Skocz do zawartości

KOREK

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Łódź
  • Zawód
    Analityk systemowy (informatyk)

Osiągnięcia KOREK

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Co powiecie na zdanie zawarte w ostatnim numerze "Auto Świata": [cyt:] " Nie warto kupować aut o przebiegu większym niż 300 tys. km. Utrzymanie silnika w pełnej sprawności będzie albo niemożliwe, albo nieopłacalne" Nie wiem jak Wy, ale ja mam nieco lepsze zdanie o naszych autach....
  2. Witaj, Myślę, że znam rozwiązanie Twojego problemu. Ćwiczyłem to przez 6 m-cy w mojej piątce i nikt nie wiedział co się dzieje. Powód był prozaiczny. PODGIĘTA DOLNA PODSTAWA MC PHERSONA (stopa). Nie wiem jak to się prawidłowo nazywa, ale na dole kolumny jest taki poziomy łącznik (bardzo solidny odlew), który łączy McPhersona z dolnym wahaczem. Kształt ma taki dziwny, nieco pokrzywiony i mocowany jest chyba trzema śrubami (o ile pamiętam) -dwie do kolumny i jedna na sworzeń wahacza. No i właśnie to paskudztwo było minimalnie podgięte, co zdarza się dość często -wystarczy duża dziura! Możesz to sprawdzić porównując lewą i prawą stronę, czy sworznie od dolnego wahacza mają taki sam układ w stosunku do tego łącznika (podstawy czy jak to zwał). Zobacz, czy przykładając poziomo linijkę do wahacza, wskazujesz na ten sam punkt tej stopy po obu stronach auta. Efekt był taki, że gdy auto wjeżdzało w dołek, to skręcało w jedną stronę, zaś przy ostrym najeździe ne górkę, gdy zawieszenie się odciążało, skręcalo w drugą. Tak samo z bujaniem przodu samochodu. Oczywiście odpięcie dolnego wahacza powoduje,że problem znika. Mam nadzieję, że to będzie to !! Powodzenia Konrad PS> daj znać jak poszło....... :!:
  3. Witajcie, Mam założony gaz do E34 -535 z //M pakietem (wiem, wiem, już słyszę te komentarze...). Instalacja jak w pkt.1, zakładana prawie 3 lata temu. Wtedy była to chyba najdroższa instalacja LANDI bez sondy, bo w moim autku już poprzedni właściciel się z nią rozstał. Serwis zmienił oprogramowanie kompa, więc jeżdzę na sztywnych nastawach. Pali pewnie więcej, ale już się przyzwyczaiłem. Co do meritum -czyli gazu. Po założeniu wykonanym w dobrym warsztacie miałem sporo problemów, póki nie trafiłem na naprawdę dobry serwis gazowy. Od tego czasu jak ręką odjął (ponad rok). Zawsze jeżdzę na dobrym gazie (Shell, Statoil), co ma niebagatelne znaczenie. Przedtem tankowałem gaz z różnyh miejsc i powiem Wam, że doprawdy czuć różnicę w osiągach. Przy każdej wymianie filtra gazu był on brudny i zamulony. Od momentu przesiadki na Shella, przy przy wymianie filtra gazowego jest on tylko przebarwiony, bez żadnych "osadów i opiłków". Może to zbieg okoliczności, ale coś w tym chyba jest. Polecam tankowanie dobrego gazu i jak najlepszych mechaników. Każdą instalację da się zepsuć, jeśli się nie wie, jak ją założyć. Moim zdaniem człowiek jest najważniejszy. Pozdrawiam KOREK BTW> nie wiem, czy gaz jest taki fajny. E32 mojego Taty z małym jak na 7-kę 3-litrowym silnikiem jeździ jakoś tak fajniej....
  4. KOREK

    15, 16, czy 17 do e39

    Czołem, Decyzja należy do Ciebie, ale myślę, że możesz zaryzykować 225/55R16. Zimą zakładam alu 205/65 R15 zaś latem bawię się felgami 225/55R16 na 7,5 cala szerokości. Przedtem miałem drugi letni komplecik 225/60 R15 (czyli przy moim silniku seryjne) a teraz po zmianie samochód jest tylko nieco twardszy w prowadzeniu. Uważaj na dziury (o ile jest to w naszych warunkach wykonalne) a wszystko będzie dobrze. 17" i większe są piękne, ale w naszych warunkach bardzo boleśnie odbijają sie na zawieszeniu. Daj znać, co wybrałeś,
  5. Witaj, Patrzyłem u siebie 535 i u Taty 730 i w obu przypadkach ta rurka łaczy się z jakimś cienkim przewodem, który niestety znika gdzieś pod kolektorem. Nie byłem w stanie wytropić jego miejsca docelowego.... Polecam wizytę w serwisie, bo może ten przewód nie jest niezbędny, ale kto go wie. Z pewnością za sama poradę nic nie wezmą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.