Skocz do zawartości

Slavomir_

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 520d 2011

Osiągnięcia Slavomir_

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wszystko sprawdzone a jak kupowałem to poprzedni właściciel pokazał mi zdjęcia jak było uszkodzone , także lekko prawa strona i chłodnice ... Ale tak jak mówisz czasami lepiej dać dużo więcej ale kupić pewne i igle i nic nie trzeba robić , z drugiej strony moje nerwy , kasa lecz czasami po mojej przygodzie inni forumowicze mogą skorzystać z tych informacji :norty: lecz oby nie i niech każdemu służą nasze autka jaknajdluzej :D
  2. Witam wszystkich , podepne sie do tematu , moje auto Bmw F10 silnik 2.0d manual i tak samo jak na tym filmiku auto mi odpala z takim dzwiekiem . Nie ważne czy auto ciepłe czy zimne , nie ma to róznica , odpala za kazdym razem tak samo , jak gasze auto to cicho jest i nie ma róznicy czy sprzegło wcisnięte czy nie , tak samo cicho gaśnie . Dodam że auto miało teraz wymieniony rozrząd cały kompletny własnie z tej przyczyny , lecz nic to nie dało , dalej tak samo - mechanik jak wyciągnał silnik i zmieniał rozrząd mówił ze dwumas ok jest , takze nie mam pojęcia co to jest , może faktycznie to koło pasowe na wale ? Można je odkręcic i odpalic auto bez niego i bez pasków ? Wtedy byłaby pewnosc jakby przestało , myslałem równiez ze może aku słabe i nie kręci prawidłowo , zmieniłem na inne i to samo , jeszcze zastanawiam sie nad rozrusznikiem moze za słabo kręci i tak odpala .. Ktos sie z tym uporał ?
  3. Auto jak kupowałem wracałem w nocy około 1 w nocy i nie było ruchu , jechałem powoli , dojechałem do domu i ok było . Nie jezdziłem nim i chciałem od razu na nastepny dzień rozrząd wymienic - auto przy odpalaniu wydawało taki dziwny dzwięk jakby zarzucało ( taki dzwięk jak w niektórych przy gaszeniu rolka- sprzęgiełko przy alternatorze byłby zepsute ). Nastepnego dnia wstawiłem do mechanika i zbytnio nim nie jezdziłem - mechanik wymienił rozrząd jazda testowa i zaczely sie dziac cuda z ta temperatura - zupełny przypadek i mechanior był obarczany ta przyczyna ...A wyszło ze auto wczesniej miało taka bolączke i dlatego sprzedawca tylko w nocy miał czas na sprzedania auta bo sie grzało ...Masakra z tymi ludźmi ...Mało tego rozrzad wymieniony a dalej przy odpalaniu taki dziweny dzwięk :duh: Ale to założe w innym temacie , tak czy siak dzieki jeszcze raz , pozdrawiam :)
  4. Dziekuje wszystkim za podpowiedzi i pomoc w problemie , temat rozwiażany i do zamkniecia . Problemem okazała sie CHŁODNICA wody .... Auto jak kupowałem powiedział mi właściciel ze kiedys było uderzone i naprawiał - z tym ze wydaje mi sie ze kupił chłodnice uzywana i wcześniej do niej ktoś wypał srodka uszczelniajacego , była mega zaklejona ( chłodnica była zamontowana z 3 otwory lecz po vinie sprawdziłem sobie jaka idzie do moje i miałem na 2 otwory - czyli upewniło mnie to ze była zmieniana po strzale ) Kupiłem chłodnice z 2 otwory ( w poprzedniej były 3 ale trzeci mały był zaslepiony ) i okazała sie mega lekka , poprzednia była ciężka a jak zajrzałem do środka to było pełno rózowo niebieskiego czegoś , takie skrzepy i to było moja przyczna ....Chłodnica nie była drożna i nie było odpowiedniego przepływu wody i grzała sie ..... Teraz przy 200km temp 88' a oleju 100' czyli wygaje mi sie ze wszystko ok ,a przy lekkiej ostrej jezdzie to maksymalnie do 95 mi poszło ...Także w końcu wszystko ok :) :P :D
  5. Temperaturę masz za dużą , Ogólnie z prawej strony na liczniku jest zegar (niby temp oleju ) jak wszystko jest ok to nie przekroczy wskazówka kreski która jest na równiej połowie mi jak sie auto grzało to wskazówka z równej połowy szła dalej ponad 100 czyli tak jakby tez pokazywała temp silnika . W servisie bmw mówia ze w f10 prawidłowa temp do 100 stopni , w ukrytym menu prawidłowa temp ponizej 100 ( 89-94 ) informacje zażyte z innych źródeł a wszędzie pytałem i końcu sprawdziłem na swoim :)
  6. Masakra :mad2: Załozyłem nowa pompa wody / lecz stara jest org BMW i jest w dobrym stanie ale jak juz kupiłem to załozyłem nową ... Nic to nie dało , wyrzuciłem termostat i co ? Nic dalej to samo :duh: :cry2: . Nie mam juz siły na ten samochód . Teraz sądze że moze chłodnica zapchana ? Albo obieg w silniku jakis zatkany czy cos ??? Auto płynu nie ubywa nie kopci ani na biało ani niebiesko ani na czarno takze juz nie mam pomysłów co to może byc . Bede wdzięczny za kazde sugestie
  7. He He , 160 si.e kulam i jest ok :lol: Miałem trochę przestoju ponieważ praca w niemcach i Bercina stała , dzisiaj została założona nowa pompa wody i niestety to samo :mad2: Jutro mechanik wyciaga termostat i pojeżdżę bez termostatu i będę obserwował co i jak , ponieważ wydaje mi sie że termostat który zmieniałem jest felerny i jakac kicha , wąż dolany ciepły ale nie gorący , także po demontażu termostatu jak będzie ok zamawiam org termostat zamontuje i zobaczymy czy w końcu cos pomoże :?
  8. Mam płyn a dokładnie koncetrat chyba g12 taki czerwony i mechanik to lał takze z tym ok , jestem juz po zabiegu otwarcia klapek tej roletki za chłodnica , podłączenie pod kompa otworzenie na stałe i kurcze dalej to samo się dzieje , nic nie pomogło :( Teraz pozostanie mi rozkręcic chłodnice i przeczyścić ją jakimś preparatem czy czyms tam (może gdzieś zapchana ) a jak nie pomoże to wymienie pompe wody w ciemno ... Masakra same koszta i nie wiadomo co jest grane
  9. Dokładnie o tą rolete chodzi , jak patrzy się przez nerki - grill przód to widać je , jutro będę demontował z auta i zobaczę czy pomoże , jak nie to pozostanie wyciągnąć chłodnice i sprawdzić drożność - może się zapchała lecz przed daniem auta do mechanika wszystko było ok :cry2:
  10. Witam wszystkich , problem dotyczy BMW F10 2.0d 184km . Auto miało wyciągany silnik - wymiana rozrządu . Po tym zabiegu Nastały problemy (może zbieg okoliczności ) ale Na początku problem był z odpowietrzeniem , nie Było ciepłego ogrzewania .Auto odpowietrzone (chyba ) Ogrzewanie jest lecz auto jak stoi na postoju to wszystko ok, temp w menu 90-97 " i ogrzewanie jest , jazda autem do 140 km/h wszystko ok ale jak zacznę dynamicznie jeździć czyli tak prędkość 175-200 km/h po przejechaniu około 4km temp zaczyna wzrastać :105,110,119-122 i komunikat na żółto: Zbyt wysoka temp zwolnij żeby nie przegrzać auta czy cos w tym stylu . Dzwoniłem do serwisu to prawidłowa temp to 100' , auto wróciło na warsztat i niby termostat padł - jakiś bolec wyskoczył ale nie chciało mi się w to wierzyć , auto odebrałem po wymianie termostatu i dalej to samo . Pompa wody niby ok , jak odkręcę korek woda leci im więcej obrotów tym mocniej . Uszczelka pod głowica tez ok - ciśnienia nie ma nie dymi płynu nie ubywa . Nowy trop mechanika to w grillu przednim za nim jest taka roletka koło chłodnicy - mechanik twierdzi ze to uszkodzone ponieważ się nie otwiera - lecz czy to ma Cos wspólnego z tą temp ??? Z góry dziękuje za pomoc i wszelkie info .
  11. Witam wszystkich , przedstawiam Wam moje BMW , na chwile obecna wygląda jak wygląda lecz dużymi krokami zmienia się :) Niedługo zamieszczę nowe zdjęcia :) http://www.fotosik.pl/zdjecie/a49f447ed240475e
  12. Witam wszystkich może już za stare te posty ale spróbuje .... mam dokładnie taki sam problem i nie moge znalesć nigdzie rozwiązania , mianowice chodzi o to: otwieram auto wchodzę do auta (manualna skrzynia biegów ) i muszę wcisnąć pedał HAMULCA żeby odpalić auto , lecz za każdym razem pierwsze dpalenie jest cięzkie ponieważ po przekręceniu stacyjki kontrolki normalnie wszystkie świecą i wszystko działa - ale brak reakcji rozrusznika , auto nie odpala ....... Kilka razy cofne zapłon na pozycje 0 i znów spróbuję odpalić i za którymś razem odpali ...... "WYSKAKUJE KOMUNiKAT IGNITION FAULT - dodam ze to nie jest wina aku bo aku nowy i kluczyki mam równiez 2 i dzieje sie na tym i na tamtym ........... Któregoś razu wziąłem odłączyłem aku na jakiś czas i ponwnie podłączyłem to odpalił normalnie na strzała i to bez wciskania sprzęgła czy hamulca....lecz jak go zgasiłem to znów tosamo nastało :( Prosze o jakąś pomoc i różne sugwstie , będe bardzo wdzięczny
  13. Witam wszystkich może już za stare te wiadomości , lecz jakby ktoś był zainteresowany to posiadam takie dystanse H& R komplet przód i tył wraz ze śrubami w cenie 300zł komplet :) cos może jeszcze sie urwie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.