Skocz do zawartości

Dasonen

Zarejestrowani
  • Postów

    401
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Dasonen w dniu 9 Listopada 2023

Użytkownicy przyznają Dasonen punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    M5 F90 LCI 666KM
    C43 AMG 420 KM
  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Zawód
    posiadam

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dasonen

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

6

Reputacja

  1. ale koledze chodziło chyba o napięcie przy wyłączonym silniku? Wtedy nie ma ładowania. Za to jest istotne - jak długo po wyłączeniu zapłonu mierzymy, bo stopniowo z upływem czasu wyłącza się coraz więcej odbiorników prądu. Może zejdę dziś i zmierzę, jakie jest u mnie napięcie po 2 dniach postoju. (tylko podobno ja mam w M5 trochę "inny" akumulator)
  2. Już się przyzwyczaiłem! 🙂 🤫 Cold start faktycznie jest głośny, szczególnie w zamkniętej przestrzeni 😁 Ale po chwili dochodzi do siebie i jest już cywilizowanie. W trasie, w komforcie jest dobrze. Na sporcie wydech nadal szału nie robi (nie to, co w przedlifcie), ale coś słychać... GPF'y nadal są zamontowane, filtry powietrza zwykłe, software oryginalny, wydech MG: na hamowni wyszło 660KM Cytując klasyka: "not great not terrible" 😆
  3. U mnie w F90 działa z polskim Spotify... jedynie wymaga konta premium.
  4. Bardzo ładnie się prezentuje! 👍 Biały z czarnym - klasyka BMW M-performance!
  5. Wziąłem ten. W ASO sprawdzili, że soft jest oryginalny i pewnie tylko wygłuszenie z końcowych puszek wyjęto.
  6. No bez jaj, tyle to mi nawet M5 nie pali 😆
  7. W każdym wątku będziesz o to pytać? 🤪 Dostałeś już odpowiedź: bywa różnie, trzeba sprawdzić w ASO, czy widzą gwarancję. Jak nie widzą - trzeba zgłosić w Niemczech.
  8. Czytanie nic tu nie da 🙂 Powie jedynie, że olej 0w30 będzie mieć mniejszą lepkość od oleju 5w50. Ale czy przez to trudniej mu będzie dotrzeć do różnych zakamarków silnika czy jednak po dotarciu stworzy tam lepszy film olejowy? Na to pytanie NIKT z nas nie odpowie z cała pewnością i dla całej gamy silników. Nie wiemy, czy zmniejszyły się pasowania i czy usunięto zaworki wsteczne. A może ustalono, że otwory olejowe w wale korbowym są za ciasne i gęstszy olej nie dociera do panewek w wystarczającej ilości? Bo jeśli nie - to lepiej mieć 5w50 a jeśli tak - to lepiej 0w40 😅
  9. Mogę nabyć poliftową M5 F90, w której wydech został zdemontowany i WYSŁANY do MG Motorsport na modyfikacje, po modyfikacjach został podobno odesłany przez MG i ponownie założony. Ktoś wie, na czym polega taki rodzaj modyfikacji? Problem w tym, że wydech POTWORNIE rezonuje na wolnych obrotach! Tak głośno, że wręcz głowa boli. Po ruszeniu z miejsca bardzo się uspokaja... Auto jest jeszcze na gwarancji a sprzedający twierdzi, że zmiany nie naruszają gwarancji. Natomiast z tego, co ja się dowiedziałem - zmiany "wysyłkowe" polegają na wycięciu katalizatorów i pozostawieniu puszek lub nawet wstawieniu downpiepe'ów, co IMO stanowczo narusza gwarancję (nie wiadomo, czy pozostały GPF'y). Jak szacujecie, ile może kosztować przywrócenie auta do stanu fabrycznego? (w najlepszym i najgorszym wariancie)
  10. To analizuje styl jazdy i szacuje na ile wystarczy "żywotności" oleju. Przy niskich temperaturach oleju (na przykład spokojna jazda w trasie) szacowanie jest bardziej optymistyczne.
  11. Przy takich cenach ceramika wydaje się tania, bo teoretycznie powinna wystarczyć na 300 tys. km a kosztuje z 40 KPLN (tyle, co zwykłe hamulce przy takich interwałach) i hamuje dużo lepiej.
  12. Upewnić się, że naprawią to (wymienią dyfer) w ramach gwarancji. (bo auto jeszcze jest na gwarancji?) Jeśli nie jest na gwarancji - to pogadać z serwisem, czy BMW nie wykaże "gestu dobrej woli" (czy jak to się nazywa) i nie pokryje większości kosztów naprawy. Tym bardziej, ze auto serwisowałeś u nich regularnie. A w międzyczasie szukać dyferencjału z rozbitka i warsztatu, który to wymieni.
  13. Masz zawieszenie adaptacyjne, czy zwykłe? to brzmi jak problem ze stabilizatorem 😇
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.