Witam, wymiana płynu do wspomagania wymaga troche gimnastyki. Po pierwsze BMW nie przewiduje wymiany płynu do wspomagania, chyba, że z pompą od wspomagania albo maglownicą. Ale cóż, poradziłem sobie. Bez kanału to się nie obejdzie, co najmniej w moim sposobie. Potrzebne będą 3 rzeczy: miska na płyn, klucz płaski (chyba 15 lub 17) i szmata. Przyda się też nowy płyn (ATF oryginalny kosztuje 30pln za litr) do instalacji wchodzi niecały litr. Aby pozbyć się płynu należy poluzować (nie odkręcać całkowicie) przewód ciśnieniowy łączący pompę z maglownicą. Podstawiamy miskę i idzemy na herbate po 5 minutach powinno spłynąć to co może, teraz przez łączenie przerzucamy szmatę, odpalamy silnik i powoli skręcamy kierownicą do końca w lewo i w prawo tak z 2-3 razy. Zostawiamy na maksymalnie skręconych kołach. Wyłączamy silnik, dokręcamy śrubę, zalewamy płyn. Od razu powinno wejść około 400ml, potem odpalamy silnik i na włączonym silniku uzupełniamy płyn. Wracamy do kabiny i skręcamy koła na maksimum w drugą stronę i cały czas na włączonym silniku uzupełniamy płyn. W sumie procedure należy powtórzyć 2 razy, potem uzupełnianie płynu nie będzie potrzebne. Wybieramy szmatą nadmiar płynu ze zbiorniczka i zakręcamy zbiorniczek. Finito. U mnie układ teraz pracuje zdecydowanie bardziej lekko. Dziwny odgłos z pod maski nadal się pojawiają, więc to chyba jednak nie wspomaganie. Jak sie wyjaśni napewno dam znać. Zdjęcia nie wyszły, więc ich nie zamieszczam. http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE11&mospid=47424&btnr=32_0888&hg=32&fg=15 wyjście ciśnieniowe pompy to jest to widoczne po prawej stronie wychodzące pod kątem 45st. Pozdrawiam