Skocz do zawartości

gkm86

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60, 520i

Osiągnięcia gkm86

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Do chromu (nie tylko koncowka tlumika) najlepszy jest Autosol
  2. Kolega Ci dobrze radzi, pamiętaj by dobrze umyć auto - rękawica, szampon, płukanie, wycieranie do sucha miękką szmatką z mikrofibry. Miej świadomość, że jeśli chcesz przelecieć tym cały samochód - trzeba być wytrwałym i mieć sporo czasu. To nie robota na jeden wieczór, a przed każdym rozpoczęciem pracy trzeba ponownie umyć auto...
  3. Spróbuj polerować z preparatem Autosol do chromu - możesz tym też doprowadzić do ładnego stanu np. końcówki wydechu
  4. Tak tez mi po glowie chodzilo, ze pewnie juz ta uszczelka lapie powietrze. Najgorsze jest to, ze prawdopodobnie przy wymianie pompy mechanik wlozyl stara uszczelke........
  5. Po co te emocje? Pompa jest nowa, wlozona 2mc temu, wlasnie z powodu wycieku. Prawdopodobnie chodzi o uszczelke pod nia z tego co mi brat mowil - przez nia dalej ucieka. Wentylator chlodnicy sie wlacza i chodzi caly czas. To nie moje auto, pytam tylko posrednio, troche luzu...
  6. Spokojnie, woda destylowana, a dolewana jest do zwyklego plynu chlodniczego. Jednak to raczej nie w niej problem ;)
  7. Cześć, Problem dotyczy auta mojego brata - 320d (automat). Sprawy wyglądają następująco: 1. Jadąc autem, silnik zaczyna się grzać, wskazówka wędruje wysoko, klima nie chłodzi 2. Zatrzymując się i czekając krótko, czasem nawet pół minuty - temperatura spada do właściwego poziomu 3. W czasie jazdy potrafi się zamulić, stracić moc na jakiś czas, potem odzyskuje 4. Chłodnica póki co zalana jest wodą - auto ma problem z chłodzeniem, płyn gdzieś ucieka, prawdopodobnie chodzi o uszczelkę pod pompą wody. Póki nie jest to rozwiązane, zalewany jest wodą - dziennie potrafi zgubić litr. 5. Olej w porządku Jakieś pomysły?
  8. Wymieniona pompa wody - ciekło z niej. Ciężko się tam dostać, trochę to kosztowało... Jeśli chodzi o olej, banalna sprawa - jakaś śruba przy turbinie była niedokręcona (czy wcale jej nie było - nie pamietam juz :) ) i olej ciekł po gwincie Podstawowy wniosek z tego płynący - nie ufać pierwszemu lepszemu mechanikowi, wymiana uszczelki pod głowicą skutkowałaby w między czasie telefonem "widze, że jeszcze ci z pompy wody cieknie - robimy?"
  9. W mieście w ktorym mieszka moj brat, nikt nie jest w stanie powiedziec gdzie ucieka olej, zabralem go do siebie. Przejechalem wiec 90km tym autem. Pracuje normalnie, przyspiesza porzadnie. Popatrzylem na niego od spodu, olej kapie gdzies z tylu silnika, na jakis drążek biegnacy po przekatnej (nie znam sie). Zagladalem na spod tak pod drżwiami pasazera. Oleju nie ubylo po tej podrozy, przed wyjazdem dolalem ponad pol litra (wsazywalo na bagnecie ponad polowe dopuszczalnego stanu). Jesli chodzi chlodziwo - gruby waz ktory idzie do chlodnicy (ten ktory jest na gorze, na wierzchu) byl goracy i miekki. Sprawdzalem to jakies 20min po tej trasie. Przed wyjazdem dolalem jakies pol litra wody destylowanej. W poniedzialek ląduje u mechanika.
  10. Dzieki za info. Dodatkowa sprawa, gdzies jest wyciek oleju - nie wiem gdzie i czy sa to ze soba powiazane sprawy
  11. Sluchajcie, a chlodniczka spalin? Po ktorej stronie jest umieszczona? Prosiłbym tez o podpowiedz jak ta czesc sie fachowo nazywa, abym mogl odnalezc na allegro.
  12. Cieknie z prawej strony auta. Dzis niby troche mniej dolał, ale ostatnio koło pol litra codziennie. Tez uwazam, ze to nie uszczelka, gdyby cos z nia bylo nie tak, to nie przejechalby 200km w ciagu ostatniego tygodnia - turbina by ja wydmuchala. Oczywiscie nie jestem spece, dlatego pytam was :)
  13. + silnik pracuje normalnie, nie dymi, nie strzela z tłumika przy zwiekszaniu obrotów, w zasadzie wszystko jest normalnie... :/
  14. Cześć, Sprawa nie dotyczy mojego auta, a mojego brata - bmw 320d (136km), 2001r. Gdzieś ucieka płyn chłodniczy w dużej ilości - rano pod samochodem kałuża, trzeba sporo dolewać - pół litra na dobę (o ile nie przeinaczam słów mojego brata). Był dziś u mechanika (któremu niezbyt ufam) - nie widział wycieku, nie wie skąd może lecieć. Od razu rzucił temat uszczelki pod głowicą, trochę mi to nie pasuje do silnika wysokoprężnego - gdyby była to uszczelka, to po przejechaniu 100-200km by ją wydmuchało i skończyłaby się jazda. Nie widać by w środku było mokro, nic nie wspominał też o parujących szybach. Mechanik patrzył na pompę wody - twierdzi, że to nie to. Nie ma masła na korku oleju i bagnecie, olej czarny. Macie może pomysł gdzie może być wyciek?
  15. Koledzy - pytanie trochę z innej beczki. Gdzie znajde mape litwy do nawigacji business? Mam e60 2003r. Widze, ze plytka na europe wschodnia tego kraju nie wspiera. Moze lapie ja jakas wersja RU?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.