. Nigdy wcześnie czegoś takiego nie było. Proszę o pomoc.
  4. Problem rozwiązany .Gdzie nie pojechałem tam każdy szukał przyczyny awarii w tylnej osi.W końcu na jednej ze stacji diagnostycznych gość sprawdził przód. Okazało się, że przednie amortyzatory były totalnie wywalone. Tył absolutnie sprawny i nie było się do czego przyczepić. Wymieniłem amory i auto znów jak przyklejone do drogi . ):
  5. Witam. Od kilku dni zauważyłem ,że gdy troszkę szybciej zjeżdżam z ronda lub wychodzę z zakrętu zarzuca mi tył auta do tego stopnia ,że muszę kontrować kierownicą i załącza się DSC.Sprawdzałem zawieszenie i amortyzatory ,wczoraj wymieniłem też lewe tylne łożysko i dalej to samo.Zacząłem wertować temat i wyszukałem gdzieś ,że może to być uszkodzenie dyferencjału.Czy spotkał się ktoś z was z takim przypadkiem??
  6. W końcu ktoś z moich stron. Też miałem taki problem, u mnie były walnięte termostaty i przepustnica. Po wymianie tych części filtr fajnie się wypalał i nie było problemów jednak od jakiegoś czasu zauważyłem, że przybywa mi oleju i chyba skończy się na wycięciu filtra. :( Jesli możesz ,daj jakieś namiary na warsztat ,gdzie to robiłeś.
  7. Przebieg 166k km ,głównie miasto i krótkie trasy poza miasto.Raz na 2miesiące trasa ok.1000 km (Zielona Góra -Ostrołęka) oraz czasami takie po 100 km. Olej sprawdzę później i dam znać.
  8. Witam.Wczoraj po przejechaniu około 10 km wyświetlił mi się komunikat : Particle filter Possible to continue Drive , a pod spodem Possible redustion in engine power a jeszcze niżej coś o serwisie BMW.Dodam, że komunikat Possible to continue drive jest w takiej czerwonej ramce. Wiem że chodzi o filtr cząstek stałych ale nie wiem co dalej robić.Samochód nie pali mi więcej ,nie wyczułem spadku mocy wszystko jest ok ,tylko po przejechaniu kilku km wywala mi ten komunikat. Czy czeka mnie wymiana DPF?
  9. Witam.Plik ściągnąłem ,wypakowałem ,ściągnąłem też program ImgBurn, zainstalowałem i teraz pojawił się problem gdyż nie wiem co dalej z tym zrobić.Czy mam nagrać po prostu ten obraz na płytę czy poprzez funkcję write to zgrać na płytę .Pomoże ktoś??
  10. Proszę o rozkodowanie nr Vin: WBAVW11020A275983
  11. Witam tak jak w temacie bardzo proszę o rozkodowanie WBAUG310X0P093546 pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.