Skocz do zawartości

munzel

Zarejestrowani
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było:
    E91 - 318d - 2009r

    Jest:
    F31 - 320d - 2014r

Osiągnięcia munzel

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Drodzy koledzy, Po prawie czterech latach użytkowania F31 zauważyłem że nie mam wygłuszenia maski :duh: Napiszcie proszę jak to jest u Was ? Ktoś wie czy to jest opcja wyposażenia dlatego nie mam ? Chyba że mam wymienioną maskę, chociaż grubość lakieru 90 mikronów, nie widać żadnych śladów ściągania. BMW 320 z 2014r.
  2. Sprawdź czy po deszczu nie jest zalane wodą diversity które jest odpowiedzialne za odbieranie sygnału z kluczyka. Znajduje się ono w tylnej klapie u góry, nad szybą pod spoilerem.
  3. Może to nie ma nic wspólnego z Twoim problemem, ale zobacz film
  4. Udało się naprawić radar, tak jak przypuszczałem wiązka kabli. W niej jeden kabelek gdzieś się przerwał.
  5. Zrobiłem diagnostykę. W linku zdjęcie z błędami: https://files.mycloud.com/home.php?seuuid=613ee9fa302c674c71250a5b9b2b83f4&name=Screenshot_20200624-060842 Tak sobie teraz myślę, że jak jechałem w tym deszczu to awaria systemu wyskakiwała mi najpierw pojedynczo, a z czasem coraz częściej. Z tych błędów wstępnie odczytuje że moduły nie odpowiadają, jest przekroczenie czasu. Może kable zawilgotniały (wtyczka).
  6. U mnie system przestał działać teraz podczas tych ostatnich deszczów jakie nawiedziły południowa Polskę. Dzisiaj już było słonecznie ale system nadal nie działa. Do tej pory reagował i hamował bez zarzutu. Póki co nie wiem co z tym robić. Gdyby ktoś coś wiedział proszę o info.
  7. Zarąbiste jest jak zakodujesz to na 0,5 sekundy, wtedy nie trzeba tak długo trzymać przycisku. Wie ktoś może czy idzie zakodować Carly żeby zamykanie zrobić tylko przez naciśnięcie bez trzymania ? Ale tylko zamykanie do końca szyby.
  8. Ja po otwarciu auta pilotem mam zasilanie 12V w bagażniku w gniazdku.
  9. Tutaj link co potrafi zakodować Carly http://support.mycarly.com/knowledge-base/code-bmw-what-is-possible/
  10. Nie jest to czasem początek słynnej awarii z koronkami na półosi. Zobacz ten film: Nie wiem czy masz koronki.
  11. Mam pytanie, czy ktoś może się orientuję jak podepnę laptopa przez usb » usb męski w podłokietniku, to będę widział w mój komputer dysk bmw ? Chce to zrobić aby uporządkować utwory mp3 na w/w dysku. W chwili obecnej za każdym razem jak kopiuje do auta nowe piosenki to nawigacja tworzy mi nowe foldery USB1, USB2 itd.
  12. Temat wałkowany już przy E90/E91 Tu rozwiązanie które pomaga
  13. Panowie, weźcie pod uwagę jedną rzecz, jak wyżej pisałem mi się to stało tak jak wszystkim, czyli długa jazda i duża temperatura. Tylko mi po 20 minutowym postoju (przerwa w trasie, auto zostawione w słońcu w wysokiej temperaturze) problem zniknął. Jakieś przytkania opiłkami itp. bym wykluczył, bardziej pasuje tu teoria tworzenia się lodu na tym parowniku. Lato się kończy i problem na pewno zniknie sam, ale pamiętajcie za rok i spróbujcie podczas awarii zgasić auto na parę minut, może też włączenie klimy podczas jazdy.
  14. munzel

    F31 Nawiew

    Ten silniczek o którym wyżej jest mowa nazywa się motoreduktor. Jak to działa: jeżeli Ty kręcisz temperaturą to wysyłasz sygnał do motoreduktora aby się obracał. On ma zamontowaną taką zębatke z plastiku która obraca zębatekę zamontowaną na klapach. To samo dotyczy przełączania nawiewu szyba, tułów, nogi. W peugeot tj standardowa usterka. Jeżeli w zębatce się wyłamie jedno żeberko to motoreduktor się obraca ale nie jest w stanie obrócić klapy (nie zazębia się). Ja to naprawiłem w peugeot 307. Trzeba ściągnąć schowek, potem odkręcić boczek (osłone przy lewej nodze pasażera) i tam już będzie widać motoreduktor. Jak go będziesz odkręcał to pilnuj żeby potem tak samo go nałożyć. Bo potem ustawisz temperature na 20 stopni a klape będziesz mieć na np 16. Nierozumie tylko dlaczego masz klime jednostrefowa skoro ciepło leci Ci tylko z prawej strony.
  15. Mam ten sam problem, mi klima przestała dmuchać po 6 godzinach jazdy w 33 stopniach. Klimatyzacja 100% szczelna i przed wyjazdem napełniona. Jak dobrze pamiętam to 540g chyba. Problem ustał jak zatrzymałem się na przerwę, jakieś 20 minut. Po odpaleniu auta wszystko było ok, nawiew dmuchał na maxa. Kolejne 500 km trasy bez problemów. Póki co przyczyny nie znam, stało mi się to tylko raz. Błędy jakie mam to tylko coś z odszronieniem tylnej szyby (Carly).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.