Skocz do zawartości

isys3014

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    [E36 328i]; [E46 330Ci]; [E46 325Ti compact]; [E91 320dT]; X1 18dxDrive; E63 650i

Osiągnięcia isys3014

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Kupiłem oryginalne MERINO od producenta. Teraz się okaże czy dobrze zrobiłem. W BMW pod VIN widniała jako koniec produkcji. To stara kolekcja Merino - GoldBrown.
  2. Koledzy, zamierzam w mojej e63 wymienić/naprawić tapicerkę na przednich fotelach i konsoli centralnej. Moja skóra to merino goldbrown. Czy ma ktoś pojęcie ile muszę jej kupić, może ktoś obszywał już te elementy? Będę wdzięczny za konkretne odpowiedzi. Dzięki
  3. Macie jakiś patent na zamiennik GoldBrauna. Albo oryginał. Bo moja domaga się renowacji i muszę kilka elementów wymienić.
  4. No cóż, można się twórczo rozwijać i można cieszyć się życiem jednocześnie. Polecam, warto. :)
  5. Hej, nadal nie ma chętnych na rozkminienie tego problemu? Może kogoś bym skusił? Może ktoś potraktuje to jako wyzwanie :)
  6. Do mojego rocznika (bez kluczyka ale przed liftem) kierownica i centrum sterowania (taśma pasuje) od M5/M6 z tego samego przedziału i dołożone kabelki od dźwigni do kiery. Prosta sprawa - robił to elektronik z Wawy, pan Seweryn :)
  7. Hej. Doposażyłem sobie auto w łopatki do skrzyni automatycznej. Działają super, ale... No właśnie nie do końca tak, jakbym chciał. Działają po przestawieniu dźwigni w pozycję sport/manual. A ja bym chciał, żeby, tak jak łopatki z dżojstikiem, można było zmienić bieg w standardowym trybie i żeby później skrzynia wracała do automatu. Mamy takie rozwiązanie ze standardową dźwignią w Active/Gran Tourerze i w MINI. Może ktoś pogrzebałby w tamtym oprogramowaniu, wyciągnął co trzeba i zaimplementował u mnie. Jest ktoś biegły w wyzwaniach???? Liczę na Was. Pozdrawiam
  8. Koledzy, czy reanimacje NV dały efekt? Tzn, czy polerowanie szybki daje efekt, czy trzeba wymienić matrycę - bo przecież nie wiadomo co się kupuje. Moja szybka jest tak matowa, jak u kolegi niedziel666. Pozdr
  9. Hej, podpowiedziałbyś jak zdemontować panel z radiem? Bo z tunelem poradziłem sobie bez zdejmowania radia, ale było słabo z tymi dwoma śrubkami pod nim:) Pozdr
  10. LED-y były w tym modelu od początku. Sprawa się wyjaśniła: brak komunikacji z lewą lampą, więc ktoś szykując do sprzedaży podpiął moduł od auta bez aktywnych świateł (i bez asystenta świateł drogowych). Ten moduł zgłaszał błąd tylnych świateł, ale nie komunikował błędu aktywnego oświetlenia. Niewiarygodne, ale prawdziwe. Teraz nie działają aktywne światła, ale asystent i tylne lampy są ok. Co do szyby - mam kilka (5-7) rys od skrobania szyby na wysokości wzroku pasażera (ale widocznych tylko od strony kierowcy) - te chcę wypolerować, bo szkoda oryginalnej szyby. I tak założyłbym oryginalną, ale wymiana byłaby widoczna. Zresztą nie bardzo wiem jakie części aftermarketowe zamontuję w tym aucie. Szanuje wyłącznie oryginały i wiem, że informacje o tym, że np takie tarcze bez znaczka BMW i te ze znaczkiem tego samego producenta to nie to samo. U mnie przynajmniej się to dotychczas nie sprawdzało. Tak że hamulce przednie już siedzą ori, gumy wahaczy też. teraz czas na DD z przodu plus dwa przewody i chyba niestety aktywna przekładnia kierownicza. Ta zaboli. Wracając do świateł - i tak muszę pomalować zderzaki i progi, wówczas zajrzę do lampy - raczej uszkodzony moduł pod lampą. Pozdr
  11. No dobra. Przyznam się, że kupiłem to ustrojstwo. Skusiło mnie wyposażenie. No i cena - wyjaśniając wątpliwości z postów wyżej, cena była brutto, ale z możliwością odliczenia VAT (z której skorzystałem - to będzie auto szkoleniowe). Wiele denerwujących drobiazgów już załatwiłem. Silnik wylatuje do uszczelnienia w przyszłym tygodniu. Drażni mnie zniszczona skóra na tunelu i fotelu kierowcy - Merino trudno dobrać. Ten rozładowujący się aku to była lampka nad daszkiem słonecznym kierowcy - był on uszkodzony i jej nie gasił. Lakier wydaje się cały w oryginale, choć wszystkie plastiki (zderzaki i progi) muszę/chcę przemalować. Do wypolerowania jest przednia szyba i szkło od kamery NightVision. Nie działa klima i skrętne reflektory. 1 DynamicDrive będzie nowy. Amory z tyłu też. Hamulce z tyłu niedawno wymienione a z przodu już są nowe. Skrzynia po przeglądzie/wymianie oleju/wymianie jakiejś pękającej kostki u Teodora Myszkowskiego w Poznaniu - polecam gościa. Aktywny tempomat - bajka, podobnie jak HeadUp, ComfortAccess i Logic7. NightVision działa, ale, jak pisałem, szybka do polerki. Problem z błędem tylnych świateł - założyłem nowy temat, bo jest dla mnie dziwny. Dźwięk silnika i osiągi powalające. Pozdrawiam Was.
  12. Cześć wszystkim, kupiłem, opisywane tutaj 650i (cn17309). W sumie nie jest tak źle, ale są dwie sprawy, które mnie denerwują. Jedną z nich są niedziałające aktywne oświetlenie - wiele błędów LSZ. Ale sprawa, o pomoc w rozwiązaniu której tutaj piszę, jest inna: Mam błędy tylnych świateł - obu. I one świecą, choć świeci jakby dolna połowa ledów. Czy w waszych autach też tak jest, czy świecą wszystkie rzędy? Miałem jakieś ledy w pozycyjnych z przodu i myślałem, że to o to chodzi - ale wymieniłem na ori i nic się nie zmieniło. A raz po uruchomieniu widziałem jakby miganie tej nieświecącej części lampy. Czy ktoś już coś takiego przerabiał? Pozdrawiam
  13. Ok. Dzięki. Oczywiście wrzuciłem go tam najpierw, niestety brak zdjęć. Tylko opisy. Ale dzieki
  14. No tak. Miałem nadzieję, że to coś konstruktywnego... Potrzebuję auta na TrackDay'e. Nie widzę niczego z manualem i coupe to sprawdzam automaty. Jeśli nawet był cały poobijany ale np mocowania podłużnic do ściany były nieruszone to jest git. Ale i tak pozdrawiam. BTW: dość symptomatyczny opis pod Twoimi postami
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.