Skocz do zawartości

KrzystofS

Zarejestrowani
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Śląskie

Osiągnięcia KrzystofS

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. witam sprawdź czy akumulator ci się sam nie rozładowuje czyli gęstość elektrolitu, ja miałem taki przypadek - uszkodzona jedna cela
  2. witam gdzie te złącze się znajduje bo aktualnie mam rozebraną całą konsole i wszystkie kable na wierzchu, a też mam to autko z tego samego roku i dokładaną klimę
  3. witam jaki masz silnik? mogę to sprawdzić w M40 ale dopiero w sobotę wieczorem dam odpowiedź jak ci to pasuje
  4. witam Kiedyś już to widziałem jak mechanicy mi sprawdzali smarowanie i drożność tej rurki to na otwartej pokrywie na wolnych obrotach z każdego kanaliku leciało ciurkiem na wałek i powiesdziel że jest ok
  5. witam proponuje jeszcze sprawdzić czy szyba nie jest przesunięta w prowadnicy na dole miałem taki przypadek pare lat temu że mi pękł plastik ten co prowadzi ramie mechanizmu i na wskutek mojego szarpamia się z szybą , szyba się przesuneła w swoim mocowaniu delikatnie
  6. KrzystofS

    Źle odpala 524TD

    witam kolegę jeżeli ci kopci przez chwilę po odpaleniu to napewno masz do wymiany świece żarowe bo któraś nie działa
  7. KrzystofS

    Strzały w dolot

    witam kolege miałem kiedyś podobny problemz gazem w M40 1.6 i proponował bym ci sprawdzić: tak jak koledzy pisali - kopułkę z palcem - świece i przedwodywysokiego napięcia przemierzyć bo tam są opornicei jak mają zbyt odbiegające parametry to iskra na danej świecy jest zbyt słaba
  8. witam EGR powinien być tuż przed kolektorem sącym dołączonym do niego po prawej stronie, a wtrysk sterujący masz pod osłoną nie wiem który jest to od przodu ale łatwo go rozpoznać bo ma dodatkowy kabelek
  9. witam koledzy mam 2,5TDS i buja się ponad 225 bez jakich kolwiek przeróbek ale mam wszystko wporządku ze swoją bunią. Wasz problem może być po stronie uszkodzonej pompie wtryskowej niedomagającej głowiczki lub zabrudzony jakiś zawór ciśnieniowy np. EGR, zalany olejem niewiem czy dobrze napisze (Interkuler) jak źle to przepraszam, zatkany filtr paliwowy ,powietrza lub wyciągnięte już łańcuhcy w rozrządzie itp. trzeba posprawdzać niech to jakiś fachowieć obejrzy
  10. witam tak jak kolega BeEmWu napisał to może być coś z pompom wtryskową i najprowdopodobniej siada ci głowiczka w tej pompie, a nastawnik jest od regulacji obrotów przy jego uszkodzeniu falowały by ci obroty
  11. witam przeczyść na początek EGR i sprawdz wtrysk sterujący ten z kabelkiem powinien mieć jakąś oporność X jeżeli nie to może być uszkodzony.
  12. witam miałem kiedyś podobny problem i winny był elektrozawor przy pompie wtryskowej (przycinał się) po wyjęciu i przeczyszczeniu problem znikł
  13. KrzystofS

    318 Tds brak mocy

    witam przeczyść EGR i niewiem czy dobrze napisze (interculer) bo to może być powodem spadku mocy
  14. KrzystofS

    E-36 2.5tds warto ??

    witam Polecam ci 325TDS bardzo ładnie śmiga tylko czeba o niego dbać tj. reglarnie wymieniać filtry oleje i płyny to ci będzie służył. Przy kupnie sprawdz jak pali tj.: - przy zimnym silniku powinien za pierwszym razem odpalić - na rozgrzanym dorze silniku jeśli nie zapali za pierwszym razem to napewno coś jest nie tak z pompom wtryskową - jak przy EGR jest mokro od oleju to znaczy żę turbina wyciska już olej lub na perścieniach przepuszcza
  15. KrzystofS

    nawigacja problem

    witam może ktoś pomoże z kolegów co zrobić. Kolega kupił w grudniu zeszłego roku nową 330D i wszystko było pięknie do momentu kiedy włożył raz płytkę z mapą. Odkąd to zrobił zawsze teraz przy odpalania autka na ekranie wyświetla mu się komunikat że brakuje płyty z mapą - jak to wyłączyć żęby przy odpalaniu nie wyświetlał tego komunikatu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.