Skocz do zawartości

Charlie88

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Charlie88

  • Urodziny 29.04.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 B54B30
  • Lokalizacja
    Pruszków

Osiągnięcia Charlie88

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Masz do wymiany sprężynkę 5 biegu. U mnie jest to samo ale jakoś nie mogę się za to zabrać, bo trzeba skrzynię opuszczać :/ Są na alle zestawy http://allegro.pl/kompletny-zestaw-naprawczy-5-biegu-bmw-e36-e46-e39-i4610720245.html
  2. Dokładnie tak jak kolega wyżej radzi. Przerabiałem to ostatnio w swojej, tylko u mnie pękł ten element nr 5. W przewodach przy okazji powymieniałem oringi i jest sucho. Trochę jest zabawy przy manipulacjach, kolektor dolotowy troche utrudnia..
  3. Jeśli masz przycisk w lewej manetce BC to wciskasz go kilkukrotnie. Jednym z parametrów wyświetlającym się na liczniku jest właśnie średnie spalanie. Jeśli natomiast nie masz manetki z BC, to można to dołożyć do auta. Jest na forum wątek o tej operacji.
  4. Ja jestem z Pruszkowa, niedaleko :) Jak cos to PW
  5. Kolego, musisz kupić inny interfejs, taki z ebaya: http://www.ebay.pl/itm/Scanner-For-BMW-1-4-0-Programmer-V1-4-Diagnostic-Scan-Interface-E38-E39-E46-/181226987423?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a31f85f9f Do tego instalujesz programik BMW Scanner i zmieniasz VIN i przebieg w module. Jak coś to podpowiem co i jak.
  6. na moje oko do uszczelka pokrywy rozrządu.
  7. Żółta kontrolka oleju wyświetla się, bo masz mały stan oleju w silniku. Jak ubywa to wiadomo, że trzeba dolewać. Jeśli nie dolewałeś to dolej. Ja na początek tak jak koledzy radzą, dokładnie wymyłbym silnik i jeśli jest mocny wyciek to od razu pojawi się miejsce z którego się leje olej. Ja obstawiam uszczelkę obudowy rozrządu, lub jak ktoś dokręcał obudowę rozrządu to mogła się obudowa minimalnie nadłamać w okolicach tej śruby i teraz puszcza olej. Jeśli cieknie ewidentnie spod tej śruby, ściagnąłbym obudowę rozrządu i jej się dokładnie przyjrzal, wymienił uszczelkę na nową i poskręcał wszystko zgodnie ze sztuką.
  8. Może to być uszczelka pokrywy rozrządu. Ja u siebie też to uszczelniałem, ale po 2 miesiącach znowu się poci w tym miejscu. Jesteś pewien, że mechanicy do których oddawałeś auto wymieniali uszczelki?? bo może po prostu wymyli dobrze silnik i tyle :)
  9. Charlie88

    318i 2000 rok-wyciek

    Sprawdź korek zbiorniczka. On ma za zadanie upuścić ciśnienie z układu,żeby właśnie nie wywaliło zbiorniczka albo jakiegoś przewodu.
  10. http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=131538
  11. Ja kolego w zeszłym roku zakładałem do swojego sedana. Kupiłem hak firmy Witter, z anglika na części. Dałem za niego 150zł. Zamontowałem sam. Później przegląd i WK, w którym bez żadnych opłat wbijają hak w dowód rej i karte pojazdu.
  12. Na alle jest taki moduł. Tylko nie wiem jak będzie współgrał z BMW. http://allegro.pl/modul-komfortu-kierunkowskazow-1x-3x-i3074814967.html
  13. Można również sprawdzić kąt między płaszczyzną szkła lustra a płaszczyzną do której lusterka przylegają do drzwi. W wersji europejskiej prawe lusterko, w pozycji normalnej, rozłożone jest pod mniejszym kątem do drzwi. Lewe natomiast jest pod większym kątem do drzwi. Mam nadzieję, że zrozumiałeś o co mi chodzi :) A jak nie to zobacz na samochodzie.
  14. warto dodać, że teraz mamy minusowe temperatury, więc na początku będzie trochę ciężej chodzić :P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.