Skocz do zawartości

matrixP

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 520i

Osiągnięcia matrixP

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Inpe mam , kabel też. Nie jestem zbytnio zaawansowany w jej obsludze, ale pokasować błędy potrafię.
  2. Blokoda sie odblokowuje tylko czasami nie moglem odpalic vrak rrakcji na kluczyk. Blad to taki przekreslony na zolto kluczyl remote cos tam..
  3. Ok dzięki, ja mam 2003 rok. Mam jeszcze jedną kwestię , ponieważ szwankuję mi kluczyc i czasami wyswietla się błąd immobilaizera, ale nic sie nie dzieje autem można jechac odpalać ( czasami tylko trzeba włozyć kluczyc ponownie ). Czy to może mieć wpływ na te objawy ?
  4. Jabys mógł podać, bo nie czaję tego programu :D
  5. A wie ktoś z Was gdzoe znajduje sie modul komofrtu?
  6. A co powiesz na to , że rozladowuje się aku?
  7. Jak wody pod kołem, dlaczego?
  8. Witam, mam problem z moją e60 2.2 2003 rok. Wczoraj po pół roku bezproblemowego uzytkowania po wyjsciu z pracy o godzinie 11 zauwazylem, ze mam otwarty samochód, otwarte wszystkie szyby i szyberdach. Zaniepokoiło mnie to , ale zamknałem je i wrocilem do pracy. O 15 szyby były dalej zamknięte, ale akumlator calkowicie rozladowany. Odpaliłem na kable dojechałem do domu postawiłem auto, za 20 min schodze i znowu szyby opuszczone i aku padniety. ( podczas jazdy z domu do pracy nie zdazyl sie doladowac, więc miał prawo ). Chcac podlaczyc aku pod prostownik ( bedac w samochodzie ) strasznie swirował - prostownik wlaczal sie i wylaczal myslalem, ze aku szlak trafil. Włożyłem inny aku i ok auto pali elegancko, zmaknalem poszedlem do domu, za 2 godz schodze auto ma znowu opuszczone szyby i szyber. Zamknałem, poszedlem do domu, za okolo 3 godziny auto znowu mialo padniety aku. Dziwne jest to , że pod maską non stop ( z przerwami 5 sekundowymi co około minute ) bzyczy chyba dogrzewanie silnika ( załączam zdjecie tego co bzyczy - ta czarna puszka koło bagnetu oleju i polaczona z nia na dole kolejna puszka ). Co z tym zrobić, bo juz sam zgłupiałem.. licze na waszą pomoc. Dzieki ! http://wrzucaj.net/images/2015/07/16/unnamed.jpg
  9. Mam pytanie zmagam się z tym problemem już od kilku miesiecy i głownym objawem sa cieżko wchodzące biegi, ale zauwazam, że jak odpalam auto i na zimnym silniku ( oleju ) biegi wchodza gładziutko jakby nie było zadnego problemu, ale po przejechaniu jakiegos odcinka znowu wchodza ciezej. Co moze byc przyczyna? Czy to na pewno dwumas?
  10. Bardzoej chodzilo mi o to, żeby najpierw kupić zestaw i dopiero pozniej zmienić. Żeby sprawdzic numer to musze demontowac i dopeiro wtedy szukac czesci.
  11. No nie wiem sprzeglo z dwumasem kosztuje 2 tys., a uzywka 400 zl jest roznica.
  12. Czy ktos moglby sie jeszcze wypowiedziec od czego pasuje sprzeglo i dwumas do e60 2.2??
  13. Pytałem się tylko , czy będzie pasować ?:)
  14. Mam pytanie techniczne znalazłem dwumas ze sprzęgłem od e46 z tego samego silnika M54B22 czy będzie pasował plug&play do mojej e60?
  15. Juz film jest odblokowany. Czasami jest taki dziwny objaw, że szarpie, ale lekko i nie raz przy wrzucaniu jedynki z luzu jest taki stuk głuchy. Na lewarku zmieny biegów wyczuwam czasami luz jakby skrzynia miała jakiś mały luz. Sprqwdze jeszcze poduszke pod skrzynia, ale jesli objaw znika po wcisnieciu sprzegla podczas gaszenia to chyba nei moze to być poduszka?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.