Skocz do zawartości

lajt

Zarejestrowani
  • Postów

    113
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O lajt

  • Urodziny 17.07.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 325iA
  • Lokalizacja
    Katowice

Osiągnięcia lajt

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam, z4 m54b22 pytanie- czy to normalne ze obok akumulatora znajduje się wolna przestrzeń czy powinno coś tam byc? http://images77.fotosik.pl/449/faeb3ef6af26e0bfmed.jpg
  2. Miałem to samo, kupiłem używaną pompę z modułem, oddałem do zakodowania i założenia. Koszt podobny jak u Cb. Pozdr
  3. Moze byc sonda, moze byc ze zalatwiles katalizator- prawdopodobne po zatankowaniu slabego paliwa.
  4. Dzięki za odp, sam już mogę potwierdzić również fotele przedlift/polift są plug&play.
  5. Witam, Panowie mam szybkie pytanie, E46 sedan polift, Czy fotele przednie z przedlifta podejdą? Chodzi mi głownie o wiązkę. Podgrzewane, z manualna regulacją wymiana na takie same tylko sportsize.
  6. lajt

    318i N42- co to za wężyk?

    Witam, zauważyłem że mam już mocno sparciały wężyk dochodzący do kolanka łączącego filtr powietrza. Za co on odpowiada? Potrzebuje nr części albo link bo chce go wymienić, a niestety nie mogę znaleźć na bmw store. N42b20 http://i1136.photobucket.com/albums/n497/madmojojojo/Vacuumlineandconnector.jpg
  7. Myslę ze Twoje r6 to generalnie mniej problematyczna konstrukcja, ale co do n42b20 To zależy na jaki trafisz egzemplarz, wiele osób nie ma problemu z tymi silnikami, potrzeba tez kumatego mechanika który ogarnia temat, dobrze zdiagnozuje a nie wymieni pół auta w ciemno. Typowymi wadami są lecące uszczelnienia np: pokrywy zaworow, vacum pompy, podst. filtra oleju, oringi przy czujnikach walka. No i trzeba sprawdzic stan zespołu regulacyjnego wałkow, kosztują 1500zl a są 2. Poza tym normalny elastyczny jak na tą pojemność motor. Ostatnio machnąłem trase 2500 tkm, przelotowo 130km/h z klimą i pełnym załadowaniem bez problemu poniżej 7,5l pb95/100km. Co do lpg, jesli udasz się do speca, który wsadzi Ci dobrą instalke i dobrze ją skalibruje to nie będzie problemów. Pozdr
  8. U mnie wymiana oringow przy czujnikach rozwiazala problem, ten sam blad wyskakiwal.
  9. Witam, Mimo że nie mam zupełnie żadnych problemów z moim n42b20 (2.0 143KM polift) chodzi mi po głowie pomysł ze swapem na m52b28 (2.8 193KM przedlift). Podobno bez większych problemów da się to zrobić lecz, jak wiadomo w m52 przepustnica jest sterowana linką, co w tym przypadku z DSC i tempomatem? Chyba nie będzie działać? Prosiłbym tylko o odpowiedź na pytanie a nie zbędną dyskusje po co dlaczego, wsadz 1.9 tdi :v itp
  10. Witam, wraz z kolegą wyżej potrzebujemy kabel bądź adapter do podłączenia e46 przedlift, chodzi o okrągłą wtyczkę. Na jeden dzień, oczywiście odwdzięczymy się.
  11. Koledzy potrzebuje pomocy przy wpięciu zasilacza do kamerki. Nie wiem w którą WIĄZKE i KABEL się wpiąć. Moja e46 posiada szyberdach, lusterko fotochromatyczne i czujnik deszczu. Posiadam kilka wiązek (opisane na zdjęciu). Do panelu oświetlenia podłączona jest tylko JEDNA wtyczka. Brązowy kabelek występuje w kilku wiązkach, zawsze oznacza masę? WIĄZKI: http://zapodaj.net/25f6c0e4931f9.jpg.html PANEL OŚWIETLENIA: http://zapodaj.net/243384d0caa94.jpg.html EDIT: Udało mi się podłączyć kamere. Instalacja bezproblemowa wszystko działa jak należy, w pierwszej chwili nie wiedzialem gdzie się wpiąc bo mojej wersji wyposażenia występuje kilka wiązek pod podsufitką stąd był problem. Kable od lusterka fotochromatycznego połączone są tasma izolacyjna w jedną wiazke z kabelkami od czujnika deszczu- trzeba sciągnąc ta izolacje. Do podłączenia użyłem specjalnych złodziejek ze sklepu elektronicznego, oraz przerobiłem mini ładowarke usb poprzez wlutowanie do niej kabelków. Tak jak koledzy pisali zielono- biały- 12v po zaplonie, brązowo- czarny masa. Jest tam jeszcze kabelek niebiesko-zielony, zostawiamy go w spokoju, jest to sygnał zwrotny. Kabel do kamery przeciągnałem przez podsufitke. Warto poprosić drugą osobe która przyswieci latarką. Sposób podłączenia: https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t34.0-12/11304311_688131164626975_1218793832_n.jpg?oh=b7191a2f622be1a7a26b893b9a70d939&oe=55691DDF Podłączona kamerka: https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t34.0-12/11118287_688131167960308_170310424_n.jpg?oh=48d3903bddd2faf122e675a529675dbb&oe=55691A53
  12. Może podpięcie pod INPE i nagranie Live Data coś by dało, znalazł by się pewnie ktoś na forum kto wie jak to interpretować.
  13. Może elektrozawory nie przestawiają vanosa? Jaki olej zalewasz?
  14. Po pierwsze podłączenie pod komputer i błędy. Kpina ze strony BMW, nie sądze- coś masz nie tak i tyle. Ten silnik jest elastyczny w porównaniu do innych 4 cylindrówek o tej pojemności- 200NM i ciągnie fajnie z niskich obrotów. Jak jeden mechanik nie potrafi rozwiązać problemu to sprawźz innego, najlepiej specjalizującego się w Beemkach. 2. Jesli nie sciągał łańucha to po co mu blokady? Wymieniałeś napinacz rozrządu?
  15. lajt

    Grzechotanie kierownicy- FILM

    Witam, od długiego czasu mam problem z grzechotaniem (jest to jakiś luz) wydobywającym się z kolumny kierowniczej. Grzechocze np. podczas przejazdu przez tory, dziury lub gdy przydusi się silnik na zbyt niskich obrotach (gdy są drgania). Na intensywność grzechotania ma wpływ ustawienie kierownicy- regulacja, np gdy ustawie kierownice max na dół i do siebie jest głośniejsze i bardziej wkurzające. Nie ma natomiast kompletnie wpływu skręt kierownicy. Dokręcałem wszystkie śruby widoczne na pierwszy rzut oka po zdjęciu plastikowej osłony nad kolanami, lecz bezskutecznie. Poniżej wrzucam filmik. http://youtu.be/nj8cOGNdoyA Ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.