Skocz do zawartości

morarz

Zarejestrowani
  • Postów

    355
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e46 320D 136KM, rocznik 2000 (grudzień), silnik m47, dde 3.0

Osiągnięcia morarz

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Podgrzewacz wody powinien parzyć w ręce zaraz po odpaleniu samochodu ? Wymieniłem swój stary bo nie działał, on tylko delikatnie grzał i pokazuje błąd na laptopie, a ten drugi to po odpaleniu aż parzy w ręce. Tak powinno być ? Dzisiaj go wymieniłem jak było z -5 na dworzu i samochód prawie zimny.Ile amperów on powinien wtedy pobierać jak grzeje płyn chłodniczy ? Dzięki za informacje.
  2. Zakupiłem tą zmieniarkę: https://allegro.pl/oferta/zmieniarka-mp3-sd-usb-bmw-e46-e39-e38-x3-x5-5078121032?snapshot=MjAxOS0wMS0wNlQwODo0NDoyNy43MDVaO2J1eWVyOzlmYmVhZmYxNzA4NjBmYWNjOWVkNzJjMmE2NTQ3NzdkNzAyZTg3MjdjYmYwMDEwN2QxNWZlZTMxNGJkOGRjN2E%3D wszystko w niej działa ok, ale podczas jazdy jak się dodaje gazu to zmieniarka powoduje trzaski z głośników, spowodowane jest to pewnie zakłóceniami z alternatora ? Da radę to naprawić ? Podobno można zamontować filtr przeciwzakłóceniowy jak niżej: https://allegro.pl/oferta/filtr-przeciwzakloceniowy-12v-10a-radio-audio-cb-7556137054 Tylko w jaki sposób go zamontować. Moje radio BMW CD Pro Business. Do zmieniarki idą 4 kable od kabla dołączonego do tego emulatora czyli kostki, poniżej opis mojej kostki: https://drive.google.com/open?id=1sLrCLDWaH_TYXtwKUvxJZX0fHDd92Fxk z pinu numer 5 jest zasilanie podpięte do zmieniarki i tam jest w oryginale czerwony kabel, ale do zmieniarki idzie niebieski kabel. Mam się podpiąć kablem czerwonym z filtra do tego pina numer 5 ? po za tym do zmieniarki jest podpięte piny 9 czyli podtrzymanie zasilania 12V i 15 pin masa oraz 7.pin K-Line. Kabel czarny od filtru wiadomo karoseria. a kabel niebieski gdzie trzeba podpiąć za wtyczką oryginalną z samochodu, tylko w który Pin też 5 ? dzięki za pomoc.
  3. No właśnie przeczytałem, że to może być to. Podładowałem akumulator i jutro go wkręcę bo to może też być przez to. Wcześniej go odkręcałem. Czytałem, że gdzieś w INPIE da się to odblokować ? Tylko gdzie ?Albo że DISie gdzieś jest to możliwe do odblokowania ? EDIT - w INPA nie ma takiej opcji. w module Radia wyłączam transport module i nic się nie dzieje. DIS przestał mi działać. Potrzebuję osoby która mi to ogarnie pilnie!, okolice otwock, warszawa, podjadę i zapłacę. EDIT 2 - po długiej walce udało się z nowszą wersją INPY. Temat do zamknięcia.
  4. Mam taki problem, że nie mogę włączyć przycisku klimatyzacji, naciskam go to przycisk na zielono się zapala i gaśnie, również nawiewu nie mogę rozkręcić na full, tylko do polowy, reszta przycisków działa, o co w tym chodzi ? Błąd w INPA pojawia się taki: 255 Energiesparmode aktiv
  5. zamykam temat, przerwana była wiązka kabla.
  6. W swoim bmw posiadam taką listwę żarówkową tylną lewą: http://allegro.pl/show_item.php?item=7302617544 Ostatnio zaświeciła mi się kontrolka, że nie działają światła z tyłu z lewej strony, sprawdziłem wszystkie światła z tyłu i działają ok, tylne, kierunki itp. podłączyłem pod komputer okazało się, że wyświetla taki komunikat: rear fog light e46/4 rear light 2 left defect I rzeczywiście po włączeniu świateł przeciwmgielnych tylnych, nie włączają się światła przeciwmgielne tylne, bezpieczniki wszystkie są ok, wtyczka jest ok, ale nie dochodzi prąd do wtyczki ze świateł przeciwmgielnych, gdzie teraz szukać końcówki tego kabla przy włączniku świateł ? Czy idzie on bezpośrednio do modułu świateł czy do przekaźników wpierw ?
  7. Sprawdżę właśnie wiem o tym, kupiłem na próbę używane wtryski i będę chciał je sprawdzić pod wysokim ciśnieniem, ale w jednym jest jarzmo zwalone, jak się je zdejmuje bo odkręciłem tą śrubkę od tych rurek, ale dalej nie wiem co zrobić.
  8. a może to być przytarta panewka ? Bo odgłosy mam takie same jak na tym filmiku. Dzisiaj byłem u mechanika w tej sprawie i powiedział, że oni tam nic nie ruszali i jedynie zawory coś ruszali bo im odpalić nie chciał, mogli oni przytrzeć tłoki w ten sposób bo może na siłę próbowali go odpalić ?
  9. Przydatna również jest ta stronka: https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/7789661-wtryskiwacz
  10. Dzięki za informacje, w sobotę to sprawdzę. Mam nadzieję, że to będzie ten problem.
  11. Mechanik wymienił uszczelkę od zaworów oraz uszczelki wszystkie od wtryskiwaczy, mówił też, że mieli problem z jego odpaleniem bo gasł im, okazało się, że nagaru dostało się w dolot wtryskiwaczy i coś było zapchane i przeczyścili to preparatem do usuwania nagaru, po tej wymianie samochód chodzi mi tak jak by do wymiany były panewki, jest podobny dźwięk jak w poniższym filmiku, mechanik powiedział, że może panewki się jeszcze nie nasmarowały i z czasem powinno ustać ten hałas, prawda to czy ściemniał ? Może teraz po tej wymianie trzeba wymienić olej bo już sam nie wiem co mogli oni spierdolić. Dzięki za info.
  12. Nom racja nie da się zrobić testu przelewowego. Też się o tym dowiedziałem, bo nie wiadomo co zrobić z paliwem napływającym z wężyka z pompy paliwa chyba, ale znalazłem problem, z drugiego wtrysku leci dym jak się silnik przy gazuje, a nie mogę go za chiny wyciągnąć. Jakieś rady ? Może to tylko dolna uszczelka od wtrysku ?
  13. Ok, w weekend zrobię test przelewowy, wydaje mi się, że w ten sposób zdiagnozuje, który jest uszkodzony, ma ktoś namiary na sprawdzonego goscia/firmy która regeneruje wtryski do bmw e46 ? Tak w ogóle to patrząc na nie wyjęte wtryski od strony filtru powietrza to który podłączamy kruciec z którego będzie się lało paliwo do strzykawki ten po prawo a ten po lewo zatykamy żeby paliwo się nie lało ? [EDIT] Dobra już wiem jak wykonać ten test przelewowy, jeszcze nie wiem ile normalnie sprawny wtrysk będzie lał mi paliwa ???
  14. Któryś lub któreś wtryski mi przelewają paliwo, będę wykonywał test przelewowy na weekend, ale mam parę pytań odnośnie całej roboty. Koszt regeneracji wtrysku nie sterującego jest mniejszy niż wtrysku sterującego ? Czy podczas wymiany jakiegoś wtrysku trzeba kodować go np. w DISie i ustawiać kąty czy wystarczy go mechanicznie wymienić ? Błędy w INPA sprawdzałem i żadnego błędy nie mam, ale od jakiegoś czasu mam większe zużycie paliwa i dużo gorzej się zbiera, miałem raz tak nawet jak wracałem 2000 km w dwa dni, że pod koniec trasy, że jechał spoko miał moc, ale nagle zatrzymałem się i znowu go uruchamiam i w ogóle nie miał mocy i od tamtego czasu ciężko u niego z mocą. Czyściłem znowu czujniki podciśnienia, EGR, czujnik w kolektorze, przepływomierz i kolektor, ale nic to nie dało. Co myślicie o tej metodzie diagnozowania wtrysku w BMW ? Jaką rezystencję powinien mieć wtrysk sterujący ? Dzięki za informacje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.