Skocz do zawartości

Bomba Zbys

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318ti

Osiągnięcia Bomba Zbys

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dopiero po odpaleniu auta kontrolka "check engine" powinna zgasnąć. Racja, nie zwróciłem uwagi na obrotomierz :duh:
  2. W opisie to się właściciel nie rozpisał :D zapytaj go czemu świeci się ikonka "check engine" (drugie zdjęcie, jeśli mnie oczy nie mylą), bo to chyba nie powinno mieć miejsca w sprawnym aucie. Aczkolwiek niech wypowie się ktoś znający E60. Ze zdjęciami też nie popisał.
  3. To poproś jeszcze, żeby przesłali Ci VIN z tego auta z ogłoszenia. Bo ja może źle kopiuję, ale wychodzi E93 325d, cabrio :P
  4. To może i ja coś od siebie dorzucę. Mam N46B20 (czyli w zasadzie to samo co N42) od ponad roku i obecnie mam tam przejechane 184.000 km, z czego ja zrobiłem około 15.000. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że przebieg prawdziwy. Ogólnie silnik pracuje spoko, pali tyle ile piszą w internecie, jak na moje potrzeby jest całkiem dynamiczny. Z innymi silnikami BMW nie miałem za dużo wspólnego (wiem tylko że E61 535d fajnie jeździ :cool2: ). Mój silnik jest po dwóch serwisach olejowych + filtry, a do tego trzeba było wymienić (cytuję zapiski mechanika): - uszczelka miski oleju - o-ring podstawy filtra oleju - o-ring VACU pompy i pod nią - uszczelka wtyczki na pokrywie zaworów - uszczelka zaślepki płynu chłodzącego - przewód odpowietrzenia silnika - 2 x cewka zapłonowa Do tego ostatnio z powodu zepsutego termostatu, rozsadziło zbiornik wyrównawczy, dorzuciłem do kompletu korek. Największą tragedią było to, że unieruchomiło mi auto w Tarnowskich Górach (a jako że jestem z Gliwic to laweta trochę kosztowała, nie wspominając o straconym czasie). Ale zbiorniczek wyrównawczy to chyba wada większości E46 jeśli dobrze czytałem. Po tych wszystkich zabiegach pracuje lepiej niż w dniu zakupu, więc jestem szczęśliwy. A najbardziej mnie cieszy to, że łącznie z tymi naprawami, moimi zachciankami typu 18 calowe felgi i opony, dalej w sumie wyszedł mnie taniej niż np. nowe Punto z salonu. A, nie oszukujmy się, komfortu i radości z jazdy nie można porównać :P Podsumowując trochę mnie to kosztowało, ale nie wierzę, że kupiłbym 6-cylindrów i "nic tylko lać", zwłaszcza z funduszami, które wtedy posiadałem. Jestem świadom, że powinienem zająć się profilaktycznie rozrządem i np. odmą, ale niestety musi to trochę poczekać. Tak poza tym to nie mam nic do zarzucenia temu silnikowi i liczę, że np. za rok będę tego samego zdania :P Pozdrawiam :)
  5. Witaj, wklej VIN do tematu, bo inaczej moderator szybko to zamknie. Jak dla mnie to jest to trochę za tanie (bo wyposażony całkiem nieźle), a zobacz ile takie auta kosztują w niemcowni. Ale nie zaszkodzi zapytać właściciela ile to już jest zarejestrowany w Polsce itp. Po remoncie zawieszenia, dwa komplety opon, 6 cylindrów za 15 tyś? Pachnie "okazją"... Wesołych Świąt :)
  6. Piotrek, ale to Ty chyba masz 2.0 l silnik :P albo 1.8 i 116 KM. BMW oznaczało wtedy 2.0 jako 318 i 1.8 jako 316. No włśnie bo ja już zgupiałem:) :D Ale właśnie za takimi silnikami będę się rozglądał 318i 143km albo 316 116km. Powiedzcie mi tylko czy na podstawie opisu na aukcjach da się poznać czy jest N42 czy N46? Czy jest jakaś duża różnica między nimi? Powiedzcie jeszcze co oznaczają oznaczenia CI TI I? Bez VINu, czy zdjęć tabliczki z komory silnika raczej nie poznasz (te silniki to jest w zasadzie to samo, N46 to chyba był bardziej lifting silnika jak jakieś wielkie zmiany, ale tu dokładnie doczytaj). Końcówki sugerują typ nadwozia, np.: 318i to sedan/touring 318Ci to coupe 318Ti to compact A "i" to oznaczenie, że to benzyna ;)
  7. Auto jeszcze do opłat (akcyza powyżej 2 litrów to się robi duża kwota :/) ale dalej nie za tanie to jak na 3 litrowego diesla w M-Paku po lifcie? Bo wyposażony konkretnie. Czy to kwestia zdjęcia czy wyświetlacz pod zegarami ma problemy z pikselami? Pozdrawiam
  8. Piotrek, ale to Ty chyba masz 2.0 l silnik :P albo 1.8 i 116 KM. BMW oznaczało wtedy 2.0 jako 318 i 1.8 jako 316.
  9. Taka luźna sugestia była. Mnie średnio pali 10 litrów (jeżdżę bez szaleństw, mój Compact radzi sobie lajtowo do 2,5 tyś obrotów), raz udało mi się zrobić 12 całkowicie po mieście, ale to już powiedzmy była jazda ostrzejsza. Tras robię dość mało, 7 litrów jest realne. A co do tych 116 KM to na pewno jeździ dobrze (myślę, że na miasto to wystarczy), ale jeżdżąc tym moim, nie wyobrażam sobie tego 1.8 l :D. Dodam, że początkowo rozglądałem się tylko za 116 KM, ale trafiła się okazja i mam 143 KM i nie żałuję. Jak Ci się w tych pieniądzach trafi dobry egzemplarz, to polecam. A co do liftu to nie wiem kiedy dokładnie weszły N46 (Compacty mają tylko N42/N46 w pojemnościach do 2 litrów w benzynie). Ja mam 2004 rok i mam N46.
  10. Witam, ten 1,9 l 118 KM był montowany chyba tylko przed liftem (bodajże do 2001 roku, poprawcie mnie jakbym się mylił). Potem weszły N42, 1,8 lub 2,0, a jeszcze po nich N46 o tych samych pojemnościach. Sam użytkuję N46B20 143 KM i jakichś specjalnych problemów nie mam z tym silnikiem. Owszem, miałem parę wycieków, mimo że silnik zadbany, ale zlikwidowałem i śmiga spoko. Co prawda wywaliło mi ostatnio zbiornik wyrównawczy z powodu uszkodzonego termostatu, ale to chyba nie ma aż takiego związku z silnikiem. A co do mocy, to muszę przyznać, że auto daje sobie radę, ale E46 to dość ciężkie auta i czasem mi mocy brakuje, chociaż to pewnie bardziej już moje fanaberie niż realia. Jednak tym samym cieszę się, że mam te 2 litry, a nie 1.8, chociaż znajomi nie narzekają - do sprawnego poruszania się starcza. W kwestii oszczędności na paliwie (niektórzy pewnie mnie zjedzą): myślałeś o gazie? Pozdrawiam
  11. Przeciez tam nie ma żadnej kratki!! Po co kogos w blad wprowadzasz, zwykla roleta pozioma z siatka pionowa jak w kazdej E91.Auto widac bardzo poprawne. Cena standardowa. W takim razie przepraszam bardzo, nie wiedziałem o czymś takim i mnie zmyliło :oops: Tym samym chyba nic nie stoi na przeszkodzie, aby wszystko sprawdzić i ewentualnie kupić ;)
  12. Sprzedający zaręcza, że ma wszystkie papiery itp. to już jest jakiś plus. Mnie niepokoi jedynie kratka z tyłu, czy tu nie będzie jakichś problemów z VATem czy innymi podatkami, ale to niech wypowie się ktoś obeznany w te klocki. Porównując z ofertami z Niemiec, trochę tanie to auto... Pozdrawiam
  13. Witam, jeszcze odnośnie ogłoszenia: nie pasuje mi panel regulacji fotela pasażera, wygląda jakby brakowało przycisku, a drugi jakoś był przekręcony (ta okrągła dziura, której nie ma w fotelu kierowcy)? Porównajcie zdjęcia 6 i 7 z ogłoszenia. Jak się mylę to proszę mnie poprawić. Niechlubnie się przyznam, że E39 rzadko widuje od środka, ale nawet mnie to nie pasuje. Pozdrawiam
  14. Wartość Numer podwozia WBAAS71013CH43050 Kod typu AS71 Typ 320D (EUR) Typoszereg E E46 (4FL) Seria 3 Rodzaj konstrukcji LIM Układ kierowniczy LL Drzwi 4 Silnik M47DO1 Pojemność skokowa 2.00 Moc 110 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Tapicerka STOFF TEX 2000/ANTHRAZIT (J1AT) Data prod. 2002-11-29 Składanie Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką S279A LM RAEDER/STERNSPEICHE 45 Obr. BMW, st. le. spr. gwiaz. 45 S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43) S692A CD WECHSLER I-BUS VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD I-Bus Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki S926A ERSATZRAD pełnowartościowe koło zapasowe S984A KODIERUNG WARTUNGSINTERVALL Kodowanie częstotliwości przeglądów S993A MODELLJAHRESCODE Kod dla roku modelu w numerze FG Składanie Wyposażenie seryjne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki Jak z polskiego salonu to może ma jakieś konkretne papiery. A i przydałyby się chyba więcej zdjęć, zwłaszcza foteli, a z tego co jest, to wygląda przyzwoicie. Pozdrawiam
  15. Numer podwozia WBABM11030JK09435 Kod typu BM11 Typ 320CI (EUR) Typoszereg E E46 (2) Seria 3 Rodzaj konstrukcji COUPE Układ kierowniczy LL Drzwi 2 Silnik M52/TU Pojemność skokowa 2.00 Moc 110 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor TOPASBLAU METALLIC (364) Tapicerka STOFF FLACHGEWEBE GEOMIX/LAVENDEL ( (E5LA) Data prod. 2000-04-04 Składanie Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S225A SERIENFAHRWERK Podwozie seryjne S288A LEICHTMETALLRAEDER Obr. BMW, st. le. spr. krz. 29 S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43) S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki Składanie Wyposażenie seryjne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku Fotele się nie zgadzają, bo po rozkodowaniu nie ma opcji sportowych. Chociaż takie sportowe siedzenia to fajny dodatek, ale w ten przebieg to już słabo wierzę ;) a wymiana foteli może sugerować chęć ukrycia jakichś wad (poprzednie fotele zmęczyły się przebiegiem? :D) EDIT: Cholera, spóźniłem się :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.