Skocz do zawartości

juko911

Zarejestrowani
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46

Osiągnięcia juko911

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Dwa czujniki rozrządu , jeden całkowicie zepsuty (auto nie odpalało) . Drugi zepsuty trochę :D auto jeździło ale z błędem bez mocy.
  2. Wymieniłem wczoraj ostatni sensor, sensor wału korbowego. Pomimo że już po zmianie dwóch sensorów rozrządu było ok. Przy okazji zmieniłem też separator oleju z przewodami , według daty siedział tam od nowości. Wiem że dziwne ale był drożny tylko przewód połączeniowy był lekko szlamowaty . Zobaczyłem tez że cieknie mi płyn chłodzący z tyłu silnika . Prawdopodobnie płyta zamykająca nr 17 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AY72&mospid=47632&btnr=11_3178&hg=11&fg=15 Wiecie może jaki ma numer ta mniejsza uszczelka ? Dużą bez problemu można znaleźć :wink:
  3. Jak jest dobrze zrobione to jechać.
  4. To czekam na efekty . Niebawem zapewne mnie to sam czeka :wink:
  5. Nowy sensor zmieniony , błąd wyskakuje na drugim . Auto bez mocy , raz na chwile w czasie jazdy zaświeciło się aku. Chyba to czujnik wału korbowego ? Lub padły mi dwa na raz sensory wałków rozrządu ?
  6. Dzisiaj jak zwykle bledy in i out. Po skasowaniu błędow i odpaleniu silnika jeden bląd ktorego nie mozna skasować inlet. Zamienilem czujniki miejscami auto nie startuje znowu wszystkie blędy inlet,outlet i master. Po skasowaniu i odpaleniu jeden blad outlet. Chyba to jest padnięty sensor który jest teraz wsadzony w wylot. sensor nowy jutro bedzie wiec zobaczymy czy trafna diagnoza :roll:
  7. Nie dopatrzyłem w środkowy błąd to od korby. Ja mam podobny problem w tym temacie http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=257057 Dzisiaj będę sprawdzał przewody i wtyki do sensorów. Oby to nie był lańcuch :cry2:
  8. Czujnik abs do wymiany . Samochód nie powinien zgasnąć . To jest do wału korbowego . Ale według tego : to potrzebujesz czujnik wałka rozrządu .
  9. Będziesz to sam robił. Czy mechanikowi dasz blokady ?
  10. Dzisiaj do pracy dojechałem, przy odpalaniu z dwie sekundy świecił się eml. Na przerwie trzy godziny później już nie odpalił . Błędy tylko trzy Camshaft sensor inlet Camshaft sensor outlet i sam Camshaft sensor Po skasowaniu błędów auto znowu odpaliło . co do rozrządu do wkręciłem tylko nowy napinacz.
  11. Witam, dzisiaj autko stanęło. Początkowe obawy to świecąca kontrolka eml. Następnie silnik zgasł :( po wielu próbach odpalenia przyszła kolej na lawetę. W domu podpinam po kompa a tam błędy 2782 27c3 2781 27c1 277f . Po skasowaniu auto odpaliło normalnie. Teraz pytanie co się sypie, nie wierzę że nagle wszystkie czujniki osłabły i po skasowaniu błędów się poprawiły . Silnik to n42 (e46 318i) http://zapodaj.net/5371241fa1cb7.jpg.html http://zapodaj.net/459aa07e0fd5a.jpg.html http://zapodaj.net/c5ffbc35a7ceb.jpg.html http://zapodaj.net/276b4953d0ea2.jpg.html http://zapodaj.net/74784728df03a.jpg.html
  12. Panowie gdzie to w inpie sie sprawdza? Czy w ogólnym sprawdzeniu błędów wykaże ktory to czujnik abs . Edit Mama już , niby prawy przedni .
  13. panowie gdzie można dostać http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E-46-Window-Regulator-Repair-Kit-window-glass-track-clips-E65LS-/131097451530?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e86045c0a ale w komplecie z tulejką i śrubą ?
  14. Do poliftowych 2x131mm i 2x145mm :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.