Witam. W temacie BMW jestem kompletnym żółtodziobem, tak więc proszę o wyrozumiałość, bo chce się nauczyć tego i owego. ;) Ale do rzeczy. Mam BMW 316i coupe z silnikiem M43. Przy potrzymaniu na 2 tys. obrotów, następnie zwalniam pedał i do podłogi to ten się przydławi. Ogólnie przy depnięciu w pedał motor się dławi. obroty spadną poniżej 1 tys. i potem lecą do góry, ale wydaje mi się, że to nie jest to co być powinno(?), mówię o wkręcaniu się na obroty. Problem nie występuje, jeśli jednostajnie, po woli wcisnę pedał (np. jazda po mieście). Może to ma powiązanie? Proszę o jakieś konkrety, jak sprawdzić czy silnik ma przedmuchy? Dodam, że przy odpaleniu, zimna, silnik wachluje. Dojdzie do dwóch tysięcy, potem po chwili się ustabilizuje i trzyma raz tysiąc raz może nieco więcej. Jak zacznie się grać, tj. wskaźnik zaczyna mijać niebieskie pole to obroty spadają do poniżej tysiąca i sporadycznie raz w czas przywachlują... W oczekiwaniu na szybką odpowiedź, pozdrawiam ;)