Skocz do zawartości

emiliopl

Zarejestrowani
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e34 520 24v

Osiągnięcia emiliopl

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Sprawdź co pokazują sondy, czy nie jest uboga mieszanka, sprawdź szczelność kolektora, filtr powietrza. świece, wszystko co ma wpływ na skład mieszanki
  2. 2-gi bieg mam. czujnik ciśnienia jest sprawny. bezpiecznik był zaśniedziały i nie przewodził napięcia, sprawdzany multimetrem był ok. a po wsadzeniu lipa. ale dalej nie mam 1-go biegu. brak zasilania na kostce. przez zaśniedziały bezpiecznik nastąpił wzrost ciśnienia i wywaliło czynnik. Teraz musze znaleźć 1-szy bieg. Jak ma ktoś pomysły to śmiało pisać. jak ktoś wie który przewód z kostki na panlu podaje prąd na 1-szy bieg, prosze pisać :D
  3. wezmę multimetr i sprawdze. ale nawet jak jest uwalony ten czujnik ciśnienia to jak na czujniku temperatury na chłodnicy zewre, to powinien sie 2 bieg załączyć. a tu lipa. no i 1 bieg dalej pozostaje bez zasilania a powinien ze sprężarką się załączyć. ale jutro sprawdzę. może akurat.
  4. jutro sprawdze. na razie mało czasu mialem. dobrze że upałów nie było. tylko dziwne że klima się załącza a 1 bieg też nie ma zasilania na wtyczce.
  5. Witam mam problem z wentylatorem. wentylator 4 piny. brak napięcia na kostce przy załączonym kompresorze. na krótko działa. bezpieczniki sprawdzone i są ok. nie załacza ani 1 ani 2 biegu. panel klimy sprawdzony w drugim aucie działa. które przekaźniki koło filtra są od wentylatora klimatyzacji? w środe klima działała, w czwartek wsiadam do auta i lipa nie chłodzi. jeżeli zmostkuje na krótko czujnik przy chłodnicy to działa tylko 3 bieg, 2 bieg nie włącza sie.
  6. mogłeś prędzej posłuchać :P byś miał zamek caly :D zamalój czymś ten otwor teraz i zaklej najlepiej
  7. różne auta skladałem i wiem że z zamiennikami to różnie jest, a orginał będzie pasować. raz w corsie zderzak przód 10cm za szeroki był :) jak coś teraz kupuje to biore orginał używke.
  8. czujnik temp. zew. niebieski i czerwono niebieski u mnie jest. (był) bo zmieniałek kable
  9. emiliopl

    Drgania w 39 523i

    nie zdziw się jak nikt nie odpisze. takie pytanie pada kilka razy w tygodniu. nawet kilka postów pod tobą jest podobny temat.
  10. najlepiej całą wiązke przełożyć, aż tak dużo roboty z tym nie ma.
  11. emiliopl

    523i - Katalizator

    różnica jest jak na kata za 240 zł to dość duża myśle.
  12. no może być ciężko, najgorzej z rozklejeniem lampy. widziałem u jednego gościa, to całą lampe miał połamaną i poklejoną :D jak to zobaczyłem to za głowe się złapalem, efekt po wymianie regulatorów, jeszcze go za to skasowali.
  13. w przedliftach widziałem że ktoś kiedyś przerabiał to ale ciężko raczej z tym. a w poliftach zmieniasz tylko soczewke z przesloną. są różne manuale poszukaj dobrze. normalnie xenon jest tylko na światła mijania, na dlugie masz drógą żarówke, w bi-xenon żarówka xenonowa służy też jako światło drogowe, kiedy włączasz swiatła drogowe otwiera się przesłona i zmienia się strumień światla. czyli masz zwykłe drogowe + bixenon. mniej więcej tak to wygląda
  14. emiliopl

    523i - Katalizator

    w orginalnym kacie w renault też mialem taką mate
  15. emiliopl

    523i - Katalizator

    razem z kuzynem ten sam problem mamy on w 520 ja w 523 :D do 3500 brzmi ok ale powyżej "brzęczy"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.