Skocz do zawartości

gumanns

Zarejestrowani
  • Postów

    88
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gumanns

  • Urodziny 20.09.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e87 118d LCI, 2008r.
  • Lokalizacja
    WLKP.

Osiągnięcia gumanns

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam, z uwagi na wysypanie się ogólnie dostępnych dekoderów, prośba o rozkodowanie. WBAUD91000PZ15394 Dzięki, pozdrawiam! :D
  2. Witam, nadal nie działa! Ogólnie to jest trochę namieszane (auto kupiłem już z niedziałającym CCC). Zabrałem się za sprawdzanie światłowodu i tak: - do CCC światłowód świeci - w schowku - jakiś moduł chyba do iPoda świeci - w bagażniku w tunerze TV NIE ŚWIECI I teraz pewien myk - w instalację za CCC (kostka do CCC) wpięty jest jakiś moduł - jak go wypinam nawet na zaświeca się monitor, jak jest wpięty - monitor chodzi i nic poza tym - nie chodzi pokrętło, sterownie w kierownicy, brak jakiekolwiek dźwięku. Ktoś wie co to za moduł dodatkowy? (czy nie jest to jakieś pominięcie przestarzałego modułu TV w bagażniku?) Czy jeśli pominięty jest moduł TV w bagażniku możliwe że CCC nie będzie działać? Może ktoś mądrzejszy się wypowie - co tu właściwie jest namieszane i w którą stronę pójść. TUTAJ FOTKI DO CZĘŚCI SKŁADOWYCH UKŁADU. https://www.dropbox.com/sh/z8s5z7f6bemnpig/AACrSbj-PtrrQVp5gdngQtUAa?dl=0 Pozdrawiam
  3. Podbijam temat. Ktoś pomoże? Ewentualnie pomoc zdalna - ktoś coś? :roll: :roll: :oops: :oops: Pozdrawiam
  4. Mała aktualizacja - po wgraniu daten 66, data zmienia się na #0307 jednak podczas czytania ECU (CAPPL itp) ten sam błąd co wyjściowo. Ktoś coś? Czy to może być związane z tym, że CCC jej poliftowe? Mam możliwość wymiany na przedlfitowe czyli takie jak pierwotnie siedziało.
  5. Witam, przy podnoszeniu daty błąd: Following feature is invaild for FA: #0407 (obojętnie co wpisze, nawet po zmianie miesiąca) :duh:
  6. Witam, jeśli chodzi o dodanie $609 w FA - to ta pozycja tam widnieje. Dobrze rozumiem? Ktoś może pomóc? :mad2: :oops:
  7. Witam, bardzo chętnie przygarnę (e60, e90) Pozdrawiam :D
  8. Witam, padło CCC (e60 2004r), zostało wymienione na CCC z polifta (z guzikami numerycznymi z przodu). Nie ma dźwięku, pokrętło nie reaguje. Przy próbie kodowania w NCS wyskakuje błąd jak poniżej (przy czytaniu ECU). Pozostałe moduły od CCC (CTUNE, CAUDI itp również nie do odczytania, poza chyba CHOST). Inne moduły czyta bez problemu. W czym problem? Za nowe CCC? sp-daten 54.0 E60 FULL Treść komunikatu: Errior in CABD! Look at CABI.ERR and ERROR.LOG! COAPI-2020: SG anwortet nicht IFH-0009: SG nicht angeschlossen oder meldet sich nicht CCCA60 COAPI-2020: SG antwortet nicht CORDIERINDEX_LESEN COAPI-2020: SG antwortet nicht IFH-0009: SG nicht angeschlossen oder meldet sich nicht CCCA60 COAPI-2020: SG antwortet nicht CORDIERDATEN_LESEN Ktoś może nakierować? Pomóc?? Z góry dzięki. Pozdrawiam
  9. Witam serdecznie, znalazłem chwilę czasu, tak więc pochwalę się swoją 'jedyneczką'. :D Generalnie auto użytkuje już od ponad roku i do tej pory zrobiłem ok 20tkm. Ze zmian względem fabryki - czarne nerki w połysku (tak jak liswty drzwiowe - SHADOW LINE), oraz felgi styling M207. :8) Specyfikacja VIN: VIN: WBAUD71060P260680 Type code: UD71 Model: 118D UL (EUR) E-F-R series: E87 LCI (LifeCycleImpulse) Series: 1 Type: SH Steering: LL Doors: 5 Engine: N47 Displacement: 2.00 Power: 105 (143 hp) Drive: HECK Transmission: MECH Paint code: A35 - MONACOBLAU METALLIC Upholstery code: AUD9 - STOFF NETWORK/D9 Prod.date: 2008-03-10 SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S1CB ACEA / CO2 scope S1CC Auto start/stop function S1CD Brake Energy Regeneration S2KH BMW light alloy wheel, V-spoke 229 S2PA Lockable wheel bolt S4AK Interior trim finishers silver S5DC Rear-seat headrests, folding S6AA BMW TeleServices S6AB Control, Teleservices S8S3 Automatic locking during starting S8SC Telematics access request,country-spec. S8SP Control unit COP S249 Multifunction f steering wheel S255 Sports leather steering wheel S313 Fold-in outside mirror S321 Exterior parts in vehicle colour S339 Shadow-Line S411 Window lifts,electric,front/rear S428 Warning triangle and first aid kit S441 Smoker package S473 Armrest front S507 Park Distance Control (PDC), rear S520 Fog lights S521 Rain sensor S534 Automatic air conditioning S540 Cruise control S548 Kilometre speedo S563 Light package S609 Navigation system, Professional S620 Voice control S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth S854 Language version, French S863 Dealer List Europe S881 Operating instructions, French LINK DO ZDJĘĆ: https://drive.google.com/drive/folders/0BxkWxX9r14tcX0s1d0hHb1Q3UXM?usp=sharing Pozdrawiam :D
  10. Witam, po zakupie NOWEGO, ORYGINALNEGO aku problem ustał... :)
  11. Witam, chciałbym poruszyć kwestie realnej ceny BMW e60 z naciskiem na sedan z silnikiem m47 - ile kosztuje zadbany egzemplarz, nie koniecznie wypasiony (wiem, że ceny są różne i każdy ceni auto po swojemu). Nie jeden z forumowiczów zjeździł kraj w poszukiwaniu auta i mógłby się podzielić swoimi doświadczeniami. Stoję przed wyborem, i chciałbym wiedzieć ile realnie trzeba mieć gotówki na coś sensownego. Średnio przemawia do mnie cena 25000zł za takie auto...ale wiadomo jaki jest PL rynek. Jeśli ktoś ma coś ciekawego do powiedzenia z góry dziękuję i zapraszam do dyskusji.
  12. Witam, no muszę podłączyć pod kompa...może coś wykaże. Co do auta na podnośniku - gdy próbuje odpalić na tym już słabym aku to wyskakuje, ale w innych sytuacjach nie zauważyłem. Co do kasującego się zegara to rzeczywiście kiedyś się takie coś zdarzyło. Ładowanie sprawdziłem było ok. Co do działaniu systemu START/STOP gdy akumulator odłączę od prostownika, działa przez załóżmy 2-3 dni - później już nie... Co dziwne, że w moment coś potrafi tak rozładować aku...dosłownie 10 min i auto nie do odpalenia.
  13. Witam, problem wygląda następująco...jedyneczka odpala bardzo ładnie przy normalnym użytkowaniu, sprawa się komplikuje gdy nie zamkniemy drzwi. Przykład - wchodzę do garażu otwieram, odpalam od strzała, jadę do celu, zamykam, wracam i odpalam bezproblemowo... Gdy auto zgaszę i nie zarygluję drzwi - auto po 10 min nie odpala....coś pobiera prąd... Ktoś miał podobny problem? Pozdrawiam :D
  14. Co do kropki to nie mam pojęcia, ale wyczytałem że może oznaczać wiele rzeczy i niekoniecznie tyczyć się opisanego problemu. Ale idąc dalej...czyli jak licznik czyta przebieg z CASa....to moim zdaniem CAS jest problemem. Zbierając fakty do kupy....auto przyjechało z BLOKADĄ KIEROWNICY (odpowiada za to CAS), przy kolizji CAS zapamiętał 183tkm. Licznik nalicza kilometry normalnie, ale CAS nie zapisuje ich....bo cały czas pamięta swoje 183tkm i po rozłączeniu aku wraca do nich.... Tylko co z serwisami...? Dobrze kombinuje czy wręcz przeciwnie? :) Znajomy szuka jakiegoś dobrego magika od BMW...kogoś polecicie w okolicach Poznania? pozdrawiam
  15. Witam, to czego się dowiedziałem to że auto przyjechało do PL ze słynną czerwoną kłódką - blokady kierownicy. Błąd ten został zresetowany EDIBAS i auto odpalało normalnie. Na ten moment jest ta sytuacja z przebiegiem i nie można zresetować tych inspekcji (wszystkie są bez dat i km) - tak jakby coś było niezaprogramowane (ja to tak odbieram). Znalazłem taki wątek: viewtopic.php?f=70&t=141478 Czy to może być to problem z CASem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.