Skocz do zawartości

cnrd

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cnrd

  • Urodziny 29 Marca

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d (N47) 2008 Alpine Retrofit
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia cnrd

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Właśnie jestem przed wyborem - albo f31, albo c klasa kombi. Mam aktualnie e91 i w f31 dużo bardziej słychać silnik wewnątrz niż wystraszeni bmce i głośniej niż w mercu. Prowadzenie w mpakiecie jest precyzyjne, ale wydaje mi się ze w e91 po 150kkm było lepsze niż w nowym f31. To co mnie zaczyna przekonywać do merca, to fakt, ze maja lepsza ofertę cenowa. Jestem w stanie wiecejnupchacnwyposazenia niż w BMW. Drugie, mocno wpływające na wybór - ta głośność w środku. Drażni mnie w BMW, ze bardzo wyraźnie słychać prace silnika. Jest to przyjemny dźwięk, ale za głośno, a po dłuższej jeździe robi się męczące. W e91 mam ciszej. Dajcie znać, czy tez macie wrażenie, ze w e9x było ciszej niż w f3x
  2. cnrd

    Błąd EGR 530d

    Przy jakich przebiegach zaczęły się Wam pojawiać takie problemy i musicie to czyścić?
  3. Hej, udało Ci się zainstalować ten wyłącznik w e81?
  4. Co ile wymieniacie filtr paliwa?
  5. Jeszcze nie. Ok, spróbuję. Dam znać.
  6. Rozmawiałem z handlarzem i jest on pośrednikiem. Pierwszy właściciel, firma, będzie formalnym sprzedawcą. Felgi może rzeczywiście trochę podniszczone, ale sam w swoim wiem jak niewiele potrzeba, aby przytrzeć felgi. Też mnie intryguje ten zestaw głośnomówiący. Wydawało mi się, że trójki mają z defaultu najprostszy bluetooth. Ale nie dla zestawu kupuje się samochód :) W weekend jadę go obejrzeć. Mówił mi również gość, że malował przedni i tylni zderzak bo były poobdzierane, ma zdjęcia sprzed malowania. Zresztą na nich widać, że przedni zderzak jest trochę obdarty. Dzięki za info :)
  7. Poproszę o info w sprawie tego ogłoszenia http://otomoto.pl/show?id=C32169320
  8. Cześć, czy ktoś z okolic Warszawy pomógł by mi z konfiguracją NCS'a? Mam ściągnięte gotowy maszyny wirtualne. INPA i DIS działają, używałem już do kilku rzeczy. Niestety z NCS'em mam problem :/ Wykonałem konfigurację profilu opisaną na forum, ale po wejściu w opcje F1 a potem F3, mam do wyboru tylko CAS i FRM, po wybraniu któregokolwiek mam błąd #0304. Pół dnia się już z tym męczę i nie mam pomysłu co dalej. Podjadę w dowolne miejsce w Wawie i okolicach, ewentualnie zdalnie też chętnie uzyskam pomoc :)
  9. Masz inny samochód i silnik, ale u siebie też to sprawdzę. Gratuluję wytrwałości w dążeniu do rozwiązania problemu!!
  10. Okazja nie okazja. Mało strasznie 330xd w e90/e91 lci. Dlatego warto sprawdzić i popytać Was tutaj, aby nie wpaść na minę. Chyba, że macie gdzieś taką perełkę i to jeszcze na FV to biorę
  11. O błotnikach mówił od razu, jak z nim rozmawiałem oraz o masce, że była "cieniowana". Wiecie może, czy ktoś na forum ma możliwość sprawdzenia historii samochodu w komputerze BMW? Pamiętacie może, gdzie trzeba popatrzeć w elektronice, czy było coś zmieniane, aby poprzestawiać przebieg?
  12. co do krzywości masz na myśli dużą szparę pomiędzy maską a pasem przednim i lampami?
  13. Cześć, co sądzicie o tym samochodzie http://allegro.pl/bmw-330xd-e90-3-0d-245km-x-drive-panorama-faktura-i3993264427.html
  14. Chodzi Ci o przepływomierz w DPF'ie? Oprócz tego, że jest dziwna reakcja na dodanie i odpuszczenie pedału gazu, to z mocą jest wszystko ok. Nie zauważyłem aby był spadek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.