Skocz do zawartości

wiktork

Zarejestrowani
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F22 228 iX
    E82 120d coupe 2009
    E46 330d turing M pakiet 2002
    E46 330d sedan 2000
  • Lokalizacja
    Nadarzyn

Osiągnięcia wiktork

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Jeśli piszczy po wymianie paska to może oznaczać, że któraś z rolek ma już dość... nie wiem co masz na myśli pisząc o komplecie ale jeśli nie wymieniłeś tylko napinacza to sprawa jest raczej przesądzona.
  2. Mialem podobne objawy - przeczyszczenie zaworkow pomoglo na okolo 2 tygodnie - objawy wrocily. Diagnoza byla jednoznaczna - padlo turbo. Po wymianie na nowke - rewelacja. Ale stara turbina nie wyglada tak zle - problemem nie byl wirnik itp tylko zawor podcisnieniowy umieszczony na turbinie - byl zapchany nagarem i nie reagowal prawidlowo na sterowanie z zawora AGR. Troche sie wkurzylem, bo niepotrzebnie wymienilem cale turbo - zawor chyba da sie wymienic bez koniecznosci wymiany calej turbiny... byc moze nawet mozna go oczyscic:-(((
  3. Mam to samo - podobno czesta usterka w tych skrzyniach. Dokladnie nie pamietam jak sie nazywa to cos co padlo, ale z tym da sie zyc... kwestia przyzwyczajenia;-) Naprawa oznacza demontarz walu i zdjecie obudowy skrzyni - na szczescie piatka jest na koncu skrzyni i naprawa jest pozornie latwa - niestety kosztowna. Postanowilem zabrac sie za to przy okazji jakiejs innej naprawy wymagajacej odpiecia walu itd... Generalnie im zimniej tym problem wiekszy - olej gestnieje i przy -20 moze byc kiepsko.... ;-))) Jak sie zdecydujesz to naprawic to daj znac ile Cie to kosztowalo... Z tego co wiem, sama czesc to okolo 200 ale robocizna - masakra;-))
  4. Jak juz bedziesz ciagnal ta galke w gore to uwazaj na nos.... wierz mi wiem co mowie;-) Mnie nikt nie chcial uwierzyc, ze to byla tylko galka zmiany biegow;-)
  5. wiktork

    320d czy 330d

    Witam, W listopadzie kupilem 330d z 2002 roku w pelnym M-pakiecie za 37 tys z udokumentowanym przebiegiem 204 tys km... w rewelacyjnym stanie - auto sprawdzone gruntownie w autoryzowanej stacji - w tej chwili auto ma juz 211 tys - za kazdym razem gdy do niego wsiadam ciesze sie jak dzieciak... to juz moje drugie 330d.... nie wyobrazam sobie jazdy innym autem! Koszty eksploatacji wersus osiagi, wrazenia sluchowe.... bezcenne!!! Zwykle samochod bawil mnie dwa tygodnie... gora miesiac... pozniej byla juz rutyna... czegos brakowalo - do 330d zawsze wsiadam z radoscia i to jest to!!! Radosc z jazdy... jak ja bardzo rozumiem ten slogan reklamowy.... ;-))) Pewnie 320 jest OK... ale wybaczcie nie zamienilbym sie!! Moze by mniej palil... moze klocki sa tansze... ale kupujac BMW nie myslalem zeby ciulac po kilka zlotych przy kazdej okazji... oczywiscie rozsadek nie pozwolil mi kupic 330 i;-) - ten samochod ma mi dawac radosc i daje... i niczego mi w nim nie brakuje!!! I o to chodzi... :cool2:
  6. Witam, U mnie kilka dni temu przy -20 kontrolka palila sie okolo 7 sekund i samochod odpalil za pierwszym razem. Nie wiem czy to prawda ale podobno jest tak, ze w nowoczesnych dieslach wstepne podgzewanie swiec zarowych uruchamia sie w momencie otwarcia samochodu - stad kontrola zapala sie na tak relatywnie krotki czas...
  7. nie pasek tylko plastik... jest bezpośrednio pod szkłem - trzeba te dwa elementy przelożyć z lampy poliftingowej do tej sprzed liftu. Reszta jest dokładnie taka sama!
  8. Miałem w poprzednim e46 (przed liftem) problem z jednym reflektorem - coś było nie tak z lustrem i nie chcieli mi przedłużyć badania technicznego. Zamówiłem lampe przez internet... oczywiście przysłali lampe "po lifcie". Miałem na naprawe tylko 2 tygodnie więc odsyłanie lampy i czekanie na właściwą nie rozwiązywało problemu. W skrócie: Wystarczyło wymienić szkło i taki czarny plastik pod szkłem... reszta pasuje idealnie!!!!!:-) Wszystkie mocowania, spinki, otwory są takie same :roll2:
  9. Potwierdzam... do 330d poduchy tylko oryginaly!!! Nie ma co oszczedzac... :roll:
  10. Z tego co wiem to antena od radia jest w tylnej szybie (sedan) lub lewej bocznej (touring)... przy takim rozwiązaniu jest ryzyko uszkodzenia polączenia szyba - kabel... cóż :wink:
  11. wiktork

    chip tuning 330d 204km

    Hmmmm.... nie moge zgodzić się ze stwierdzeniem, że wersja 184 KM jest cienka.... :nienie: silnik ten nie bez powodu kilka razy zdobywł nagrody! :cool2: W poprzednim 330d 184 KM nigdy nie odczuwałem niedostatku mocy, momentu... nie mówiąc już o rewelacyjnym spalaniu. Obecnie w moim kolejnym 330d mam chipa (204 KM i 470 Nm)... różnica oczywiście jest, ale nie aż tak zauważalna jak w porównaniu 2.0 d do 3.0. Myśle, że przepaść jaką dzieli silniki 2.0 d w wersji 136 km i 150 km nie przekłada sie w podobnych proporcjach na silnik M57. To inna bajka... Bez względu na to, którą wersją M57 jeździsz wrażenia są bardzo porównywalne - czysta przyjemność i radość z jazdy gawarantowana!! :roll2:
  12. W moim Touringu antena GSM jest podłączona do jakiegoś modułu w schowku nad zmieniarką CD... Mam oryginalny zestaw telefonu. Więc proponuje zacząć poszukiwania końcówki od kufra :wink:
  13. Cóż... nie pamiętam dokładnie ile zapłaciłem, w każdym razie wymieniłem cały komplet i nie żałowalem. Skoro padł jeden to za chwile mógł kolejny... a po co płacić za robocizne dwa razy? :roll:
  14. Witam, W moim poprzednim 330d miałem podobny problem... okazało się, że to tzw przewody przelewowe - są ukryte pod tą górną pokrywą kolektora. Zestaw oryginalnych przewodów troche kosztuje, ale ja robiłem naprawe w Piasecznie - przewody z belki - kosztu dokładnie nie pamiętam, ale chyba maks 200 pln. Po wymianie przewodów skończył się problem zapachu ropy... :dance: Może ta obejma, o której piszesz ma jakiś związek z tymi przewodami... :doh: Pozdrawiam, Wiktor
  15. polecam nitke dentystyczną... poważnie :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.