Skocz do zawartości

wyspiarz.wolin

Zarejestrowani
  • Postów

    1 042
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 2007, 328i, 172KW

Osiągnięcia wyspiarz.wolin

Mentor marki

Mentor marki (12/14)

0

Reputacja

  1. Fakt popierdzieliłem ciut XD miało być, że stoisz na P sobie na luzaku, to N mi z czytania postu kolegi jakoś pod palcem utkwiło... Co do stania pod górkę STAĆ możesz na P i auto nie powinno zjechać. Jak dasz D to auto albo bedzie STAĆ albo pojedzie pod górę, nie ma mowy o staczaniu się, ale jak chcesz stać to normalnie P i stoisz. A ręczny w automacie to tak naprawdę ja właściwie nie wiem po co jest :) pzdr. Łukasz
  2. Dajesz na N i sobie stoisz, jak tylko stoisz... Co do jazd pod górkę SPRAWNY automat powinien albo stać albo ruszyć jak dasz na P i puścisz gaz, wszytsko zalezy od kąta górki, napewno nie powinien jechać w tył ;) Ręczny :) dajesz N i stoisz na ręcznym na zapalonym silniku.... pzdr. Łukasz
  3. PS. akurat te suby pod fotelami to najgłupsze miejsce na świecie na danie suba w aucie ;) pzdr. Łukasz
  4. huhu zdziwił byś się co można w aucie osiągnąć, no nie za 2k bo za 2k to się samego proca kupuje, ale można zrobić tam takie granie że mała bania. A scenę można z pomocą proca zrobić taką że huhu, choć to tylko ułamek POMOCY, cała reszta to instalacja testy itp chociażby z umiejscowieniem głośników ;) zachowaiem pozycji itp itd, niestety po jednej stronie czytaj po stronie kierowcy, no albo analogicznie pasażera ;). te systemy co są montowane fabrycznie w autach to śmiech na sali nawet te po 10-20-30k ( mowa o fabrycznych ). Co do basu to jedne z najlepszych BASÓW jeżeli chodzi o jakość to słyszałem właśnie w aucie ;). Nie jest tu dudnienie walenie itp, łacznie z tym, że bas najniższy był najgłebiej wręcz jakby dobiegał z okolic silnika ;), mało co ze sceny chciało spaść poniżej deski, jak i całe granie opierało się na desce. Ale tak jak mówisz to nie za 2k ;). Ps. https://www.yumpu.com/pl/document/view/8475242/maxi-tuning-car-audio-system/111 to moje auto za starych dobrych czasów ;) tylko wróc 1 stronę wstecz do początku, nie jest to system za 2k, ale też nie za 20 ;). ps. Instalacje rzeźbiłem sam ;) W temacie siedzę teraz jako ciekawostki, ale uwierz, to co można w aucie zrobić jest naprawdę imponujące ze kupa domówki wymięka na przedbiegach w każdym aspekcie :) pzdr. Łukasz
  5. Bosz, patrząc na to przez pryzmat bycia sędziego CAR AUDIO przez 4 lata, zbudowaniu swojego auta, będąc 2x na mistrzostawch eurpy, za czasów normalnej organiacji CA w Polsce, bawienia się w to na poziomie high to jedno wam powiem, jesteście w temacie jak dzieci we mgle ;). Najlepsze są teksty, że komuś zależy na jakości :) pzdr. Łukasz
  6. TO co wychodzi to nie para wodna spokojnie, też jest szkodliwe ALE to co się wypali ni jak się ma do tego co by w czasnie ODKŁADANIA tych cząstek bez tego filtra poleciało do atmosfery ;). I czemu trzeba wymieniać, no jest kilka przyczyn ;). Ale wszysktie sprowadzają sie do tego, że jak to każdy filtr nie jest w stanie się oczyścić do końca i jego żywot z czasem się kończy, a toczy kończy się prędzej czy później, zależy od użytkownika i warunków w jakiś auta jeżdzą... Niestety w Polszy polaki są napalone na tanie okazje w dizlu z rajchu, w które trzeba inwestować, i tak jak to auto wyjechało z niemiec to jego PRAWIDŁOWY serwis się kończy i zaczyna się druciarstwo i rzeźba w większości przypadków ... Bo tak jak kolega wyżej napisał, no niby STAĆ go na serwis tego auta ale mu szkoda ;) pzdr. Łukasz
  7. Pewnie, że nie, a to co się dzieje podczas wypaania jak sama nazwa wskazuje WYPALA, się to w bardzo wysokiej temperaturze .... to nie jest nagłe uwolnienie tego syfu a znaczna większość jego ulega spaleniu pzdr. Łukasz
  8. Ale jak można kogoś obrazić jak ktoś sam się obraża ?? To tak jak by napisał obsrałem się w spodnie, podarłem je przy tym i czy wystarczy przyczepić choinkę zapachową za 3zł, a dziurę zakleić taśmą ... Zamiast wyprać i zaszyć spodnie albo kupić nowe .. No to ja mu pisze kup nowe spodnie .... to jak go obrażam ?? I pewnie, że można polecać preparaty oleje części itp, ale polecanie preparatu jak coś zdechło ... no litości ... ;) pzdr. Łukasz
  9. No teraz to trochę przesadziłeś, miliony aut jeździło, jeździ i będzie jeździć po drogach bez DPF, katalizatorów i co, czy mój dziadek, ojciec albo ja zachorowałem od tego na raka? Nie, więc nie przesadzaj, prędzej od papierochów padniesz niż od auta które nie ma DPF/a. Co nie oznacza że jestem za wycinaniem ich. Pewnei że nie popieram tego, no ale co mogę zrobić, czy ty, pozwać tego kogoś do sądu? Otórz umieralność i zachorowalność na raka WZRASTA z roku na rok, pokolenia twoich dziadków itp częściowo jest zdrowe chociażby przeż żywność i to ze za ich CZASÓW mimo ze nie było DPFa to nie było też TYLE AUT i zanieczyszczeń co jest teraz. Z roku na rok ludzi chorych przybywa a i roczniki twoich dziadków sa uwierz schorowane na potęgę... Mówię to z autopsji, ojciec lekarz ja Rehabilitant... Nie mówię, że nie wycinanie DPFu uratuję Świat, nie mniej jednak po pierwsze należało by brać auta na zamiary, potem jeszcze je utrzymać w stanie przyzwoitej używalności, bo o ile kiedyś za czasów twoich dziadków było 5 aut na wioskę tak teraz w jednej rodzinie potrafi tyle być.... a 2szt to pomału standard w każdym domu ... pzdr. Łukasz
  10. No ale co mu masz pomóc :), masz serwisówkę, jak rozbebeszyć zjeb... DPF i jak go potem zaspawać ??, takie rzeczy głównie robi się w POLSCE i dalej na wschód .... Jak ktoś się porywa na dizla czy to bmw czy to opla czy innego czorta ( bez znaczenia ), powinien przemyśleć czy na 100% potrzebny mu dizel... i czy go stać na ewentualne sprawy serwisowe ..... Auto po poważnych zmianach konstrukcyjnych bez ATESTÓW powinno tracić przegląd OD TAK O na pierwszym badaniu kontrolnym ... Klapki to pikuś.... ALE DPF, nie sprawne turbo co puszcza i spala olej, nie właściwa temperatura silnika ( skutkuje większym spalaniem itp ), tymczasem druciarstwo, szkodliwe dla nas wszystkich kwitnie na potęgę... tylko dla tego, że może bo polak musi mieć DIZLA, AUDI BMW VW, z rajchu na wypasie dowalonego jak ta lala, że niemiec płakał ( ze szczęścia ) jak sprzedawał byle tylko mieć tego dizla i BMW, mimo że 80% POLAKÓW nie potrzebuje tego dizla, bo nie jeździ tyle, żeby go mieć ... Ile ja widzialem na jednej stronie na FB dizli po 50-70kkm od NOWOŚCI jazdy po mieście.... Kolektory, zawalone, przepustnice, egiery czujniki ciśnienia DPF, no syf kiła i mogiła.... To taki Polski obraz właścicieli nowoczesnych dizli .... Jeszcze DEKADY miną zanim nauczymy się w ogóle kupować auto ze względu na potrzeby i kieszeń a nie byle mieć audi bmw, żeby sąsiada ściskało w dupie. pzdr. Łukasz
  11. Otóż to, nie trzeba koniecnzie w ASO robić, auta są zewnetrzne firmy co ogarniaja to równie dobrze a czasem lepiej, ale co innego serwis poza ASO ALE SERWIS, a co innego druciarstwo, wycinanie, zaklejnie dziur, i leczenie syfu pudrem bo ściska w dupie na samą myśl, że DPF zdechł i trzeba go zmienić ... pzdr. Łukasz
  12. Właśnie cię nie stać... skoro kupujesz TAKIE A NIE INNE auto , z TAKIM A NIE INNYM silnikiem to licz się z serwisem, a nie drutuj na potęgę ... kupiłeś AUTO które wymaga TAKICH a nie innych czynności serwisowych ... więc albo cię STAĆ i to zrób, albo wniosek jest taki, że jednak cię nie stać..... Tłumaczenie, że ci SZKODA nie jest żadnym tłumaczeniem, jak ci szkoda kup golfa 1.4 w benzynie, albo starą skodę w 1.9tdi na pompie rotacyjnej i się turlaj.... Chciało się BMW, i przy problemie z DPFem ZERO serwisu tylko odrazu DRUCIARSTWO po całości ..... I sprzęgło z 2 masem i robocizną POZA ASO jak i sam zakup tego zestawu POZA ASO to też 2500-3000zł .... I wybacz AUTO kupiłem za SWOJE, serwisuje za SWOJE, ubezpieczam ZA SWOJE .... pzdr. Łukasz
  13. Otóż to ;) jesteś DOKŁADNYM przykładem tego co napisałem wyżej wypisz wymaluj jak w mordę strzelił .... Po pierwsze nic mi w tym, żeby dolewać preparatu do czyszczeni wtrysków prewencyjnie raz na jakis czas, ale LECZENIE zdechłych czyścikiem za 30-50zł i liczenie na CUD jest po prostu absurdalnie śmieszne ... Nie chodzi o bycie BOGACZEM, ja bogaczem nie jestem, mając na auto 80k z lekką górką na wydanie kupiłem inne auto bo na BMW mnie "bogacza" nie stać, podobnie jak na jego serwis, i potencjalne awarię czy błędy konstrukcyjne których tym autom nie brakuje, a póki co przeciętna skoda jest 10x mniej awaryjna niż BMW.... ( ps nie mam skody ) jak i nie jestem z tych "bogaczy" którzy muszą mieć BMW. Nie wyskakuj mi tutaj z MARZENIAMI o E90 .... Jak kogoś NIE STAĆ to się nie kupuje, nie sztuką jest wywalić ostatnie wyciorane, wyżebrane, zarobione, pożyczone pieniądze na auto na które kogoś nie stać, to za przeproszeniem trzeba być po prostu skończonym idiotą, Polakiem którego nie stać ale się zastawi i zesra byle się pokazać w bmw ... Taka nasza polska mentalność, jak warburgi niemcy rozdawali to Polaczki brały za 1 MARKĘ, a niemiec cieszył się, że się pozbył złomu któru musiał wyzłomować .... Teraz jest dokładnie tak samo ;) tylko jeszcze mirasy na tym złomie kręcą lody... A potem LAMENT, i nie nie obrażam ludzi, ludzie sami siebie obrażają.... i wystawiają na pośmiewisko nikt inny.... Jak to mawia mój ojciec który mimo że ma kasę, jest do przesady skromny, a jego ulubiony tekst to jak się nie ma miedzi to się w domu siedzi, choć jego bez problemu stać wziąć nowe BMW w lizing w salonie, tym czasem jeździ 6 letnią vectrą która ma 200kkm nawalone.... a 2K na ratę lizingową miał by z 2 w porywach 3 dyżurów .... A tutaj same milionery z marzeniami o czymś co jest poza ich zasięgiem. Ja bym się uparł do za 80-100k bym i Porsze starsze w bdb stanie kupił tylko co z tego jak bym się zesrał i go nie utrzymał, no ale miał bym marzenie ...... Sam ze sobą czuł bym się jak skończony idiota ... i sam siebie bym obraził jaki to ja byłem głupii że to kupiłem, tym czasem tutaj ZERO samo krytyki za grosz wręcz tylko wszędzie drut po taniości ... pzdr. Łukasz
  14. Fajnie ze serwisowany, szkoda, że olej co 25-30kkm średnio był zmieniany ;). Może i warto, jak to co tam jest napisane to prawda. Przynajmniej nie jest to rodzynek z cyklu prawie pełna opcja ze 150kkm z niemiec za 27k xD pzdr. Łukasz
  15. A jak ja pisze, że większość tutaj nie powinna mieć E90, albo nawet nowszego dizla, ( nie mówię wszyscy ) ale większość nie połowa ale zdecydowanie większość.... bo w razie problemów większość szuka porady, jak wyj... DPF, czy na wtryski wystarczy czyścik, a turbo gdzie najlepiej renegerować, klapki w kolektorze pff po co one, po co mam kupić nowy kolektor, i zaczyna się płacz i lament ;). Kłutnie z cyklu mam całę 27k na auto i szukam pro fury i DA SIĘ TAKĄ kupić najlepiej 2008 rok z przebiegiem 150k w dizelku od płaczącego Niemca ;). No nic POLSKA, dział E90 zrobił się już pomału działem z cyklu zastan się a postaw się, gdzie dumni właściciele E36 316i przesiedli się na E90 i jest jeden wielki drut .... . Jeszcze weź tym osobom zwróć uwagę, że tak się nie robi to zaraz będzie lament i biadolenie :mad2: Do kolegi, kup se chociaż ZAMIENNIK DPFu za jakieś 1200-1500zł, niech pożyje chociaż 80-100kkm jak będziesz dbał, pilnował termostatów itp... pzdr. Łukasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.