Skocz do zawartości

rzezimisiek

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 177KM, 2008r.
  • Lokalizacja
    Warszawa/Łódź

Osiągnięcia rzezimisiek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A wiesz może jak zdemontować wloty 15/16 http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=VD91-EUR---E90-BMW-330xd&diagId=64_1479 wpadła mi w ten wlot mała część od kompa i zastanawiam się czy da się to jakość łatwo odkręcić? Ewentualnie gdzie mogłaby ta część od kompa się zatrzymać, jeżeli wpadło z kabiny. Czy odkręcenia filtra kabinowego coś da czy ten wylot 15/16 idzie z nawiewu i tylko tam mogę szukać zguby?
  2. Dokładnie czujnik temp płynu. Plastikowy badziewie z miedziana wkładką. Jest w przedniej części silnika. Zapłaciłem za niego 90 zł. Po wymianie wszystko gra. Dzięki za pomoc.
  3. Rano sprawdziłęm i po nocy w temperaturze, 5 st. C temp. płynu nadal faluje między 105-108 st. C Więc możliwe, że to czujnik temp.
  4. Rano - dłuższa trasa 180 km dość dynamicznie, wszystko ok Po południu - kilka krótkich po mieście ok. 10 km i załączył się wentylator na max. tryb i nie schodził nawet po krótkiej trasie Następnie postój na przejeździe kolejowym i wyskoczył komunikat o tym, że silnik ma za wysoką temperaturę (żółty warning) i za sekundę później (czerwony warning), że należy go wyłączyć natychmiast. Zatrzymałem i schłodziłem. Sprawdziłem płyn w chłodnicy i był w połowie zbiorniczka wyrównawczego, czyli ok. Dziwne rzeczy pokazuje temperatura płynu chłodzącego, już po tej akcji, silnik wyłączony. Raz rośnie w zakresie 99-116 za chwilę maleje 116-99 i tak w kółko. Po wyłączeniu silnika dość długo jeszcze chodzi wentylator. https://youtu.be/BCbBlgU640I Auto nie ma DPFu (usunięty). Jakieś pomysły, dzisiaj nie udało się podłączyć pod komputer, żeby sprawdzić jakie błędy wywala.
  5. Na początku Iopico dzięki za pomoc. Dopiero teraz mam chwilę, żeby opisać dla innych co i jak się działo. Trochę woziłem się z tym w wakacje, ale wyprostowało się i jeździ jak ta lala znowu a nawet lepiej (brak dpfa). Przerobiłem temat czyszczenia czujnika u pompiarzy, ale finalnie okazało się, że pompa wysokiego ciśnienia niedomagała przy dużym obciążeniu (pompy nie kupiłem nowej, ale mam zregenerowaną z gwarancją). Teraz jest ok. To był największy problem. Silniczek mam wymieniony. Nie ruszałem tylko błędu z DPFa, ale od września nie mam kiedy podjechać do gościa. Rozważam zakup kabelka i usunięcie tego samemu. Dzięki za porady i wskazówki - bardzo się przydały, bo czasami brakuje pomysłów.
  6. Tą pompę wymieniłem, ale na używaną, więc nie mam pewności czy działa. Przy umiarkowanch obrotach do 3500 RPM nie ma problemu. Dopiero jak bardziej go kręce (tryb sport) wtedy ciśnienie wzrasta i chyba nie domaga. Chyba pozostaje mi zakupić nową, ewentualnie kupić jakąś na 100% sprawną np. z anglika. A co do DPF był przeprogramowany (usunięty) z komputera. Tylko to robił mi gość, który się tym specjalizuje.
  7. Dzięki za pomoc. Okazało się, że padła przetwornica.
  8. Hej, miałem ostatnio sporą naprawę, wymieniałem pompę wysokiego ciśnienia, listwę paliwową, wtryski, wyrzuciłem DPF itd Naprawa po awarii pompy wysokiego ciśnienia - wyrobiłą się i wysypałą opiłki do układu. Padła listwa wtryskowa, wtryski itd. Generalnie sporo rzeczy było wymienione, ale nie na nowe (ale z pewnego źródła, wtryski były sprawdzane), bo bym zapłacił drugie tyle ile warte jest auto. Przy okazji trafiłem do serwisu BMW i wymienili mi łańcuch rozrządu. Pytanie o błędy które wyskakują, po naprawie. Objawy: Przy bardzo dynamicznej jeździe (kręcenie na maxa) wyskakuje Engine Failure. Pozwala kontynuować jazdę, ale na umiarkowanych osiągach. Po wyłączeniu silnika i spokojnej jeździe nie zapala się już. Błędy jakie zostają: 3ECA - zgodność informacji o ciśnieniu w rampie, korekta ciśnienia. Nieciągły 4CF3 - czujnik ciśnienia wstecznego wydechu. Stały A6D1 - status pom. pompy wodnej, zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany Pierwszy błąd martwi mnie najbardziej, drugi pewnie jest wynikiem usunięcia DPFa (pytanie czy da się to wyeliminować). Trzeci błąd, znalazłem informację, że to pierdoła i raczej nie ma związku z ww. naprawą i możliwe, że zaraz to wyeliminuje. Jeżeli ktoś z Was jest w stanie określić co może być przyczynami (interesują mnie każde przypadki, żeby być pewnym) pierwszego i drugiego błędu będę wdzięczny.
  9. W tej wtyczkę są 4 piny. W dobrej lampie jest na dwóch pinach po 4V. W popsuje pokazuje na dwóch pinach po 1,4V. http://zapodaj.net/ec1785dc75323.jpg.html http://zapodaj.net/ec1785dc75323.jpg.html
  10. Mam problem z lewym xenonem ringi działają kierunki też długie światła też. Przestał świecić i wyskoczył błąd cos w stylu high BEAM error. zbiegło to się w czasie z wymiana klocków i podłączenie się z komputerem do auta nie wiem czy mechanik który się podpinał czegoś nie spierdzieliłbo kasową mi jakieś błędy. Żarówkę wziąłem do drugiej lampy i jest dobra. poradźcie co mogę zrobić żeby sprawdzić czy to przetwornica czy może coś ustawieniach.
  11. Tak mam iDrive i też swieci mi się kontrolka jak od ręcznego na desce oprócz tego podnośnik na czerwono i w iDrivie na czerwono błąd klocków.
  12. Ok, czyli pewnie ten nowy czujnik też źle zamontowali. Pojadę do nich, bo brak siły. PS: mój nie jest poliftowy. Tylko nie wiem dlaczego mi wywaliło też przednie klocki, skoro nie były ruszane.
  13. Hej mam taki przypadek. Wymianiałem klocki tył (bo już się kończyły, ale żadna kontrolka się nie zapaliła jeszcze). Wymienione klocki, podczas odpinania dobrego czujnika mechanik urwał go i polutował (że niby wszystko ok), przełożył do nowych klocków i oczywiście się spierdoliło. Po odpaleniu wyskakuje błąd klocków (kasuje standardowo przyciskiem zerowania licznika i BC). Skasowałem, jak to po wymianie (teraz wiem, że to był błąd, bo powinienem od razu nowy czujnik kupić). I zapala się kontrolka czerwonego podniośnika, błąd przednich i tylnich klocków. Syf Kupuję nowy czujnik na tył marki TRW (czy TRM) montujemy go i to samo. Błędy nie znikają, co więcej wchodząc do menu przez BC, świeci się tylko jedna komenda SERVICE i nie można go zresetować. Podpinaliśmy do kompa, ale mechanik nie wiedział jak to usunąć. Czy trzeba to kasować kompem, czy odpiąć i podpiąc jeszcze raz nowy czujnik i próbować kasować BC?
  14. Dzięki za informacje. Koszty faktycznie nie wielkie i warto to wymienić.
  15. Panowie mam dwie rzeczy pod maską, które lekko się pocą, pierwsza znajduje się tutaj, napiszcie proszę co to jest i czy warto się przejmować widok z góry http://imageshack.us/photo/my-images/6/20130216164323.jpg http://imageshack.us/photo/my-images/6/20130216164323.jpg/ widok z boku http://imageshack.us/photo/my-images/547/20130216164336.jpg http://imageshack.us/photo/my-images/547/20130216164336.jpg Drugi temat, to chyba coś od przekładni, wydaje się niczym groźnym, ale wole się upewnić: http://imageshack.us/photo/my-images/845/20130216164450.jpg http://imageshack.us/photo/my-images/845/20130216164450.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.