Skocz do zawartości

Dimo

Zarejestrowani
  • Postów

    636
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 M51 96r.
    E36 M41 96r.Compact
  • Lokalizacja
    EZD

Osiągnięcia Dimo

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. Poproszę o rozkodowanie VIN PA26222. Z góry dziękuję :cool2:
  2. Czy mogę prosić o rozkodowanie: BS23870 . Z góry dzięki.
  3. Prawdopodobnie masz złą dawke - i to jest chyba ten parametr,którego nie mógł ustawic pierwszy mechanik. Jeżeli pompa przeskoczyłaby na rozrządzie,to nie mogłoby byc prawidłowego kąta wtrysku. Poszukaj kogoś z komputerem (INPA lub DIS - inne programy nie ogarniają tdsa),podłącz i sprawdź parametry dawki oraz kąta.
  4. Dimo

    TDS problem z brakiem paliwa

    Bardziej to drugie. Gdyby pompka padła,to byłyby teraz problemy z rozruchem np.na zimno (musiałby trochę pokręcić). Zresztą - po przekręceniu stacyjki powinno być słychać pompkę.
  5. Jak w temacie - mam do zakupienia auto sprowadzone z DE,ale jeszcze nieopłacone. Na co zwrócić uwagę w kwestii dokumentów? Czytałem tutaj na forum w którymś temacie,żeby wystrzegać się umowy in blanco (tzn.że niby ja kupuję bezpośrednio od Niemca) - jakie mogą być konsekwencje? Gość twierdzi,że opłat ma być ok.600zł - BMW 316i ,96r.,więc akcyza ta niższa.
  6. Jeżeli możesz,to wybierz Sachsa - nie Bilsteina. Sachsy Super Touringi są nieco twardsze od standardowych.
  7. Odpowietrz wg.powyższego schematu - wszystko na spokojnie,cierpliwie - sporo czasu na to trzeba. Ja pierwszy raz tez nalałem szybko - przyzwyczajony do Scorpio 2.5D gdzie można był wręcz konewką nalewać - i lipa,dopiero metodą prób opanowałem to powyższe nalewanie i jest spokój. Pamiętaj jeszcze o teście spalin w płynie.
  8. A podpowiedz - gdzie wyczytałaś o tym odpowietrzniku? Bo w konstrukcji tdsa nie przewidziano odpowietrzników. Odpowietrzenie - wlewasz powoli płyn do zbiorniczka wyrównawczego,ja po wlaniu ok.3 litrów odpalam silnik,klimatronic ustawiony na 32st i nawiewy na max i dolewam powoli w miarę ubywania. Jak przestaje ubywać to zostawiasz auto na odpalonym silniku i odkręconym korku,aby złapało temp. (pion na wskaźniku) i pozwalasz mu pochodzić trochę na tym rozgrzanym silniku sprawdzając stan i dolewając w miarę potrzeby. Musi być już jednostajny strumyczek z przelewu i oczywiście powinien lecieć gorąc z nawiewów. Ostrożnie sprawdzasz węże - ten górny musi być gorący,dolny trochę chłodniejszy (nie zimny!). Jeżeli tak jest,to zakręcasz korek (może nie do oporu) i przejażdżka,po powrocie kontrol poziomu i pozwolić mu ostygnąć bez zakręconego korka. Potem na zimnym ew.mała dolewka,zakręcamy korek i to by było na tyle. Jeżeli po tym pojawią się jakieś animozje,to: -podejrzana głowica - potrzebny test na spaliny w płynie (koniecznie na gorąco!). -zakamienione kanały w bloku.
  9. Musisz wymienić chłodnicę,ale na tymczasowo można to skleić klejem dwuskładnikowym. Koniecznie zrób test na obecność spalin w płynie (u mechanika - niedroga sprawa). Sprawdź,czy nie jest chłodnica zapowietrzona - ściskając górny wąż obserwuj dolny wychodzący z chłodnicy - powinien się "rozpęczać". Danielxc717 - w tdsach przy chłodnicy jest wyłącznik temperaturowy klimy,a czujniki temperatury cieczy chłodzącej (osobny dla sterownika i zegarów) są w głowicy.
  10. Te Monroe ReFlexy też są metalowe,jedynie Sachsy są alu.
  11. Dimo

    E36 coupe a compact - jazda

    Nie zauważyłem,aby Compacta źle się prowadziło przy jeździe na wprost,wręcz przeciwnie - całkiem fajnie się prowadzi. Może mieć wpływ to,że zazwyczaj mam dociążony tył ok 70-80 kg bagażu.. Względem coupety Compact ma dwa plusy wynikające z jego długości - jest lżejszy i zwinniejszy.
  12. Poszukaj też w katalogu Monroe - oni mają zamienniki do M-Techa II.
  13. Jak odkręcisz sprzęgiełko,to od spodu w tym sprzęgiełku w centralnej części jest widoczny otwór od tej pojedyńczej śruby mocującej (M6) i w środku w głębi są te podkładeczki-je się ujmuje albo dokłada.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.