Skocz do zawartości

Tomkraft

Zarejestrowani
  • Postów

    128
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E91 320d M47N2 163KM 2006.

Osiągnięcia Tomkraft

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Chciałbym poradzić się Was, czy da się zakodować tak światła do jazdy dziennej, żeby działały na funkcji auto razem z czujnikiem zmierzchu. W praktyce miało by to wyglądać tak, że w dzień jeżdżę na dziennych ze świateł długich a po zmroku automatycznie lampy przełączą się na xenon. Samo ustawienie DRL nie stanowi problemu, tylko jak może się ta funkcja nazywać i w którym module jej szukać?
  2. Inaczej, może podpowiecie w którym module NCS-a kodować multifunkcję w kierownicy?
  3. Witam, potrzebuję wskazówek jak zaadoptować kierownicę multifunkcyjną od m-pakietu w modelu E39. Komputer łączy się tylko za pomocą INPY, nie chce współpracować z NCS-em ani z Tool-em. Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.
  4. zrobić to na pewno zrobię, nawet jak będę miał go sprzedać za 6 miesięcy, bo wole wiedzieć czym jeżdżę, a akurat tego samochodu potrzebuję na długie trasy i nie chciałbym stanąć w polu i czekać na lawetę.
  5. Co proponujesz? Turbo wymienić czy zregenerować? (dodam, że regeneracja będzie mnie kosztować jedynie 0,7L wysokoprocentowego płynu), co do wtrysków to wymienić tylko ten jeden?
  6. Przebieg jak na zdjęciach 244460 km, nic nie słychać podczas jazdy silnik pracuje bez większych problemów, tylko mam wrażenie że turbo się spóźnia. Dopiero na postoju czuć drgania silnika.
  7. Zawsze używam Liqui Moly, na wiosnę i przed zimą, ale tym razem czuję, że to grubsza sprawa.
  8. Może jakaś nieszczelność w układzie dolotowym, ewentualnie może spróbować wyregulować turbo?(tak pisali w postach odnośnie tego błędu viewtopic.php?f=70&t=243343&hilit=b%C5%82%C4%85d+4530) No i wskazanie na 2 cylindrze jakieś wysokie.
  9. Mam podobny problem ze wskazaniami i dodatkowo powtarzający się błąd 4530. Widzę, że coś jest nie tak ale nie wiem jak to wszystko czytać i co po kolei sprawdzać. Pomiary ze zdjęć są z wczoraj a screeny z dzisiaj. http://images69.fotosik.pl/513/62b8aa64bb9e077bmed.jpg http://images69.fotosik.pl/513/c9e48900f9aeb36dmed.jpg http://images67.fotosik.pl/514/b42bef2d57529d0amed.jpg http://images69.fotosik.pl/513/9cf217853592b2d1med.jpg http://images70.fotosik.pl/512/20cdd3fc0409dd3dmed.jpg A teraz odczyty z dzisiaj: http://images68.fotosik.pl/515/5204d00e32d55dcfmed.png http://images70.fotosik.pl/514/d85351c0cf2693d3med.png http://images70.fotosik.pl/514/9e24e8ff16722914med.png http://images66.fotosik.pl/514/5a8389ac5dceea3fmed.png
  10. Mam tu zdjęcia z INPY, jakość kiepska bo nie zmieniłem ustawień drukarki i wydruki z INPY poszły gdzieś w pi...u. Sorry za to ale może pomożecie w odczycie. Dodatkowo dwa błędy mi wywala. Pomocy co dalej? http://images69.fotosik.pl/513/c9e48900f9aeb36dmed.jpg http://images69.fotosik.pl/513/62b8aa64bb9e077bmed.jpg http://images67.fotosik.pl/514/b42bef2d57529d0amed.jpg http://images69.fotosik.pl/513/9cf217853592b2d1med.jpg http://images70.fotosik.pl/512/20cdd3fc0409dd3dmed.jpg
  11. O.K., pewnie dopiero za dwa dni będzie pomiar i zobaczymy co jest grane.
  12. Nawet nie trzęsło tylko chrobotało przy ruszaniu i po rozebraniu dwumasa miała spore luzy. Czy te wtryski sprawdzić najlepiej INPĄ? Tylko nie wiem jakie powinny być wartości nominalne.
  13. Czytam te posty i mam nie lada zagłostkę, wymieniłem kompletne sprzęgło z łożyskiem i kołem dwumasowym. Wszystko działało idealnie, po przejechaniu 20 tys. km czyli teraz z nastaniem mrozów pojawiły się wibracje na biegu jałowym. Nie wierzę, żeby koło dwumasowe wysiadło po 20 tys. km. Sprawdziłem świece, przekaźnik i stawiałbym bardziej na common raila. Samochód ma już nalatane 240 tys. km i poprzedni dwumas wysiadł dopiero przy 220 tys.
  14. Na komórce nie odpala mi tej foty. Nie szydź tylko coś dodaj konkretnego, przecież jesteś guru w kodowaniu Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka
  15. Po każdej zmianie opon/kół, czy dopompowywaniu powietrza trzeba skalibrować samochód, masz tą funkcję w iDrive. Kalibrujesz na wyłączonym silniku, ale musisz stać w miejscu Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.