Skocz do zawartości

Klakiers

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 2.0D

Osiągnięcia Klakiers

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. marton4, można temu jakoś zaradzić? Np. zmatowić cały lakier i położyć nową warstwę? Lub jakoś zabezpieczyć ten lakier, jakąś powłoką? Jeśli tak, to czy jest sens, skoro ma trochę odbić od kamieni - takie powłoki trochę kosztuję. Czy zabezpieczą lakier, który ma już swoje lata? Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź ;)
  2. Cześć, Spotkałem się z autem, na którym były ponownie lakierowane elementy. Problemem jest trwałość, twardość powłoki? Delikatne, acz widoczne ryski można zrobić chcąc chociażby zdrapać pozostałości po owadzie. Co sądzicie? Ktoś spieprzył malowanie?
  3. Rozumiem, dzięki! Poszło PW mariuszski :)
  4. Cześć, nie znalazłem takiego wątku, więc zakładam swój. Jeśli takowy jest, z góry przepraszam. Mam dziwny problem, może ktoś się z czymś takim już spotkał. Gdy rano wsiadam do auta, wyświetlacz działa idealnie. Zdjęcie poniżej: Natomiast już po południu jest tak jak na zdjęciu poniżej... Taki sam efekt jest po kilkunastu minutach od włączenia radia rano. Co ciekawe po pracy (auto stoi ponad 8h nieużywane) mam również taki widok, zamiast ładnie świecącego wyświetlacza. Dobrze jest tylko rano, co mnie bardzo zastanawia - dlaczego.
  5. Cena jest wyższa, ale jeśli wygląda to tak, jak na zdjęciach, to są warte tej kwoty ;)
  6. To mnie pocieszyłeś, że nie są tanie... extra hehe a co powiecie na wyciek przy kole pasowym? Dużo z tym roboty?
  7. Witam. W temacie BMW jestem kompletnym żółtodziobem, tak więc proszę o wyrozumiałość, bo chce się nauczyć tego i owego. ;) Ale do rzeczy. Mam BMW 316i coupe z silnikiem M43. Przy potrzymaniu na 2 tys. obrotów, następnie zwalniam pedał i do podłogi to ten się przydławi. Ogólnie przy depnięciu w pedał motor się dławi. obroty spadną poniżej 1 tys. i potem lecą do góry, ale wydaje mi się, że to nie jest to co być powinno(?), mówię o wkręcaniu się na obroty. Problem nie występuje, jeśli jednostajnie, po woli wcisnę pedał (np. jazda po mieście). Może to ma powiązanie? Proszę o jakieś konkrety, jak sprawdzić czy silnik ma przedmuchy? Dodam, że przy odpaleniu, zimna, silnik wachluje. Dojdzie do dwóch tysięcy, potem po chwili się ustabilizuje i trzyma raz tysiąc raz może nieco więcej. Jak zacznie się grać, tj. wskaźnik zaczyna mijać niebieskie pole to obroty spadają do poniżej tysiąca i sporadycznie raz w czas przywachlują... W oczekiwaniu na szybką odpowiedź, pozdrawiam ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.