Skocz do zawartości

przemo tds

Zarejestrowani
  • Postów

    1 654
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

6 obserwujących

O przemo tds

  • Urodziny 10.04.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e28 520i ps "babcia"
    e91 320d
    X3 3.0i
    e87 116i
    e30 325i M50
  • Lokalizacja
    grójec
  • Zawód
    mechanik, restauracja aut klasycznych, swapy

Osiągnięcia przemo tds

Mentor marki

Mentor marki (12/14)

0

Reputacja

  1. Odgrzewam kotleta, bo mam taki sam problem, czy może któryś z kolegów sobie z nim poradził?? Sterownik świec zmieniony, mimo to dalej jest problem z dużym poborem prądu- grzeją świece
  2. coś ci kolego świata, ale nie do końca w X3 jak i w innych nowszych nie ma stałego napędu, napęd przedni dołącza się właśnie za pomocą skrzynki rozdzielczej tylko w momencie gdy system wykryje uślizg kół do tej skrzynki potrzeba zalecanego przez bmw oleju TF0870 chyba że masz e46, a tam jest zupełnie inny układ e46 ma skrzynkę rozdzielczą, ze stałym napędem, tutaj jest inna skrzynka rozdzielcza, i do tej faktycznie można lać zwykły przekładniowy olej, gdyż nie ma tam elementów ciernych, e46 również nie posiada żadnych blokad mechanizmów różnicowych, ani centralnego, ani przednich czy tylnych, stąd też jak podniesiesz jedno koło do góry to bez problemu nim zakręcisz w e46 układ działa trochę lepiej, nie ma zwłoki itp, niestety też działa cały czas, więc opory są sporo większe co daje większe spalanie i gorsze osiągi (całkiem sporo porównując do RWD)
  3. na facebooku, na grupie e30 ktoś ostatnio ogłaszał się z ori M techem cena chyba ok 12k
  4. przemo tds

    Kierownica momo

    będzie chętnie odkupię momo, ewentualnie mam ori na zamianę
  5. nie jest to trudne, skrzynia, pedał sprzęgła i hamulca, mechanizm wybieraka z dzwignią i mieszkiem, wał napędowy, zestaw sprzęgła z kołem zamachowym, wysprzęglik z pompką i przewodem, łapa i łożysko oporowe niemniej jak pojeździ tym automatem to moim skromnym zdaniem da sobie spokój ze zmianą na manual automat do cabrio to idealne połączenie ;)
  6. ma być ustawiona na znaki, inaczej szybko padnie
  7. temat rzeka jakie chcesz auto, czy już zrobione czy do roboty? bo za kompletnie gotowe cabrio z tym silnikiem i zdrową blachą to zaczynaj poszukiwania od 50 tys większość poniżej to pewnie samochody do naprawy, albo takie po kiepskiej odbudowie blachasko lakierniczej ale... jak masz czas i cierpliwość to da się kupić fajną bazę w rozsądnych $$
  8. przemo tds

    325i VS 325ix

    x w e30 i x w e46 to kompletnie inny napęd i nie ma ze sobą wiele wspólnego szybkość i przyjemność z jazdy, prowadzenie lepsze będzie w RWD, jest lżejsze i zwinniejsze w zakrętach niż X w x w e30 jest kompletnie inna geometria przedniego zawieszenia, nie sprzyja ona zwinności i prowadzeniu btw miałem e46 330i jak i Xi i napęd 4x4 daje przy tej mocy same straty, rwd będzie szybsze, jedynie na śniegu i lodzie X wygra, ale nie da tej przyjemności co RWD jeśli chodzi o sprint z miejsca w e46 to RWD nawet na mokrym zostawi X z tyłu, szczególnie jeśli zamiast do 100 pojedziesz do 160 czy 200, 4x4 przy tak małej mocy generuje tylko straty (opory i ogromna różnica w prowadzeniu, Xi w e46 jest meeega ociężały) spalanie w X ok 2-4 litrów więcej niż w RWD nawet w danych producenta X jest dużo gorszy w każdej kategorii reasumując dla prawdziwych kierowców tylko RWD, dla tych co się boją może być X
  9. przemo tds

    E 30 325 ix

    7 ostatnich znaków vin i wbijasz na realoem.com wszystko tam znajdziesz
  10. posprawdzaj wartości na wtyczce do kompa, będziesz wiedział czy dobrze podpięte jest i czy bałaganu w kablach gdzieś nie ma nie mam teraz dostępu do auto daty, ale możesz sobie poszukać na necie rozpiski wtyki od kompa
  11. przemo tds

    E30 pod drift

    temat rzeka, zależy od funduszy ja mam budżetową wersję: tył od e36 compact (belka z bębnami) do tego zamiast bębnów adaptery od swagier custom, podwójne zaciski od e36 328i z tarczą wentylowaną od e36 328i (zestaw tani i założysz każdą felgę - chodzi o średniecę 15 cali też wejdzie, do tego masz osobne zaciski od hydro) przód skręt od SAS (NIE POLECAM interesów z tym człowiekiem, niczego się nie można doprosić) możesz kupić od Coela zestaw lub inny, nie baw się w spawania bo to jednak nie jest pewne, a i potem cyrki są z geometrtią są ja mam długie wahacze, adaptery zwrotnic, górną relokację kolumny do tego gwint z e36 przednie piasty i hamulce od e36 328i (wentylowane i jak z tyłu można założyć każdą felgę) wersja tania, a działająca całkiem ok jedyne co to musisz pociąć budę z przodu, bo koła zaczepiają przy max skręcie, więc najpierw trzeba było to zrobić, dopiero potem blacha
  12. przemo tds

    Projekt E30 "M3" 4D

    koło zamachowe ori przerabiałeś?? możesz poszukać ze starego m20, tam seryjnie szły 6,3kg, a można je było zjechać nawet poniżej 5kg
  13. chyba powinieneś zmienić mechanika, bo jak na mój gust to albo nie wie co robi, albo kosi cię jak frajera daj jakieś foto jak to wygląda, szczególnie przy belce i przy poduszkach silnika to ocenimy co tam jest zrobione, bo wymiana miski czy sprzęgła czy to m50 czy ori m20 pod maską to jedna robota, niezbyt skomplikowana i trudna w najgorszym przypadku można wyjąć cały zespół napędowy z przednim zawieszeniem w godzinę, więc 1100pln to dość obstrakcyjna kwota
  14. tam gdzie sterownik silnika, czyli za schowkiem po stronie pasażera
  15. przemo tds

    BMW e30 zakup

    serio? za takie ulepy max 4000plnów, o ile silnik zdrowy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.