Skocz do zawartości

hubizx

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E66 750

Osiągnięcia hubizx

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Wystarczająca bedzie: -stag 300 premium -wtryski hana -2 reduktory, tutaj wybor jest spory, moze być AC, zavoli -miedź 8mm lub coś lepszego -2 osobne filtry fazy lotnej Bazuje na własnych doświaczeniach. -- Pozdr. Hubert
  2. Możesz podpiąc pompę DSC na krótko, jak będzie działać, podejrzewałbym uszkodzenie elektroniki pompy ABS, częsty przypadek w BMW. -- Pozdr. Hubert
  3. Witam, Potrzebuje porady. Do czasu skasowania adaptacji skrzyni, coś mnie podkusiło po poczytaniu forum i wrażeniu że skrzynia nie zmienia biegów płynnie z 2-3 i 3-4 wszystko było ok. Po stasowaniu adaptacji do czasu rozgrzania, czasami jest to 5km, czasami 10km przyspieszając delikatnie, albo umiarkowanie przy zmianie z 2-3 i 3-4 obroty ida gwałtownie do góry o ok 2tys, czuć szarpniecie i skrzynia wchodzi w tryb awaryjny, aby do tego nie doszło odpuszczam gaz i wtedy nie wchodzi w tryb awaryjny. Przyspieszajac dynamicznie zmienia biegi prawiłowo bez szarpnięć. Przy redukcji zrzuca biegi powiedziłabym idealnie, bez najmniejszych szarpnięc, wiec to chyba nie tłoczki. Na zminym silniku przyspieszając też zmienia biegi bez szarpnieć. Poziom oleju jest dobry, ale olej jest podobno jakis czarny, tak mi powiedziano w warsztacie, nie zmieniałem oleju po kupnie auta, 170tys przejechane, podobno był wymieniany przy 130tyś. Wczoraj zauważyłem że przy wyprzedzaniu przy redukcji z 6'ki lub z 5ki pojawiają sie bardzo delikatne szarpnięcia, ale tez nie zawsze. Po wejściu w tryb awaryjny pojawiają się błędy: 4F89 speed transmition ratio 3-4 P17E8 Ratio Monitoring Shift 3-4 4F86 transmission ratio symptom speed monitoring Zastanawiam sie nad tym czy warto zaczynać od zmiany oleju, czy może przyczyna być gdzieś indziej i warto zacząć od czegoś poważniejszego, może olej nie ma prawa dawać takich objawów. -- Pozdr. Hubert
  4. Przyczyną nie działania czujnika poziomu oleju był ... nie oryginalny regulator napięcia w alternatorze. Po wymianie na oryginal valeo poziom oleju jest widoczny w menu. -- Pozdr. Hubert
  5. Udało sie ustalić cos odnośnie regulatora napięcia? -- Pozdr. Hubert
  6. Nie jestem pewny czy mierzenie napięc bo chyba to będzie robione to to o co tutaj chodzi. Regulator oprocz spraw związanych z prądem ma jakaś szynę komunikacji przez którą kumputer się z nim kumunikuje, jeżeli nie jest to prawidlowy regulator napięcia mogą być ok, ale brak komunikacji bedzie powodował błędy w różnych modułach. -- Pozdr. Hubert
  7. hubizx

    E65 TV MPEG4

    Własnie z nimi rozmawiałem a oni rozmawiali z producentem sprzetu którego są przedstawicielami-dystrybutorami. A oni upewniali się u producenta czy tuner zadziała w moim aucie, wniosek był jeden: zadziałał by jak by w moim auci nie było tylnego monitora. Gdybym go nie posiadał kupiłbym ten tuner. A w obecnej sytuacji nie chce ryzykować, dlatego probuje sie dowiedziec w czym ten tylny monitor przeszkadza. -- Pozdr. Hubert
  8. Tutaj nie jest tak łatwo, bo z tego co wiem różne były alternatory w 745, na początek muszisz ustalić jaki masz alternator, a potem probować ustalić to z katalogów Valeo. Jeżeli byłby to Valeo 180A chłodzony powietrzem taki jak w 750 to miałbym symbol. -- Pozdr. Hubert
  9. hubizx

    E65 TV MPEG4

    Witam, Nurtuje mnie temat mpeg4 w E65. Probowałem coś w tym temacie zrobic i to co udało mi się znaleśc to tylko jeden system to zapewnia: http://caraudio-systems.de/bmw_dvblogic_eng.html Ale okazuje się że ów tuner zadziała tylko z E65 które nie posiadają dodatkowego monitora z tyłu, jest to zdanie producenta tunera, w manualu nie jest to jasno powiedziane, przed zakupem chciałem się upewnić czy tuner zadziała w moim aucie, stąd była ta dyskucja. Ja taki monitor posiadam i tym samym producent twierdzi że tuner nie zadziała u mnie. Ja zdecydował bym sie na niego nawet jeżeli działał by tylko na przednim monitorze, to by mi wystarczyło, tuner odtwarza tez divix i mkv. Jednak nikt mi nie da takiej gwarancji że wogóle zadziała u mnie. Może ktoś zna na tyle dobrze system w E65 żeby powiedzieć coś więcej na temat, dlaczego ten tuner ma zadziałać w wersji bez tylnego monitora a z nim juz nie. Jest to dla mnie sporą zagadką. -- Pozdr. Hubert
  10. Cześć, Może mieć cos wspólnego z regulatorem napięcia w alternatorze, nie oryginalny lub uszkodzony regulator powoduje blędy w różnych modułach. Możesz spróbować sie dowiedzieć jak wygladała regeneracja i czy regulator został wymieniony i na jaki. Tutaj ważne jest dokładny symbol, nie tylko marka i to że tak samo wygląda. -- Pozdr. Hubert
  11. Nie da sie bez odkręcania łapy. Kosztowało mnie to zdjecie osłony pod silnikiem. :)
  12. Akurat nie musisz wybierać żadnego z zestawów, lepiej będzie jak sam wybierzesz co być chciał a potem zapytał ile to będzie kosztować, mam na myśli naważniejsze komponenty. Odrobine na temat reduktora: Niby ten Prince jest do 400KM, ale jak na niego popatrzymy to wygląda jak inne tego typu, zakładam że zasada działania jest taka sama ja kw innych tego typu, czyli KME gold, AC, zavoli, i wiele innych. Więc nie wierzyłbym w tą wydajność 400KM. Dobrym przykładem jest KME GOLD który niby powinien uciągnąć 350KM a tak nie jest, dużo jest informacji w sieci na ten temat. Co to wogóle znaczy że potrafi obsłużyć 400 czy ileś tam KM. Problem jest najczęściej chwilowe zapotrzebowanie na gaz. Dobrym testem dla wydajności parownika jest otrzejrza przejażdzka z gazem w podłodze, jeżeli nie przełączy się na benzynę i będzie jechać jak powinien będzie znaczyło że raduktor a także reszta (wielozawór w butli, przewód miedziany wielozawór-reduktor) dają radę. Moja opinia jest taka że lepsze będą 2 reduktory, nawet od tego Prince. Myślę, że większość tych silników ma 2 reduktory, jak KME GOLD to też 2 x, lub 2x jego słabsza wersja, aż dziwne że warsztaty proponują montaż na jednym reduktorze. Reduktor Magic costam, nie wiem czy udało im sie go poprawić, ale były problemy ze szczelnością odmiennego rozwiazania niż w powyższych reduktorach. Sterownik: Radzę poczytać czym się różnią stag300isa i stag300 premium i porównać też z innymi, miałem oba, jak ja zakładałem gaz w innym aucie akurat to sprawdziłem czy stag premium bedzię współpracował z komputerem silnika, okazało się że nie, tylko dlatego założyłem 300isa, znajomy gazownik namawiał mnie na premium, silnik 3.0 220KM, po sprawdzeniu okazło się że nie ma sensu załadać premium bo i tak nie dogada się z komputerem silnika i jego cały potencjał nie zostanie wykorzystany. Dziwne że Tobie nie zaproponował wersji premium żaden warsztat. Co do reszty nie jestem w stanie pomoc bo nie miałem. W innym aucie miałem sterownik KME, też nie było problemów. Okablowanie: Do staga możesz wybrac 2 opcje kabli, albo wiązkę która ma podwójne wtyczki w skrócie, albo zwykła, czyli cięcie i lutowanie kabli od wtryskiwaczy benzynowych. Ja wolę nie ciąć kabli, łatwiej to potem w razie potrzeby rozbierać, spotkałem się z tym ze warsztaty wolą ciąć i lutować jako pewniejsze rozwiazanie, mniej połączeń ruchomych. Nie wiem czy inne firmy posiadają takie 2 opcje. Jak każdy mówi co innego dobrze jest samemu wiedzieć co nieco:) -- Pozdr. Hubert
  13. Radzę jeszcze sprawdzić 3 rzeczy: -czy ten jeden parownik, nawet tak dobry jak PRINS da da radę z tym silnikiem, dlatego stosuje się 2 reduktory zazwyczaj. -z tego co wiem STAG 300ISA jest gorszym rozwiązaniem od STAG 300 premium, mimo że nowszym, Premium korzysta z danych z komputera silnika do obliczania składu mieszanki i jest to najoptymalniejsze rozwiązanie. Nie wszystkie auta umożliwiają taką współpracę, dlatego nie ma w takim wypadku sensu dopłacać do sterownika premium który jest droższy. Ale z E65 premium działa. - dlaczego zbiornik to tylko 55l ?, w miesce po kole wchodzą dużo większe. -- Pozdr. Hubert
  14. Witam, Przymierzam się do wymiany uszczelki pod podstawą alternatora, tak trójkatno owalna. Zastanawiam się czy konieczne bedzie odkręcanie łapy silnika, czy może jest szansa po wyjęciu alternatora, żeby odkręcić tą podstawę nie ruszając łapy. Ze zdjęcia żadna z opcji nie jest przesądzona, tak mi się wydaje. http://www.iv.pl/images/21971574267270395471.jpg Może ktoś to przerabiał? -- Pozdr. Hubert
  15. Troche offtopic bo nie wiem gdzie w katowicach założyć gaz. Zwróć uwagę, jak będzie zakładana instalacja, pewnie każdy zestaw by działał, ale sposób montażu to połowa sukcesu. Możesz delikatnie podpytac jak będą montowane wtryskiwacze lub bardziej precyzyjnie, dysze do nich w kolektorze dolotowym. Jeżeli nie usłyszysz, że kolektor do tej operacji będzie demontowany, to możesz się spodziewać że wióry z wiercenie kolektora pójdą do silnika, to słaba opcja. Posiadam zestaw w 4.8: komp: stag 300 premium reduktor: 2 x zavoli S wtryski: barakuda (lepsze to hana 2000, nie wiele droższe) miedz: zwykła 8mm i nie mam najmniejszych zastrzeżeń, cena powyzszego zestawu z montażem powinna wynosic od 4 do 5tys, raczej nie więcej. -- Pozdr. Hubert
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.