Skocz do zawartości

zegarmistrz swiatla

Zarejestrowani
  • Postów

    131
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Olsztyn

Osiągnięcia zegarmistrz swiatla

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Obstawiam termostat..
  2. Moim zdaniem nie warto.. a mam pytanie.. mape znlazleś w sieci czy kupiłeś??
  3. O pordukcji opon trochę wiem i o tecnologi produkcji gumy też. .. nigdy opona bierznikowana nie daje gwarancji.. połączenie warstwy nalanej na zwulkanizowaną już zurzytą gumę to ryzyko.. nieszkodzi że technologia jest inna, ale połączenie wspomniane wcześniej może trzymać ale nie musi (i oczywiście nie trzyma tak jak w nowej oponie).. Nowa opona składa się z kilku warstw (nie będe się rozpisywał jak się to robi - no chyba że znajdą sie zainrteresowani)... Mogę tylko napisać że surowa opona (przed wulkanizacją - czyli ostatnią fazą produkcji) jest szczegółowo sprawdzana (w różnych firmach - czy to GoodYear , Michelin itd - to oczywiście nie reklama bo ja w żadnym z koncernów nie pracuje) i do tego dodam, że okres od złożenia takiej surowej opony do momentu wulkanizacji (w zależności od firmy) nie może być dłuższy niż 6 dni.. po takim czasie połączenia pomiędzy warstwami (gumy która jest surowa) nie będe dobre i taka opona nadaje sie do wyrzucenia...A w przypadku takiej nalewki - część opony jest stara i zwulkanizowana a część jest świerza.. A więc podsumowująć - nie polecam nalewek..
  4. Odnośnie świec - to ja zdjemowałem zasilanie i parzyłem czy "bierze" prąd - jak nie bierze to jest spalona (i nadaje się do wymiany)..
  5. Ja kupiłem ten olej i na nim jeżdze... przejechałem już około 1,5 tyś od wymiany i jest dobrze (jak by troche wcześniej palił - ale może mi się wydaje)...
  6. Ja szukając samochodu w niemczech kilkukrotnie się na takie ogłoszenia natknąłem. Były jeszcze takie że koleś jest w Rumuni a auto w NIemczech... że przyleci specjalnie żeby je sprzedać .. itd. Albo że jest w Rumuni i przyjedzie tym samochodem żeby go sprzedać..
  7. zegarmistrz swiatla

    oil service

    A skąd my mamy wiedzieć??? Napisz jeszcze raz tego posta z przecinkami.. bo jest tak napisany, że ja nie wiem o co chodzi...
  8. A to trzecie to "termaometr"...
  9. Ja też uznaje zasade że diesel to co 10 tyś.. chociaż mam troche starszy model i tylko TD..
  10. to jest normalne bo masz odpowietrzenie silnika przez filtr powietrza, dostaje sie powietrze z silnika z oparami oleju przez kolektor ssący Kolega napisał że ma pełno oleju.... co nie jest normalne.. śladowe ilości są normalne..
  11. To nie jest normalne.. mogą to być uszczelniacze turbiby..
  12. U mnie to nie żarówka... też tak myślełem i wymieniłem (dawno temu) i nic nie dało..
  13. Mam to samo.. jak samochód jest zimny (po nocy) to widać wszystko.. później w "funkcji" nagrzewania się samchodu widać coraz mniej, aż w końcu widać tylko kilka segnemtów.. .I tak w kółko..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.