Skocz do zawartości

marcin19941

Zarejestrowani
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O marcin19941

  • Urodziny 17.07.1994

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 330D , m-aero


    2000r.
  • Lokalizacja
    Nowy Dwór Maz.

Osiągnięcia marcin19941

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. marcin19941

    330d m57 rozrząd

    SIema w moim odczuciu paneweczki masz w zajebistym stanie :) gorzej z prowadnicą od rozrządu , widać ślady ściachania. Ja zabiorę się jak mnie nabierze w końcu ochota , chociaż nie ukrywam , że te linki które mi podałeś póki co są wystarczające. Właściwie nie mam oznak zużycia , ale przydało by mi się wymienić uszczelniacze zaworów na głowicy , a wtedy będę miał do zdjęcia rozrząd . Jak do zdjęcia , to i wymieni się na nowe graty.
  2. marcin19941

    330d m57 rozrząd

    Jak zdejmiesz ten od pompy , to będziesz miał też zdjęty od wałków , więc warto wymienić wszystko na nowo i mieć świeży. Korzystając z okazji jedno pytanie. Czy masz gdzieś poradnik -> krok po kroku jak zdjąć napinacze i łańcuchy . Był bym wdzięczny
  3. :cool2: Jak Ci pomóc ? Zadać za Ciebie pytanie ? :mrgreen: :lol:
  4. Ja to jak sam nie sprawdzę błędów , to mechanikowi nie ufam ;) Sam sprawdź błędy , poszukaj na forum jak skonfigurować kompa z kablem, jaki program ściągnąć . Ładnie jest tutaj wszystko opisane. Czapkę , to można ściągnąć jak do kościoła wchodzisz , a tutaj okazać się może pierdoła :lol: Kiedyś pamiętam , że czujnik temperatury powodował podobne objawy , tyle że RACZEJ (choć nie koniecznie) wyskoczył by jakiś błąd. Pomyśl coś w tym zakresie , i zorganizuj podłączenie pod kompa .
  5. viewtopic.php?f=69&t=277962 prosssszz ;)
  6. Stuk przy zmianie biegu z trybu D na R , to nic innego jak zniszczone krzyżaki na wale. Wibracje o których piszesz , mogą się z nimi łączyć - ale nie muszą . Postawił bym na pełną diagnostykę przenoszenia napędu . Do sprawdzenia wizualnego łącznik elastyczny/podpora wału/wał/dyferencjał (fachowiec da radę) :mrgreen:
  7. Rozkodowywując numer VIN , będziesz posiadał informację jakie oznaczenie silnika było oryginalnie u Ciebie . Ponadto , łącząc się przez interfejs z programem chociażby INPA , również możesz stwierdzić jaki masz aktualnie "zaprogramowany ?" kod silnika/możesz zweryfikować w ten sposób , czy ten podmieniony ECU ma te same wartości co twój pożądany (oryginalny-ten co wyszedł z fabryki) . Właściwie , skoro wywala check , to warto było by sprawdzić co to za błędy , ponieważ na pewno coś się zapisze w pamięci . Na moją logikę , to osoba która robiła Ci podmianę ECU za pierwszym razem , powinna uwzględnić późniejsze objawy jako gwarancję i naprawić tak , jak być powinno. Oczywiście fajnie było by znać te kody błędów o ile połączysz się z INPA :mrgreen: :mrgreen:
  8. To rusz szanowny kolego swą szanowną pupę i przenieś temat. :mrgreen: Robisz na każdym forum bmw kopiuj/wklej swojego tematu :duh:
  9. Nie wiem czy te 850 metrów nie będzie za dużo - może zabraknąć prądu. Odbiegając od tematu , 850 metrów to bym ziomkowi postawił browara i razem byśmy przepchali furę :mrgreen:
  10. Zrób pełną diagnostykę INPA-ą , sprawdź parametry , najlepiej zrób screena i wrzuć tu do tematu. Dodatkowo zczytaj kody błędów , i przestudiuj czy już ktoś się spotykał z określonym kodem błędu , ewentualnie czy sobie z tym ktoś na forum poradził. Pozdrawiam serdecznie , życzę powodzenia !
  11. Pełno teraz jest firm , które specjalizują się w kompleksowym wystawianiu na allegro samochodów począwszy od sesji zdjęciowej , skończywszy na szablonie. Uważamy , że powinieneś jechać , obejrzeć ją i jak się Tobie spodoba jej stan to albo ją kupić , albo później zdać relacje jak było i wymienić czynniki które zgromadziły się na negatywną opinię co do ewentualnego zaniechania kupna tego egzemplarzu.
  12. "Szpecjalicho" , to że szwajcar to nie oznacza , że jest kosmiczny przebieg albo gdzieś jest bity , nie oczerniaj na poszlakach ;) Ze zdjęć ładna , nawet kierownica jest nie wytarta ;)
  13. Dokładnie o to mi chodziło . Poradziłem sobie , dzięki !
  14. Siema Zabrałem się za rozkręcanie reflektorów w E46 przed liftem , aby ładnie je pomalować na czarno . Problemem jest to , że stanąłem na wyjęciu soczewki. Najnormalniej w świecie brakuje mi pomysłu jak się do tego dobrać. Odkręciłem 3 śruby które trzymają soczewkę do reflektora , ale nie da się jej wyjąć ponieważ trzyma część która jest osłoną (maluje się ten element) od części frontowej. Ktoś już to rozbierał i coś doradzi ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.