Skocz do zawartości

quake222

Zarejestrowani
  • Postów

    106
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 540i
  • Lokalizacja
    Zielona Góra

Osiągnięcia quake222

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiazany. Problemy okazaly sie smieszne. Wywalona uszczelka pod przepustnica (nierowna praca) Zamienione przewody od przednich sond lewa z prawa (nagle wypadanie wszystkich zaplonow podczas jazdy, migajacy check , po kilku sekundach wszystko ok) Tak to jest jak polowa naszych mechanikow to typowi partacze patologia ...
  2. Teraz po odłączeniu sond dalej chodzi słabo na wolnych ale tylko na zimnym na ciepłym czasami chodzi tak jakbym sobie tego życzył. Czy pamiętasz które dokładnie parametry w inpie śledziłeś ?
  3. Pany, po odłączeniu przednich sond jest dobrze, nie wypadają zapłony na zimny jak to miało miejsce z sondami. Pytanie co dalej z tym robić ???
  4. Najważniejsza rzecz. Czy taka jazda jest szkodliwa dla silnika ?
  5. Przy pełnym bucie nie ma zadnego szarpania. Dodam wiecej oprocz tych objawow na zimnym przy niskich predkosciach kiedy zaczynaja wypadac zaplony auto dosc mocno przytyka, po chwili miga check i wszystko wraca do normy. Leci w jak najlepszym porzadku. Korzystajac z zainteresowania temat podrzucam lawine bledow z inpy, moze jeszcze z tego cos wywnioskujemy. Sa tutaj: https://imgur.com/a/S7AUh Dla ulatwienia przepisze je tutaj : -12 Lambda probe rear cat. -136 Test emergency air position -134 test lower at stop -98 tank ventilation valve output (wymienialem ostatnio to urzadzonko blad zniknal ale jak widac powrocil) -62 missfire detection, sum error -51 missfire detection zyl 5 -4 oxygen sensor- heater rear kat (bank 2) -28 lambda probe2 rear cat. -141 output engine Fan -3 switched oxygen sensors -140 output thermostat map cooling (temp w porzadku sledze ja jak glupi)
  6. Z całym szacunkiem kolego czysto informacyjnie informuje że wszyscy którym oddawałem auto tak mówili ( 3osoby) i każdy mówił to samo a place becel i odbieram nadal nie sprawne auto..... Może polecicie mi kogoś bliżej ? Np. Poznań , Wrocław. Dopowiem jeszcze , że ogólnie silnik raz pracuje pięknie idealnie równo, a raz słabo, zwłaszcza na zimnym
  7. Ja bym z chęcią oddał to auto do kogoś kto mi to ogarnie na zicher. Ale nie ma takiej osoby!!! A dotychczas wszyscy uznawani jako znawcy lecą konkretnie w H.... Nie wiem co mam z tym zrobić Jeżdżę różnie, raz spokojnie raz nie.. ostatnio po trasie 300 km z czego 150 autostrada (dynamiczne hamowanie i przyspieszanie) 100 trasa (pałowanie na max) i 50 miasto spokojna jazda spaliła 14 pb więc wynik bardzo dobry ....
  8. Gr70510 98 rok przedlift elektryka lift Oryginalnie m62b35tub teraz m62b44tub Dawca z 2000 roku
  9. Hymmm. Ok podmienie ta sondę jeżeli chodzi o przeplywke to po odłączeniu auto gaśnie. Dodam też że bez włączonej klimy auto ma za niskie obroty na jałowym ok 500 natomiast po włączeniu automatycznie obroty wskakują na właściwe ... Może to też ma jakoś związek .. dzięki panowie za rady
  10. Ok, rozumiem żeby w pierwszej kolejności ja zmienić ? Pierwsza to ta jakby to powiedzieć pod "[BAD]" kierowcy bliżej silnika ?
  11. Tak to wygląda w inpie. https://youtu.be/flOmBXZbmyI Ps. Jeżeli chodzi o tego gościa mam go cisnąć o zwrot siana ? To jego wina czy nie ?
  12. Czekak, czekaj ale jak to się nie da po kablu? Tzn że wywalony sterownik to normalna sprawa ? Wiesz byłem pewien że jest cos napierdzielone w elektronice. Generalnie autem jeżdżę na codzien. Jest to uciążliwe bo na zimnym ja mocno przytyka ale tak jak mówię trwa to parę sekund i jest ok powtarza się kilka razy i jest ok. W trasie wogole nie odczuwalne. No dobrze a dlaczego emulatory sond wogole nie pomogły?
  13. Jestem z zielonej góry Jest zrzut z filmiku sondy naprzemian są włączone i wyłączone tak jak i pierwsze, tak drugie. Pytanie konkursowe brzmi, czemu po montażu adapterów dalej jest to samo?
  14. Witam, posiadam 540 m62tub borykałem się ze strasznym spadkiem mocy, wymieniłem uszczelki pokryw zaworów, świece, cewki, fajki, odmę z przewodami i to nie pomogło, ale nakierowalo mnie na katy, które okazały się zapchane. Bez chwili namysłu wycialem je i bingo auto wróciło do żywych. Jednakże na zimnym silniku zaczynają wypadać wszystkie zapłony, auto przytyka dzieje się tak dosłownie kilka sekund po czym zaczyna migać check i auto pracuje normalnie. Długo szukałem kogoś kto usunie mi sondy za katem programowo , padło na bimmer diag w Rudnej koło Lubina. Koleś na początku chciał wgrać soft przez złącze okrągłe i w ten sposób spalił się sterownik silnika, ok kupiłem zestaw startowy (300 zł) on nic nie wziął . Po kilku tygodniach znów do niego pojechałem podjąć walkę i znów to samo! Sterownik się pali po próbie wgrania Softa. Dopiero po drugim razie elektronik stwierdzil że się na tym nie zna i trzeba wyjąć sterownik i zawieźć do kogoś kto zrobi to na stole... Trwało to 3 tygodnie ja musiałem wrócić do domu pociągiem , odbieram auto niby wszystko ok odrazu pojechałem w trasę i??? Po 50km check wyskoczył i problem nadal jest identyczny! Druga sprawa na inpie wyskakują błędy sond , wypadają wszystkie zapłony ponadto w podglądzie live data widzę że sondy naprzemian włączają się i wyłączają. Voltarze również skaczą . Czy tak powinno to wyglądać po programowym usunięciu sond???? Czy może on nic nie zrobił ??? Ponadto wczoraj zamontowałem adaptery do sond i również kompletnie się nic nie zmieniło..... Brakuje mi już sił RZYGAM wszystkimi mechanikami znawcami do których oddaje auto place siano i nic się nie zmienia.... Proszę o jakąś mądra porade!
  15. Sprawdzałem, wszystkie kable wygladaja slicznie i nie wygladaja na przetarte
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.