Skocz do zawartości

Senne_Oko

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 m44
  • Lokalizacja
    DLU

Osiągnięcia Senne_Oko

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Senne_Oko

    Cos dziwnie klepie w 2.0

    A ja nie lubię ludzi głupich, którzy nie potrafią się wysłowić, na dodatek nie znają się na tym o czym próbują mówić, szerząc przy tym jakieś dziwne teorie nie podparte kompletnie żadnymi argumentami. Chcesz się do mnie przyjechać? Zapraszam! W tym przypadku myślę jednak, że bardziej niż głupoty, zabraknie ci jaj!
  2. To jest M40 i to jest moim zdaniem zerwany pasek. W tym przypadku, wątpię jednak w sens remontu tego silnika, ponieważ nowszy m43b16 z osprzętem na swap p&p można kupić za naprawdę śmieszne pieniądze.
  3. Jest to po prostu układ zamknięty w którym na skutek zmian temperatury cieczy, zmienia się jej objętość. O podciśnieniu natomiast, to w tym przypadku nie może być mowy :)
  4. Senne_Oko

    e36 m43 wymiana czy chip?

    Ja może powiem w ten sposób. Taniego i efektywnego sposobu na podniesienie mocy czy momentu obrotowego po prostu nie ma. Wszystkie historie i zapewnienia producentów o tym, że dany filtr stożkowy, magnetyzer, dupolizer da 20, 30, czy 200 km to zwykłe bajki. Ale do rzeczy... Nie słyszałem, żeby istniał wsad do twojego silnika dający jakąś realną poprawę osiągów co wynika bezpośrednio z jego ograniczeń konstrukcyjnych. Najprostszą i moim skromnym zdaniem relatywnie najtańszą drogą podniesienia parametrów twojego autka jest w tym przypadku SWAP. M44 kupisz w rozsądnych pieniądzach i z przekładką nie ma żadnych problemów. Jeśli się zdecydujesz, gorąco jednak polecam wykonać pracę samemu, bądź u NAPRAWDĘ zaufanego mechanika. Życzę powodzenia przy planowanych zmianach! :)
  5. Senne_Oko

    Cos dziwnie klepie w 2.0

    Oświeć mnie "geniuszu" czym to różni się mobil od castrola lub innego, chociażby zwykłego orlena o tej samej lepkości i dlaczego według ciebie nie 10w40? Jakościa geniuszu! Gdyby twoja głupota i ignorancja mogły napędzić twoje BMW, to jeździłbyś za darmo. Dla potomnych: http://olejeismary.blogspot.com/2011/02/oznaczenia-i-normy-olejowe.html, Normy API - http://autogeorg.bx.pl/files/Normy%20wszystkie.pdf - wyjaśnienie w jaki sposób oznacza się "jakość", a tutaj przykłady takiego samego oleju. W tym konkretnym przypadku 10w 40, którego to ponoć w Mongolii "do bety się nie leje": no właśnie... poniżej, dla porównania specyfikacje kilku popularnych marek (informacje ze stron producentów): CASTROL - http://www.castrol.com/castrol/productdetailmin.do?categoryId=9010703&contentId=7021503; MOBIL - http://www.mobil.pl/Poland-Polish-LCW/carengineoils_products_mobil-super-2000-x1-10w40.aspx# (zakładka "specyfikacje"); MOTUL - http://www.motul-oleje.pl/product/index-id-96.html Zwykły Orlen - http://www.orlenoil.pl/oleje-dla-motoryzacji/oleje-dla-samochodow-osobowych-i-lekkich-dostawczych/idp:383.html. Łatwo po powyższej lekturze zauważyć te wielkie różnice w jakości (opakowań) produktów różnych marek oraz przede wszystkim w cenie. Dodam jeszcze tylko, że to nie producenci nadają sobie określone normy/certyfikaty tylko odpowiednie komisje do których to próbki wszystkich olejów chcących trafić na rynek regularnie są dostarczane. Oczywiście pozostaje jeszcze tzw. wiara w "siłę/jakość marki", niewidzialne nano cząsteczki potrafiące usmażyć jajecznicę czy w reklamowe zapewnienia Leszka Kuzaja. Tym którym wiary brak... to tylko zdrowy rozsądek :)
  6. Senne_Oko

    Cos dziwnie klepie w 2.0

    Oświeć mnie "geniuszu" czym to różni się mobil od castrola lub innego, chociażby zwykłego orlena o tej samej lepkości i dlaczego według ciebie nie 10w40?
  7. Zamiast wymieniać pól samochodu najpierw sprawdził bym co rzeczywiście szwankuje. Rozgrzej silnik do temperatury pracy i wyłącz. Odkręć czujnik ciśnienia oleju. Wkręć w jego miejsce manometr (potrzebny adapter na gwint bodajże m12x1,5) Po odpaleniu silnika, na obrotach jałowych powinieneś mieć według książki co najmniej 0,05 MPa (0.5 bara). Przy obrotach 5-6k 0,4-0,47 MPa. Swoją drogą jeśli kontrolka zapala się przy hamowaniu, to stawiał bym na to, że oleju masz po prostu za mało. Powodzenia i uważaj żeby nie przegrzać kontrolki ;)
  8. Uwierzyłbym jak by to był papamobil :) Niezależnie od faktycznego przebiegu, powodzenia przy sprzedaży.
  9. Nie gniewaj się stary ale nawet jak by mi sam papież obiecywał, że w dwudziestoletnim aucie jest przebieg 200k to bym nie uwierzył. W dodatku w aucie, które "przed chwilą" przyjechało z rajchu, gdzie używając kolokwializmu są same autostrady, a przeciętny niemiec ma ok. 60km do pracy w jedna stronę. Co ty chcesz powiedzieć, że przez dwadzieścia lat szwabisko trzymał je w garażu i oglądał, robiąc rocznie średnio 10k?! To w jakim stanie jest silnik, pomimo możliwego nawet dwukrotnie większego przebiegu niż podajesz to już zupełnie inna sprawa i temat na osobną dyskusję. Chcę tylko powiedzieć, że piętnasto czy dwudziestoletnich beemek, VW, merców, nissanów itp. z przebiegiem 150-200k (nie licząc naprawdę jakichś rarytasów, które stanowią promil całości) po prostu nie ma i piep...nie w stylu zwyczajnie mnie śmieszy. Wracając na chwilkę do tematu i twojego pytania, to m50b20 to gó..no nie silnik. Waży i pali tyle co duże szóstki, a ciągnie jak m42/m44, więc moim zdaniem nawet jak na tylnej klapie nakleisz sobie "oryginalny" znaczek m3, to i tak będziesz miał problemy ze sprzedażą.
  10. Ciekaw jestem czy przy wymianie zaworów w ogóle dotarli gniazda zaworowe?! Swoją drogą, co było przyczyną wymiany tych zaworów?
  11. Nauczyciele nie wpuszczali cię na fizykę w podstawówce, że takie pierdoły wypisujesz? Próbujesz nam tutaj powiedzieć, że ktoś kto ma zalany układ wodą po przejechaniu przykładowo 100km ma tam samą parę?! Słyszałeś o czymś takim jak równowaga między fazą ciekłą a gazową? Swoją drogą to ty uważasz, że płyn chłodniczy nie paruje? Wiesz w ogóle po co układ chłodzenia zalewa się płynem, a nie wodą?
  12. Z twojego opisu wnioskuję, że auto prawie się rozlatuje, chodzi jak traktor, cena z kosmosu, a ty się jeszcze zastanawiasz?! Nie gniewaj się stary, ale popełniasz wielki błąd sugerując się niemal dwudziestoletnimi skórami i sprawnymi elektrycznymi szybami, gdzie silnik w rozsypce a na nadkolach rdza. Szukasz budy pod SWAP? Ok, ale moim zdaniem nie za taką kasę.
  13. Senne_Oko

    [E36]Kluczyk

    Jeśli jest to komputer od identycznego silnika jak twój to tak. Zadzwoń, dowiedz się i porównaj z tym co masz, bo w opisie aukcji nie wiele jest napisane, ale oczywiście jeśli jest to zestaw od m43b16 to bez problemu.
  14. Jeśli są mokre to w tym przypadku dobrze, bo znaczy, że układ wtryskowy pracuje. Tak więc nadal sądzę, że przyczyny należy szukać po stronie zapłonu.
  15. Świece też przekładałeś? Ale mam na myśli nowe, albo przynajmniej jakieś pewne. Powiedz mi jeszcze czy jak go pokręcisz trochę to po wykręceniu świece są mokre (oczywiście mówię tutaj o kręceniu na benzynie)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.