Skocz do zawartości

Lisu92

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 2002

Osiągnięcia Lisu92

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiazany. Za ciezkie odpalanie odpowiadal czujnik cisnienia paliwa, ktory sie okazal rozwalony, natomiast za glosna prace silnika odpowadal zepsuty vanos
  2. Z moim e46 tez sie tak dzieje. wystarczy wysoka wilgotnosc powietrza i nie wkreca sie na obroty(pokazuje wtedy okolo 500 obrotow i szarpie samochode, po czym gasnie), dopiero jak przekrece kilka razy kluczykiem to pali normalnie. Silnik 1.8
  3. Tylko co mi po wykasowaniu bledow jak problem pozostal
  4. Mi sie wydaje ze to cos z ukladem paliwowym, poniewaz jak przekrece kilka razy kluczyk(podpompuje paliwo) i odpale to dziala normalnie.
  5. Silnik 1,8. Byl podlaczony do komputera i wszystkie bledy zostaly usuniete. Sonda lambda nie byla sprawdzana.
  6. Witam Mam BMW E46 benzyna z 2002r. Kiedy jest troche zimno lub silnik jest zimny pali mi bardzo ciezko. Odpala ale obroty wynosza okolo 500 i nie reaguje na gaz. Samochodem az trzesie. Dopiero po kilku probach odpala normalnie. Wymienilem pompe paliwa, ale to tylko troche poprawilo sprawe. Dodatkowo na niskoch obrotach silnik pracuje glosno, jak wcisne gaz i trzymam go na okolo 1,1 tys obrotow silnik pracuje jeszcze glosniej, dopiero po zwiekszeniu obrotow pracuje juz normalnie. Mechanik nie moze ustalic co sie dzieje z nim. Co to moze byc?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.