Skocz do zawartości

kjub1982

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 2008 N47D20O0 177KM

Osiągnięcia kjub1982

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Spróbuj z tej strony : co prawda jest to captcha i trzeba odczekać 30 sek. ale prędkość ściągania 350 kB - szybszego serwera nie znalazłem. No i przez godzinę można pobrać 1 gb http://share-links.biz/_8gyrwvnjgok8
  2. Lata temu jak się woziłem Mercedesem W123 , zblazowany wlałem benzynę do baku. Nie pamiętam ile i jaką ilość paliwa miałem w baku ale jak odpaliłem silnik i przejechałem kilkaset metrów zaczął on bardzo metalicznie pracować - jakby chciały tłoki wyskoczyć . Nie mogłem zrozumieć o co chodzi więc go jeszcze gazowałem bo myślałem, że coś przytkało itd. Ale przeżyła bestia. Po kolejnym tankowaniu objawy ustały. Piękne auto i silnik nie do zajechania.
  3. Kup, po co tracić czas na zastanawianie się :mrgreen:
  4. Czyli znając polskie realia na pewno coś będzie dodatkowo do wymiany chyba, że serwis pozwoli mi stać i patrzeć na ręce serwisanta. Bardzo fajnie to sobie wymyśliliście.
  5. WItajcie. Jadąc ok 150 km/h dostałem kamieniem w szybę. Średnica dziury w pierwszej warstwie szyby ok 3 mm , całość uszkodzenia to ok 20 mm : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d1b7e1fbe8ac7f45.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6d2e2875c6babc0c.html Naprawę wykonałem w NordGlass Katowice ul. Żeliwna. Koszt 140 zł , czas naprawy - 30 min. Nowa szyba z sensorem to 760 zł. Gdybym zdecydował się na wymianę to od tej ceny odejmują 140 zł, które zapłaciłem za naprawę. Otrzymałem gwarancję i dokument stwierdzający, że szyba jest sprawna to na wypadek gdyby czasem na przeglądzie były jakieś problemy. Rezultat : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9f243e5d7b634517.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/729c9fb1b3e219bd.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cda9a4171e3b3399.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c7cb314fd65300d5.html. Najważniejsze, że uszkodzenie nie jest już tak widoczne, nie wystąpiło po stronie kierowcy a po stronie pasażera mniej więcej 15 cm od dolnej krawędzi. Pytanie do was forumowicze : czy wszystkie szyby powinny być sygnowane logiem BMW ? U mnie sytuacja wygląda tak, że wszystkie mają logo + numer/indeks taki sam na każdej szybie oprócz przedniej (przez co można by założyć, że była ona już wymieniana). Dodatkowo szyba przednia i tylna to Sekurit a pozostałe to Pilkington. Z tego co się orientuję przednie szyby nie zawsze mają logotyp jak np w Cayenne czy Touareg bo to podobno jest uniwersalna szyba ? Pozdrawiam
  6. Czy ktoś z Was forumowiczów używał tego Dipa w miejscu na około tylnych kratek nawiewu? Guma pościerała się prawdopodobnie od bucików dzieciaków :mrgreen: . Być może znacie Drodzy jakieś inne sposoby na poprawienie ubytków ? Pozdrawiam
  7. Po wizycie w M-Auto. Chłopaki nie stwierdzili żadnych niepokojących objawów.Zero luzów, wycieków wszystko sztywne jak nalezy. Później jazda próbna po bardzo nierównym odcinku specjalnym w celu weryfikacji - po prostu bmw tak ma. Mam nadzieję, że po wymianie opon na zwykłe nie runflat odgłosy z zawieszenia się zmniejszą. Pozdrawiam
  8. Tak z ciekawości - te przekładnie w BMW jak i rozrządy ,turbiny to kolejny strzał w stopę koncernu czy po prostu " nowsze" auta tak mają ? Jeśli tak to sprzedaję ten badziew :evil: i kupuję starą W123 za 5000 EUR wraz kompletem narzędzi i książką Sam Naprawiam w bagażniku a zaoszczędzone pieniądze przeznaczę na doposażenie :D beczki. Pozdrawiam
  9. Umówiłem się na jutro do M-Auto . Zobaczymy co chłopaki zdiagnozują. Pozdrawiam
  10. Kolego ciekaw jestem rezultatów i twojej opinii nt. naprawy i ewentualnego serwisu gdzie naprawa była przeprowadzana. Co do napraw we własnym zakresie to wolę nie tykać - jeszcze coś spieprzę . Kiedyś miałem "beczkę" to takie zabiegi można było wykonywać pod blokiem z pomocą książki sam naprawiam a jak coś się zchrzaniło to nie bolało aż tak bardzo. Natomiast dzięki za podpowiedzi. Kto wie może się zmuszę. Pozdrawiam
  11. Moje e91. Przebieg 218k, na polskich drogach 27k. Objawy : głuche stuki od strony kierowcy podczas przejazdu przez poprzeczne przeszkody jak również przez często ułożone nieraz jedna na drugiej łaty na drogach. Odgłosy i to juz nie głuche a takie metaliczne wzrastają przy skrecie w prawo na nierównościach. Zero luzów na kierownicy, auto jedzie prosto. Czy to maglownica? Jeśli tak to gdzie regenerować - Śląsk lub Małopolska. Dzięki
  12. Tak czytam wypowiedzi i stwierdzam, że kupiłem bubel nie samochód - E91, N47, 213tkm,177KM, 2008 rok i już po wymianie koła dwumasowego wraz ze sprzęgłem przy 194tkm i dodatkowo stuki z maglownicy. Moja Mercedes 190 24-letnia to był samochodzik, nie wspomnę o "beczkach". Można powiedzieć - jasne, ale one nie miały elektroniki, super zawieszenia, momentu itd. Natomiast patrząc na to ile się wpakowało kasy w naprawy ten diesel nigdy się nie zwróci.
  13. E91 Touring , 2008 , 177 KM , N47A , produkcja Holandia , zakup Berlin Przebieg - zakup 06.2012 - 191 000 km , teraz - 209 000 km. Wymiany : 194 000 - koło dwumasowe , sprzęgło, docisk, tarcza 208 000 - tuleje wahacza ukośnego , koło pasowe .
  14. W sierpniu 2012 wymieniałem dwumasę + sprzęgło - cena 6000 zł (rocznik 2008 , 194k przebiegu, n47 , 177 km) - warsztat BM Cars.
  15. Swoje e91 z 2008 roku kupiłem w czerwcu w Berlinie z przebiegiem 191000 km.Teraz ma przejechane 205000 km. Na placu widziałem insignie czy audi z 2010, 2011 roku z przebiegami sięgającymi ponad 250 000 km. W środku nic nie zniszczone. To samo mogę napisać o swoim aucie. Nie dajmy się ogłupiac. Używajmy mózgów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.