Skocz do zawartości

mody853

Zarejestrowani
  • Postów

    99
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E91 330dA

Osiągnięcia mody853

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. mody853

    BMW E61 520d 177km

    Witam. Mój szwagier jechał do Szwajcarii z Polski i po drodze samochód mu zgasł i już nie zapalil. Laweta ściągnął go na warsztat. Tam podłączyli pod kompa i wyszły takie błędy: 4a56 4661 4a74 4a79 4b90 3ff0. Błąd 4b90 oznacza za niskie ciśnienie paliwa przy starcie. W warsztacie chcą wymieniać pompę i wszystkie wtryski. Co oznacza reszta błędów? Od czego zacząć naprawę? Samochód podobno teraz odpala ale jak się zagrzeje to nierówno pracuje i gaśnie.
  2. Samochód mam z października 2006. Jeśli wszystkie gniazda są na jednym bezpieczniku to napewno sam bezpiecznik jest ok bo w bagażniku tak jak pisałem wcześniej gniazdo działa:/ czyli jakaś grubsza sprawa:/ dzięki za odpowiedź.
  3. Witam. Czy ktoś orientuje się czy gniazdo w bagażniku jest na tym samym bezpieczniku co gniazda w samochodzie? Mam problem bo działa właśnie tylko gniazdo w bagażniku. Mam jeszcze jedno w podłokietniku i dwa pod kratkami nawiewu z tyłu ale żadne z nich nie działa.
  4. Dzisiaj odstawiłem samochód do mechanika który wymieniał mi te termostaty miesiąc temu. Prawdopodobnie główny otwiera się za wcześnie. Dolna rura od chlodnicy robi się ciepła już przy 40 stopniach. Czytałem temat o tym wymienniku ciepła. Jak po wymianie głównego nie będzie piprawy to będę się zabierał za wymiennik. Odebrałem samochód od mechanika. Główny termostat dosłownie się rozpadł. Założony nowy firmy Behr. Teraz trzyma pięknie temperaturę między 89 a 93.
  5. Witam. Dokładnie miesiąc temu mechanik wymieniał mi dwa termostaty. Od EGR założony jest termostat firmy Mahle, główny firmy Vernet. Po wymianie było wszystko ok. Temperature trzymał między 90 a 95 stopni. Pare dni temu z ciekawości wszedlem w ukryte menu i przy spokojnej jeździe trzyma między 63 a 70 kilka. Jak pojade trochę dynamiczniej to wyskoczy na 85 Ale później znowu spada. Na postoju potrafi dojść do 95. I teraz pytanie. Możliwe żeby któryś termostat padł po niecalym miesiącu?
  6. Witam. Co sądzicie o takich oponach na lato? Może którys z kolegów jeździ na takich? Czy polecacie coś innego? Samochód to bmw e91 3.0d. https://allegro.pl/oferta/4x-opony-letnie-225-45r17-dunlop-sport-maxx-rt2-9023587998?utm_medium=app_share&utm_source=facebook
  7. Witam. Problem objawia się tym że do około 2100-2200 obrotów samochód nie jedzie tak jak powinien. Czytałem trochę o elektrozaworach sterowania egr i turbo. Pytanie czy w tym silniku one występują? Może ktoś miał lub ma podobny problem?
  8. Witam. Szukam osoby z okolic Kielc do diagnostyki i aktualizacji sterownikow w bmw e91 330dA.
  9. Witam. Jest ktoś może z okolic Kielc i moglby pomóc z niedziałająca pozycja w prawej tylnej lampie? Zamiast pozycji delikatnie swieci się stop. Żarówki sprawne. Kable i wtyczki wyglądają ok.
  10. Jutro pojadę na kompa może będzie coś więcej wiadomo. Dzieki za zainteresowanie.
  11. Jutro jestem umówiony z mechanikiem na ogólne oględziny i właśnie na podpięcie pod kompa. Czyli pierwszy błąd może mieć wpływ na moc silnika?
  12. Witam. Mam do kupienia bmw e91 z 2006 roku. Wydaje mi się że samochód trochę wolno się zbiera. Wyskakują takie błędy: CC-ID 31, CC-ID 328. Mierzylem przyspieszenie na 4 biegu między 80-120 i wychodzi około 6 sekund. Nie wiem czy to ok. Może ktoś z forumowiczów pomoże?
  13. Chyba troche straszycie kolege. Przeciez to typowe objawy uwalonego czujnika. Szególnie ze objawy nasiliły sie przy upałach. U mnie było to samo. Wymienilem na ori i smigam juz prawie dwa lata.
  14. Mam u siebie usuniety zawór. Jakąś roznice odczułem napewno ale tylko na chwile. Jeśli chodzi Ci o usuniecie zaworu po to zeby zmniejszyc stuki z tyłu to nic z tego. No przynajmniej u mnie nic to nie dało. Zawsze można go założyc spowrotem:) ja nie zakładałem bo odczucie było na plus. Jeśli chodzi o tuleje to chyba mowisz o nr.9 ? Wymieniali mi ja na warsztacie. Podobno trzeba sciagac dyfer. Stuki ustały ale na jakies dwa miesiace. Chyba najlepiej wziac sie za to raz a porzadnie i wymienic wszystkie pokolei.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.