Skocz do zawartości

sedzia23

Zarejestrowani
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    318 1995

Osiągnięcia sedzia23

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Czy możliwe, że te dudnienie pojawia się z tej przyczyny ?
  2. Siemanko, Od jakiegoś czasu po wymianie sprężyn, amorków, poduszek górnych i osłon amortyzatorów pojawiło mi się dudnienie z prawej strony z tyłu. Co ciekawe te "dudnienie" nie pojawia się zawsze, dziś np. jak jechałem to jak by wszystko okej było. Podjechałem na szarpaki w celu sprawdzenia zawieszenia i gość powiedział, że wszytko z zawieszeniem jest okej, a dudnienie może pochodzić z tego, że nie mam podkładek gumowych sprężyn z dołu.. Teraz pytanie, czy jest to możliwe, że takie dudnienia się pojawiają z tego względu ? I Druga sprawa, czy jest jakaś szansa "wepchnięcia tych podkładek na lewarku podciągniętym na maxa ? czy konieczne jest ściąganie sprężyn. :search:
  3. Witam, Od 2 tygodniu męczą mnie jakieś stuki głuche w tylnym zawieszeniu. Stuki (bębnienie) pojawia się jak jadę na nierównościach lub skręcę ostro w lewo na wybojach. Wczoraj zostały wymienione amortyzatory tylne, poduszki górnego mocowania oraz osłony amorków. W poprzednim roku wymienione sprężyny. Na szarpakach nic nie pokazuję a mechanik twierdzi, że nic nie widać na podnośniku.. Myślałem, że coś może w bagażniku lata i obija się o blachę, ale nic z tych rzeczy.. Jakieś pomysły co to może być ? dźwięk dochodzi z prawej strony z tyłu i pojawia się tylko na wybojach, wzniesieniach i gwałtownych spadkach w dół czy na kanałach.. Pacjent to e36 sedan 1.8 benzyna 95 rok.
  4. Cześć, Jakie głośniki są montowane w e36 - sedan rocznik 1995. Chodzi mi o rozmiar bo jestem zmuszony wymienić.
  5. Cześć.. Zauważyłem, że wczoraj tylne głośniki się popsuły.. mianowicie można usłyszeć nie przyjemne "charczenie" przy bassie. Posiadam seryjne głośniki bodajże firmy NOKIA. Posiadam radyjko blaupunkt bronx mp 75 z którego jestem bardzo zadowolony i raczej nie chciałbym go zmieniać. Teraz pytanko do was.. nie interesują mnie za bardzo żadne tuby itp, wypasione car audio.. mianowicie potrzebuję dobrych głośników na tył, które w pełni możliwości obsłużą mi owe radio. Stąd do was pytań mam parę :mrgreen: 1. Czy znajdę na rynku jakieś lepsze głośniki na TYŁ niż oferowała seria ? (nie interesuje mnie za bardzo przerabiania, wycinanie itp..) 2. Czy znajdę na rynku jakieś lepsze głośniki na PRZÓD niż oferowała seria ? (nie interesuje mnie za bardzo przerabiania, wycinanie itp..) 3. Czy na tych głośnikach będzie można posłuchać spokojnie, czasem głośniej bez żadnego harczenia i innych nie przyjemnych dźwięków ? A pacjent to e36, sedan 95 rok. Pozdrawiam
  6. sedzia23

    [E36 318i] Pływak padł

    Cześć, od lata świrował mi pływak, ale po ponownym włączeniu silnika pokazywał prawidłowo. Podczas dzisiejszego tankowania na stacji (18 litrów) świeci się dalej rezerwa. Pompa paliwowa była wymieniana rok temu. Czy pływak z e36 pasuje do każdego modelu ? Posiadam 318i 95 rok 1.8 benzyna, może ktoś ma na stanie owego intruza ? Ps. widziałem na allegro używki (dwa pływaki za 40 zł) Czy dużo roboty jest przy wymianie, mam głównie na myśli ten co przymocowany jest do pompy paliwa.
  7. Kolejna sprawa : http://img.ec24h.pl/auto-voll/tmp/6/6/5/1/przewod-gumowy-oryginal-bmw-bbf0.800x600-s.png Przymierzam się także do wymiany węża nr 3. Z tego co zauważyłem wąż nie ma na swoich końcach żadnych spinek, obejm, czyli rozumiem, że normalnie da się go ściągnąć.. Czy jak będę zakładał nowy wąż to dołożyć obejmy na śrubę, czy nie ma takiej potrzeby ? Druga sprawa Filtr odmy nr 1 na rysunku, nowy koszt około 150 zł.. wiadomo że na lepsze by wyszło jak bym zmienił na nowy bo z tego co wiem to 260 tys km bez wymiany filtru. Czy można go rozkręcić i wymyć w benzynie ?
  8. Cześć, Czy ma ktoś jakiś poradnik najlepiej ze zdjęciami jak dobrać się do przepustnicy, krokowca w celu przeczyszczenia ? Byłem dziś na kompie i sonda jest ok, przynajmniej prawidłowe wartości pokazuje, zero błędów jakichkolwiek. Z tego co wiem to silniczek krokowy mam pod kolektorem ssącym, czy dużo roboty jest z demontażem i ponownym założeniem ? Na dniach wymienię przewód gumowy odmy i sprawdzę filtr do którego idzie owy przewód. Pacjent to e36 / 318i / 95 rok/ m43 Proszę wpisywać model auta w tytule.
  9. Cześć W tamtym roku wymieniłem olej + filtry.. Zalałem mobil 0w40 ponieważ był taki lany od początku istnienia samochodu, czyli od 95 roku. Po wymianie oleju pojawił się wyciek z wału. W tym roku zbliża mi się kolejna wymiana oleju, wspomnę że muszę dolewać jakieś znikome ilości, powiedzmy 100 ml na 300 km przejechanych. Chciałbym przejść na trochę gęstszy olej, ale jednocześnie pozostać przy mobilu, bo jak dla mnie jest dobry. Co polecacie zalać ? 5w40, czy 10w40 ? Jakie skutki mogą być przejścia z full syntetyku 0w40 na pół syntetyk 5w40, 10w40 ? Pacjent to e36, silnik 1.8, moc 85kW, 1995rok, 265tys przejechane.
  10. Witam.. W przyszłym tygodniu zabieram się za sprawdzenie dlaczego bardzo wolno otwiera mi się szyba w drzwiach kierowcy. Dodam, że przy zamykaniu działa jak należy. Pytanie mam takie, w jakie części warto się zaopatrzyć i wymienić, jeśli ktoś zna numery OE to prosiłbym tutaj o podanie to od razu zamówiłbym sobie w sklepie, żeby później nie latać z rozebranymi drzwiami do sklepu i czekać nie wiadomo ile na daną część. Jeśli ktoś ma tutaj na forum doświadczenie w tej sprawie to chętnie także wysłucham jak rozebrać cały boczek i dostać się do elementów odpowiadających za zaistniałą sytuację. Mój samochód do e36 w wersji sedan z przodu elektryczne szyby. Pozdrawiam
  11. sedzia23

    Śląskie

    Panowie może coś więcej o tym warsztacie BMW na żeliwnej ? Wtyczkę do e36 w celu podpięcia pod komputer mają ? bo ostatnio byłem na roździeńskiego w m-auto bodajże i nie mają... wielki serwis bmw... Musiałem jechać do Krystiana na warszawską, wszystko sprawnie i okej.
  12. Witam Gdy samochód postoi około trzech dni to ciężko ruszyć. Mianowice odpalam silnik wbijam jedynkę i chcę ruszyć i ciężko.. tak jakby hamulec ręczny był zaciągnięty.. Ruszę tylko gdy dodam więcej gazu, ale wtedy słychać z tylnej części samochodu tak jakby coś strzeliło, trzasneło i wtedy samochód normalnie już się sprawuję.. Dodam że po ruszeniu, gdy chcę wrzucić samochód na ręczny to w pierwszym momencie ręczny bardzo ciężko chodzi.. gdy chce dać już drugi raz to normalnie leciutko chodzi.. Dodam także, że gdy samochód jest dziennie jeżdżony to nic takiego się nie dzieje... Wydaje mi się, że coś się może zapiekać ? szczęki ? bębny ? e36/318i/1995r. Na przyszłość proszę się zapoznać. viewtopic.php?f=68&t=120678
  13. Tak sprawdzałem, wydaję się być okej. Dodam, że to stukanie to tak jakby odbijało się coś dwa razy (dub, dub :shock: )
  14. Witam ponownie.. Jestem po wizycie u mechanika i dalej to samo.. została wymieniona ta tulejka o której pisaliście i zdarzają się stuki dochodzące z tylnego prawego koło podczas nierówności czy wjazdu na kanał na drodze. Zastanawiam się czy źle ustawiona geometria może być przyczyną stuków w zawieszeniu?? Jednak jak się jedzie po nierównościach to czasem dudni a czasem nie.
  15. W piątek podjadę do mechanika i napiszę co i jak :mrgreen:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.