Skocz do zawartości

Bartek926

Zarejestrowani
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bartek926

  • Urodziny 12.02.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 328Ci

Osiągnięcia Bartek926

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. MASAKRA z tą ceną, też tego szukałem, tutaj na stronie są zdjęcia części więc można zobaczyć jak to dokładnie wygląda: https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw-parts/side-frame-trim-left/51717003937/
  2. Tak offtop, po co zmieniasz dyfer, stary zajechany czy jak? :D
  3. W dniu wczorajszym wystąpiła u mnie usterka, jeszcze nie jestem pewien dokładnie który element/ elementy są uszkodzone ponieważ dopiero w poniedziałek popołudniu odstawiam auto do mechanika, problem polega na tym że podczas pracy silnika słychać świszczenie, zwiększa się ono wraz z dodaniem gazu, w pewnym momencie słychać aż taki przeraźliwy dźwięk jakby pasek się gdzieś wkleszczał? wpadł w jakieś wibracje?... nie wiem. Spojrzeliśmy pod maskę, wstępnie diagnoza padła na rolki napędowe? rolka napinacza, nie wiem czy być może sam napinacz?, pasek z paroma rowkami jest już do wymiany bo jest dość popękany, rozmawiałem w tej sprawie ze znajomym mechanikiem, stwierdził on że warto by wymienić wszystkie rolki i paski, co dokładnie kryje się pod tym pojęciem i ile rzeczy należało by kupić? Wymieniać też napinacz/ napinacze (nie wiem ile tego jest)? Prosił bym o rozpiskę wszystkich elementów które tam występują i które można by wymienić oraz ich ceny (zamienniki dobrych firm) VIN: JH25084 Dziękuję i pozdrawiam!
  4. Witam, w najbliższym czasie będę przymierzał się do wymiany tylnych amortyzatorów w moim 328Ci, obecnie z przodu mam założone ori BMW jeszcze w dobrym stanie więc póki co ich nie ruszam tym bardziej że budżet na dzień dzisiejszy na to nie pozwala, natomiast z tyłu siedzi Monroe Reflex, ale coś się już z nimi dzieje niedobrego i muszę je wymienić, posiadam opcje "Sportowe Dostosowanie Podwozia". Jakie amortyzatory polecacie abym z czasem mógł dokupić jeszcze przód + sprężyny tak żeby pasowały do amorów, ale żebym został mniej więcej na takiej samej wysokości zawieszenia, nie chciał bym już niższego, sprężyny oczywiście jakieś markowe? Może wszędzie polecane EIBACHy, tylko jakie wartości ( - ile? ) odpowiadały by tym oryginalnym bo nie orientuje się? Pozdrawiam
  5. Dziękuję serdecznie Drogi Moderatorze, tak się składa że ten temat również czytałem, tak samo jak odnośnik z DIY, jednak nie ma tam odpowiedzi na moje wszystkie pytania dlatego właśnie założyłem nowy temat. Chciał bym być w 100% pewien że problem leży właśnie po stronie tych tulejek sprężynek od 5 i wstecznego biegu żeby zamówić wszystkie potrzebne części i dać do zrobienia a nie żeby po zrzuceniu skrzyni okazało się że trzeba jeszcze zamówić to i tamto, czekać na części i przedłużać całą operację bądź po zrobieniu wymienieniu elementów z zestawu naprawczego, złożeniu wszystkiego okazało się że jednak nie działa tak jak powinno bo coś jeszcze musiało być zrobione/ wymienione. W związku z tym, czy w przypadku tej usterki z niepowracającym lewarkiem do poz. neutralnej oraz że muszę użyć dużej siły żeby przesunąć drążek w lewo żeby wrzucić wsteczny, występuję problem tego typu że trzeba trochę "szukać biegów" ze względu na to przesunięcie drążka? Czy oprócz kupienia zestawów naprawczych do 5 i wstecznego biegu mam również kupić te tzn. "bolce atakujące" czy warto? Czy montować zestawy na starych bolcach? Co z tym minimalnym drganiem drążka przy odpalonym aucie? Czy to ma coś wspólnego z wyżej wymienioną usterką? Czy to jest w ogóle jakaś usterka? Jeżeli tak to co wymienić przy ew. zrzuceniu skrzyni biegów? Pozdrawiam
  6. Witam, wiem że temat był wałkowany 1000 razy, czytałem bardzo wiele postów na ten temat jednak nie znalazłem dokładnej odpowiedzi na to co mnie interesuje w tej sprawie dlatego założyłem nowy temat. Liczę na to że wypowiedzą się w tym temacie osoby które znają bardzo dobrze problem, miały z tym problem i go rozwiązały. Mam E46 328Ci, prawdopodobnie moja skrzynia biegów boryka się z problemem niepowracania lewarka do pozycji neutralnej z 5 biegu i nie wiem czy też wstecznego biegu, tzn. kiedy chcę wrzucić piątkę za pierwszym razem że tak to nazwę muszę użyć dość dużej siły żeby skierować drążek w prawo i wtedy do góry idzie już można by powiedzieć w miarę normalnie, po zejściu z 5 biegu lewarek stoi już przechylony w prawą stronę, poza tym ciężko jest też wrzucić mi wsteczny, mówiąc ciężko mam na myśli że muszę użyć dość sporej siły żeby skierować lewarek w lewo żeby mi przeskoczył tak jak trzeba. Biegi 1 i 2 wchodzą można by powiedzieć normalnie, nie jakoś super lekko, ale nie muszę używać dużej siły żeby wrzucić bieg, natomiast 3 i 4 trzeba tak jakby trochę szukać , szczególnie kiedy zejdę z piątki i pozycja drążka jest bardziej na prawo to żeby wbić 3 lub 4 trzeba ustawić drążek pod odpowiednim kątem, czy to tak jest przy tym problemie z 5 i wstecznym biegiem że "szuka się wtedy biegów" czy to jakaś inna osobna usterka? Czy kupić zestaw naprawczy 5 biegu i wstecznego także? Czy kupić coś jeszcze? Załączam filmik z prezentacją: Zauważyłem także że minimalnie, ale to bardzo minimalnie drży mi drążek od skrzyni biegów przy włączonym aucie, ledwo co to widać, ale postanowiłem zapytać przy okazji czy to może mieć coś wspólnego z wyżej wymienionymi usterkami, czy jest to usterka i czy coś z tym robić/ naprawić w przypadku gdy będę ściągał skrzynię? Załączam filmik z prezentacją: Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
  7. Dzwoniłem do mojego mechanika, przedstawiłem mu całą sytuację, moje wątpliwości i stwierdził że nie ma problemu, najwyżej dorobi. Oczywiście, przewody hamulcowe elastyczne wymieniam też, kupiłem oryginały ATE, w ogóle kompleksowo zabieram się za cały układ hamulcowy bo wymieniam tarcze i klocki oraz dałem do regeneracji zaciski hamulcowe tak żeby wszystko chodziło jak należy :) Kolega lubi nabijać sobie posty czy nie potrafi czytać ze zrozumieniem? "miałem wyciek, auto stoi", jak mam podjechać gdziekolwiek skoro nie mam hamulców? [ Ehh skoro tak. Jeśli chcesz być tak drobiazgowy to muszę Cię zasmucić ale czytanie ze zrozumieniem nijak ma się do Twoich argumentów. "Miałem wyciek"- czas przeszły dokonany co wskazuje na to, że usterka została wyeliminowana. "Auto stoi"- wyobraź sobie, że moje też. Na podwórku przed domem. Mimo, że jest sprawne. To tak gwoli ścisłości. PS. Wymieniałem przewody hamulcowe (prawdziwe, ze sklepu nie allegro) ale nie potrzebowałem do tego ani mechanika, ani forum. :duh: Pozostawię to bez komentarza, Pozdrawiam!
  8. Kolega lubi nabijać sobie posty czy nie potrafi czytać ze zrozumieniem? "miałem wyciek, auto stoi", jak mam podjechać gdziekolwiek skoro nie mam hamulców? Patrzałem już tam, z tego co widzę to tam jest ich sporo więcej, tyle że druga sprawa jest taka że nie potrzeba wymieniać przewodów od samej pompy bo te są w BDB stanie a z tego co widać na rysunkach to tam są jakieś łączniki więc nie wiem od którego podłączone zostały by te przewody co posiadam. Wymieniał ktoś u siebie i podzieli się jakimiś faktami, wymiarami przewodów jakie były potrzebne?
  9. Wszystko się zgadza kolego, ale tak jak napisałem, przewody już kupiłem oraz że "Auto czeka na mechanika", a ja w tym czasie chcę skompletować części żeby on miał już wszystko gotowe i żeby zaoszczędzić czas, ja nie zajmuje się naprawą, nie będę demontował przewodów we własnym zakresie, prostował ich i mierzył, liczę tutaj na wypowiedzi osób które to robiły w swoich autach i chciały by podzielić się ze mną wiedzą na ten temat, podejrzewam że w E46 Coupe przewody były poprowadzone w taki sam sposób i miały tą samą długość.
  10. Witam, mam skorodowane przewody hamulcowe sztywne w mojej 328Ci, przy tylnym lewym kole już puścił i miałem wyciek, auto stoi, czeka na mechanika, żeby nie przedłużać całej "operacji" postanowiłem poszukać części sam i przygotować już wszystko, no i tutaj pojawia się problem, kupiłem na Allegro przewody hamulcowe sztywne już zarobione które rzekomo mają pasować "do każdego E46" po czym zacząłem czytać na internetach i spotkałem się z różnymi długościami więc jak to właściwie jest, zakładam że wielu z was przerabiało ten temat, może macie zapisane długości przewodów jakie występowały w waszych autach? Poniżej podaje długości przewodów jakie zakupiłem, czy będą one pasowały do mojego auta?: Lokalizacja przewodu PL – przedni lewy: 650mm PP – przedni prawy: 2300mm TL – tylny lewy: 3800 mm TP – tylny prawy: 1250mm Pozdrawiam
  11. Witam, chcę wymienić wszystkie tuleje tylnego zawieszenia w E46 328Ci, chodzi mi o oryginalne części czyli Lemfordera w tym przypadku? 21 elementów bodajże tam będzie o ile dobrze liczę, jeżeli jest tam coś więcej to proszę mnie poprawić: 2 TULEJE PRZEDNIE 2 TULEJE TYLNE 2 PODUSZKI TYLNEJ BELKI W ŚRODKU MOSTU 1 PODUSZKA TYLNEJ BELKI Z TYŁU PO LEWEJ STRONIE 10 TULEI WAHACZY ŁĄCZNIE Z PŁYWAJĄCYMI 2 ŁĄCZNIKI STABILIZATORA 2 GUMY STABILIZATORA ? Ile taka impreza by u was wyniosła? Pozdrawiam
  12. Krótko się z tym bawiłem, ale nie mogłem go otworzyć więc póki co dałem sobie spokój. Ma może ktoś jakiś pomysł, rozwiązanie tego problemu?
  13. Na alledrogo już dawno patrzałem i włosy mi na głowie stanęły, nie są drogie? Sam zobacz! Podłokietnik od europejczyka w bdb stanie kosztuje w przedziale 200-400zł! Pozdrawiam serdecznie, na pewno za niego tyle nie zapłacę.
  14. Witam, niestety mam uszkodzony przycisk podłokietnika w moim E46 Coupe (tak dokładniej to jego w ogóle nie ma :D), czy może ktoś miał podobny problem i jakoś sobie z nim poradził, czy da się to naprawić, dostać gdzieś ten przycisk? czy skazany jestem na wymianę podłokietnika czego szczerze mówiąc bym nie chciał, strasznie droga przyjemność :/? http://i61.tinypic.com/2u5xonk.jpg Pozdrawiam
  15. Witam, tak jak w temacie... czy spryskiwacze reflektorów w E46 w tym wypadku chodzi mi o coupe występowały również bez lamp xenonowych? Spotkałem tutaj taki oto egzemplarz, spójrzcie sami :) http://otomoto.pl/bmw-328-i-skora-klimatronik-alu-top-C34028189.html Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.