Skocz do zawartości

dembina77

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60-530iA 04 , e61 3.0dA 08, e91 320dA 05, e91 320dA 184 ps 11r. Jest e61 535d 2005.

Osiągnięcia dembina77

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. ciężka sprawa do udowodnienia, jeśli dojdziesz do tego ze masz z innego roku niż samochód to jeszcze kwestia udowodnienia, że wcześniej była inna... właściwa i to, że nie zamieniłeś po opuszczeniu serwisu.
  2. kierownice LCI posiadają dwa szwy symetrycznie w górnej części wieńca mniej więcej na godzinie za 10 druga. przed lci w tych miejscach są gładkie.
  3. jesli możesz to napisz po co ci ta wiedza, jest prosty sposób aby stwierdzić czy kiera jest przed czy po lifcie. czy to tobie wystarczy....
  4. kolego proponuję w Grudziądzu ulica Paderewskiego KRAJEWSKI, masz 30 kilosów. Sam jeździ 530d bmw zna na wylot, postawił na nogi... koła nie jedną... osobiście wszystko u niego robię. Można się dogadać co co cen, czasem problem z terminem bo ma trochę chętnych. Ja jestem zadowolony. Jeśli pojedziesz powiedz, że jesteś z klubu z forum. Powołaj się na kolesia tego od naklejki z jego i mojej klapy( zobaczysz zrozumiesz). Powodzenia. Daj znać po...
  5. Reduktor, parownik w założeniu powinien być gorący. Rozprężający się w nim gaz ma bardzo niską temperaturę i właśnie dlatego im goręcej w reduktorze tym lepiej dla jego pracy i wszystkich składowych elementów zwłaszcza membrany. Ważne aby ustawiony był równolegle do kierunku jazdy. Miałem M54 3.0 na zestawie: sterownik stag premium plus, reduktor kme gold do 300km i wtryskach hanna. W mieście palił 15-16 gazu, trasa 10-12.
  6. u mnie wygląda to tak, że po wymianie głównego termostatu praktycznie nic się nie zmieniło... wymieniłem mały przy egr ale już sam bo to pierdoła i wszystko jest jak fabryka przewidziała. W trasie około 90 miasto w korku przy dzisiejszej temperaturze (28-30 stopni) dochodzi do 98 i spada do swoich 90.
  7. Co do ACC to chyba nie pozostaje mi nic innego jak dokładnie sprawdzić. Termostat główny wymieniłem i wszystko po staremu nic lepiej... wymieniłem ale już sam bo prościzna termostat egr i chyba jest ok. trochę poobserwuję i wtedy będę pewny. Pozdeawiam.
  8. ok. Dzięki. Czyli u mnie coś jest nie tak... puszcza termostat tylko od którego zacząć...
  9. cześć. Miałem 530i M54 polecono mi założyć zestaw- parownik KME Gold do 300 KM, wtryski Hanna, sterownik Stag premium plus. Jeździłem prawie dwa lata i śmigało bez problemu. Pamiętaj, że równie ważne jest co założysz ale też jak wszystko będzie zestrojone i dostrojone. Myślę, że czynnik ludzki gra zasadniczą rolę.
  10. no dobra sprawa ACC może nie jest zbyt popularna a powiedzcie czy ta temperatura jest ok czy zacząć mieszać przy termostatach?
  11. rozkoduj vin, dowiesz się na jakim zawieszeniu wyjechał z fabryki i właśnie takie trzeba było kupić do naprawy. To jest przyczyna różnicy wysokości, myślę, że silnik ma tu mniejsze znaczenie. co do wibracji to chyba tylko dokładny przegląd podwozia, całego układu wydechowego coś da... przyczyn może być wiele. Załatw sprawę zawieszenia bo tak zostać nie może pomijając wygląd to na pewno nie prowadzi się jak powinien a w sytuacjach tz. awaryjnych skrajnie niebezpieczne. Pozdro...
  12. Panowie mam problem z tempomatem ACC, po włączeniu krzyczy, że błąd... słyszałem, że często rozkalibrowuje się. W aso i prawdopodobnie tylko tam za robotę wołają 600 ale najpierw muszę wiedzieć czy wszystko jest sprawne. Mam ostrzeżenie przed niekontrolowaną zmianą pasa ruchu i fajnie by to chodziło w połączeniu z ACC... Może ktoś przerabiał temat? i przy okazji w trasie przy delikatnej jeździe ok 90-100 mam temperaturę 80-84 stopnie, czy to nie mało... viewtopic.php?f=73&t=117891
  13. po tym jak stwierdziłem wraz z zaprzyjaźnionym szpecem od klimy, że jest gdzieś nieszczelność bo układ nie trzymał ciśnienia to załadował ponownie azot aby sprawdzić skąd leci i po osłuchaniu kilku newralgicznych miejsc wyszło, że syczy z okolic parownika. Masz rację mówiąc ze po zdemontowaniu filtrów i podszybia można co nieco zobaczyć. Teraz to zaczyna się ruch w temacie klim...
  14. cześć... moje e61 z 2008 roku straciło szczelność na rurce przed parownikiem, klima nie działała. Po napełnieniu azotem było słychać delikatne syczenie... z wymianą jest masę roboty ale teraz czekam na upały bez obaw. Parownik schowany jest głęboko w desce obawiam się, że kontrast może być niewidoczny. Pozdrawiam życzę szybkiej i trafnej diagnozy i skutecznej naprawy.
  15. Jestem po naprawie. Nic się nie uszkodziło, przyszły nowe śruby na klej i porządne skręcenie. Sytuacja bardzo dziwna bo wcześniej nic nie pukało... a tam jest 6 śrub. Jestem na obce odgłosy bardzo wyczulony więc na pewno coś bym słyszał. Druga strona jest ok. Samochód osobiście sprowadziłem w całości od niemca. Wychodzi na to, że to tam spier... robotę. Wnioski dla innych... warto sprawdzić czy wszystko jest ok będąc pod samochodem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.