Skocz do zawartości

arbuz229

Zarejestrowani
  • Postów

    279
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było e46 328 coupe, e46 325i

    Jest E60 530i m54

Osiągnięcia arbuz229

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Kupiłem ten używany jako sprawny na allegro ale go zwróciłem bo myślałem że jest też nie sprawny.
  2. Tak dokładnie no i miałem jeszcze wstawiony konwerter używke zanim ten zregenerowałem i było to samo odpiełem czujnik wałka wydechu i powyższe objawy są 2x bardziej odczuwalne. Może winny jest jakiś element pomiarowy silnika?
  3. I jak kolego Janek doszłeś do ładu z tym problemem?
  4. Olej zalałem RAVENOL ATF Fluid 6 HP zalałem ponad stan mocno się przelewało przy podanej temp oleju nie pamiętam około 40'c. Mam pytanie odnośnie skrzyni pompa czyli konwerter czy jest jakaś jeszcze pompa w skrzyni? Czy zużyte elementy mechatroniki mogą powodować podobne objawy?
  5. tak gdy obroty wzrastają czuć delikatne przyśpieszanie, takie właśnie szarpanie ja w moim przypadku mechatnronika nie ruszałem tylko konwerter, oprogramowanie skrzyni tak jak pisałem też nic nie dało. Jeśli możesz zobacz link do tych objawów nagrałem jak możesz zobacz filmik podany w linku czy identycznie skaczą ci obroty? http://przeklej.org/file/d5wm6z/20151106.221310.mp4
  6. Mam dokładnie to samo lub na tempomacie jadąc np 60 czy 90 w trasie obroty o 500 podskakuje wrzuciłem link do filmiku w wątku. Też zastanawiałem się nad reklamacją. Wgrany miałem nowy soft skrzyni nie pomogło.
  7. Dzięki za odpowiedź wiesz co na wolnych obroty minimalnie co jakiś czas drgnie o około 100-200 obr. Konwerter zmieniłem na używke było to samo więc obstawiłem że ta używka jest też uszkodzona.Więc zregenerowałem swój stary a w fimie Midpart z 3 letnią gwarancją, zmieniłem jedynie uszczelnienie to co jest między skrzynią a konwerterem.Czyli mówisz kolego że źle został zregenerowany. Zalałem skrzynie olejem wg procedury, miska z filtrem nowa widzę że miałeś już sporo z skrzyniami automatycznymi do czynienia mógłbyś coś jeszcze doradzić co poza konwerterem ewentualnie może powodować różne tego typu dolegliwości. Kurcze no to faktycznie spora różnica a powiedz mi czy spotkałeś się z takim wyciem kiedyś przy konwerterze, jak jest zimny olej na niskich obrotach podczas jazdy obstawiam wycie z okolicy skrzyni, po rozgrzaniu objaw nie występuje. Skrzynia ogólnie jest mulasta Zastanawia mnie czy już 3 konwerter podawał by podobne objawy? Kiedyś ktoś mówił że od jakiś czujników w silniku może skrzynia głupieć, Czy raczej ten wątek byś pominął ?
  8. Naprawde nikt nie jest wstanie mi nic podpowiedzieć??? Zastanawiam się czy TPS czujnik przepustnicy nie mógłby robić takich cyrków z automatem?
  9. Odpiełem dzisiaj przepływke żeby zobaczyć jak się zachowa to pierwsze co zaczeły obroty wariować i zdech po ponownym odpaleniu bez przepływki pracował praktycznie identycznie jak z podpiętą przepływką co ciekawe nawet chceck się nie zaświecił bez przepływki pierwszy raz w bmw spotyka się że po odpięciu czujnika nie zasygnalizuje błędu ani na idrive ani na zegarach
  10. W linku podaje filmik z objawami skoków obrotów o której mowa może ktoś mógłby zerknąć na co to może wyglądać. http://przeklej.org/file/d5wm6z/20151106.221310.mp4 Konwerter bym wykluczył zastanawiam się nad przepływomierzem mógłby powodować takie objawy?
  11. Akumulator wymieniony jakieś 2 tygodnie temu błąd dalej występuje.
  12. Błąd przełącznik przekładni L1-L4 to ponoć manetka zmiany biegów mam już kupioną tylko czasu mi brakuje. W przyszłym tygodniu przekładam zobaczymy co to da
  13. Cześć odpistuję dopiero bo nie było mnie na forum. Poradziłeś sobie z problemem? Ja regenerowałem w firmie midparts dają 3 letnią gwarancje bez limitu km kosztowało mnie to jakoś 1200 zł zawiozłem im osobiście miałem około 60 km, ale wysłać możesz bez problemu. Regenerują twój konwerter ale chyba jest możliwość że odeślesz im swój po wymianie tylko musisz jakąś kaucje zapłacić. odezwij się na priv jak jesteś jeszcze zainteresowany podam ci namiar. O ile skaczą ci obroty? masz wrażenie że czasami automat jakoś dziwnie się dostosowuje do jazdy? W moim przypadku obroty skakały między 1,5 - 2 tyś obrotów (około 400-500 obrotów) tylko przy równej jeździe bez przyspieszania. Jednak dalej walczę z usterką i zastanawiam się czy może to powodować jakiś czujnik lub osprzęt silnika. Konwerter bym wykluczył bo między fabrycznym a regenerowanym wstawiłem używkę i też ten objaw był taki.
  14. no i właśnie kolego nie występują żadne przekroczenia wszystko na zielonym błędów brak Check się nie zapala jedynie adaptacje na pb idą na plus
  15. Naprawdę nikt nie miał takiego problemu ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.