Skocz do zawartości

ozzy

Zarejestrowani
  • Postów

    530
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    krk

Osiągnięcia ozzy

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. ozzy

    525D common rail

    I pewnie jak w pozostałych bejcach na łańcuszku ??
  2. ozzy

    części OEM czy nie

    Spokojnie możesz bazować na takich częściach jak febi, mogg czy lemforder... Robia one części do bmw a za wytłoczony znaczek płacisz 50% więcej....chyba że Cię stać :wink:
  3. ozzy

    525D common rail

    Hey! Proszę użytkowników bmw 2.5 Diesel o informacje na temat tego silnika. Jak wygląda sprawa awaryjności i jakiego spalania należy się spodziewać. Mam małe uprzedzenie po 2,5tds, ale co prawda jest to już silnik na "listwie".Jak się ma w nim sprawa chorób wieku dziecięcego - dot. to pierwszych egzemplarzy. Czy ten diesel to udana jednostka napędowa ?? pozdr
  4. ozzy

    EGR w TDS

    Ty to jesteś odporny na wiedze. Napisze Ci łopatologicznie o co chodzi ,użyj troche głowy i nie mieszaj ludziom. Jadąc np. z dana prędkością przy obrotach powiedzmy 2000obr/min do silnika zasysana jest okreslona ilośc powietrza, mierzona zazwyczaj przez przepływomierz. Min na tej podstawie wyznaczana jest dawka paliwa (rzecz jasna dużo mniejsza aniżeli ilośc dopływającego tlenu) potrzebna do spalenia tlenu i KONIEC. Następnie komputer otwiera zawór egr jeżeli "wejdzie" do objetosci cylindra jeszcze jakas ilośc gazu i dodaje spaliny,które i tak są spalane w końcowej fazie. Gdzie ty tu widzisz dławienie.....
  5. ozzy

    EGR w TDS

    z jakiej racji dostaje lepszego ducha ?? Egr jest otwierany i spaliny dostają się do silnika po cut-offie po wyznaczonej i wydawkowanej porcji paliwowo-powietrznej kiedy tlen nie jest już potrzebny.
  6. Na początek diagnostyka kompa sie kłania. Przyczyn faktycznie multum np. 1)przepływomierz 2)czujnik doładowania 3)rozszczelniony kolektor 4)zapchane filtry paliwa, powietrza 5)znam przypadki że turbiny zostały dopiero poprawnie zregenerowane po 2,3 razie
  7. ozzy

    EGR w TDS

    też raczej nie :D , wyżej napisałem jak on działa, to ecu ma na niego wpływ a nie on na ecu
  8. A nie ślizga Ci przypadkiem skrzynia :?: :?: Turbina pompuje dobre ciśnienie, może jest jakas nieszczelność w kolektorze dolotowym, ale zabity oleista mazią dolot koło intercoolera.
  9. Jeżeli chodzi Ci o znikające pixele w wyswietlaczu obc to jest to dość skomplikowana operacja przy ktorej potrzeba już troche wprawy, wiedzy i doswiadczenia
  10. ozzy

    jaki wydech jest najlepszy

    Np. eisenmann, supersprint - robia wydechy pod kazdy samochod z wyróznieniem na odpowiednie wersje silnikowe. Niestety cena zwala z nóg - ale są to najlepsze jakościowo produkty dostępne na rynku
  11. ozzy

    EGR w TDS

    Egr nie ma żadnego wpływu na zapowiatrzanie się przewodów
  12. Żadego, trzeba podpiąć pod kompa i zrobić test.
  13. Sam nam powinieneś odpowiedzieć na to pytanie. Teoretycznie strumienica z koncowym wydechowym bez kolektora ssacego z filtrem, wydechowego,tlumnika srodkowego da Ci jedno wielkie NIC. To to samo co montaż magnetyzera.
  14. ozzy

    E-46 328i

    LukaszPL mobil to bardzo dobre oleje ale uważam, że najlpeszy będzie motul (niestety drogi a dziś każdy liczy się z kosztami). W takim wypadku proponuje pełny syntetyk VALVOLINE VR1 RACING :idea: :idea: :idea:, w PL jeszcze nie aż tak popularny aczkolwiek ostatnimi czasy coraz częsciej sie z nim spotykam (z USA zresztą powinieneś go dobrze znać),cena jest naprawde bardzo przystępna i nie podrabiają go jeszcze tak jak mobili i castroli.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.