Skocz do zawartości

pablo294

Zarejestrowani
  • Postów

    536
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X1 20dXA M
    E87 118d+
  • Lokalizacja
    Śląsk

Osiągnięcia pablo294

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. W jakich dokładnie okolicznosciach szumiał Ci ten dyfer?
  2. Ile Cię kosztowała ta wymiana?
  3. Dzięki za odpowiedź. Wskazywanie 0% zapełnienia było przez uwalonego noxa. Wymienione świece na Boscha. Kupiony zamiennik noxa, zamontowany. Zasiarczenie pokazuje, błędy pokasowane i od 60 km się nie pojawiają. Wtryski w korektach bardzo dobre, missfire'ow komp nie zanotował. Podczas jazdy z równą prędkością czasami szarpnie, tak samo ba postoju. Niestety, jak odpalał na ciepłym źle, tak odpala dalej. Na zimnym jest dobrze. Na ciepłym długo kręci, ciężko wstaje. Im cieplej na dworze, tym gorzej. Nawet jak auto jest mega nagrzane od słońca, a stało cały dzień to też ciężej kręci...
  4. Ja też walczę z n43 i nie umiem sobie poradzić.
  5. pablo294

    Śląskie

    Szukam warsztatu/fachowca w okolicach Rybnika. Problemy z silnikiem N43, plus nox.
  6. Co było uszkodzone w poprzednim silniku, że wymagał wymiany?
  7. Rozwiązałeś problem? Mam podobne objawy w e61 z n43. Ciężko pali na ciepłym... Błędy mam tylko od NOXa, nic od paliwa.
  8. Problem dotyczy E61 z tym silnikiem, ale w trójkach jest ich więce, więc tutaj proszę Was o pomoc. Od niedawna posiadam e61 z N43B20 170KM. Zdarza mu się, że po odpaleniu zgaśnie. Podobnie jest przy przegazowaniu na postoju do 3k obrotów - czasami zgaśnie. Wczoraj przy normalnej jeździe zapalił mi się check engine - bez żadnego ostrzeżenia w BC - po prostu sama ikonka na liczniku. Od tego czasu da się wyczuć nie idealnie płynne przyspieszenie. Z faktur serwisowych wynika, że 5 lat temu auto już miało wymieniane wszystkie wtryskiwacze, rozrząd i sondy. Błędy jakie odczytałem to 2A26, 2A27 - katalizator 30DE, 2C32, 2C6C, 2AF4, 2AF2, 2AF6 Mały update :samochód źle odpala na ciepłym - długo kręci, słabo łapie. Po skasowaniu zostają błędy 2AF4, 2, 6. Zauważyłem też, że zasiarczenie pokazuje 0%
  9. Problem dotyczy E61 z tym silnikiem, ale w trójkach jest ich więce, więc tutaj proszę Was o pomoc. Od niedawna posiadam e61 z N43B20 170KM. Zdarza mu się, że po odpaleniu zgaśnie. Podobnie jest przy przegazowaniu na postoju do 3k obrotów - czasami zgaśnie. Wczoraj przy normalnej jeździe zapalił mi się check engine - bez żadnego ostrzeżenia w BC - po prostu sama ikonka na liczniku. Od tego czasu da się wyczuć nie idealnie płynne przyspieszenie. Z faktur serwisowych wynika, że 5 lat temu auto już miało wymieniane wszystkie wtryskiwacze, rozrząd i sondy. Błędy jakie odczytałem to 2A26, 2A27 - katalizator 30DE, 2C32, 2C6C, 2AF4, 2AF2, 2AF6 Mały update :samochód źle odpala na ciepłym - długo kręci, słabo łapie. Po skasowaniu zostają błędy 2AF4, 2, 6. Zauważyłem też, że zasiarczenie pokazuje 0%
  10. Jak mamy agm to pojemność akumulatora wskazuje o 1 Ah więcej. Np. Zakodowane jest 80 agm to wskazuje 81 ah. Sprawdzone info.
  11. To wychodzi na to, że tak ma być. Też tak macie?
  12. Podczas wymiany akumulatora w X1(technicznie to ta sama konstrukcja co e90) , zauważyłem przewód, którego nigdzie nie umiem dopasować. Wiecie gdzie powinien być wpięty? Sprawdźcie proszę w swoich autach.
  13. Podczas wymiany akumulatora w X1, zauważyłem przewód, którego nigdzie nie umiem dopasować. Wiecie gdzie powinien być wpięty? Sprawdźcie proszę w swoich autach.
  14. Jaki to błąd, który mówi o wymianie oleju w xdrive?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.