Skocz do zawartości

Greg87

Zarejestrowani
  • Postów

    96
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320i 2006r

Osiągnięcia Greg87

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki koledzy. yasko90 - licznik można kupić dowolny z e90? We wszystkich głośniczki są takie same?
  2. Witam, W moim liczniku zepsuł się głośniczek, przy włączaniu kierunkowskazu nie słychać cykania. Rozkręcałem licznik, ale głośniczek nie ma popękanych lutów, także chyba po prostu się zepsuł. Czy jak kupię używany licznik na allegro, będzie on działał bez problemu? Trzeba go będzie jakoś kodować? Ktoś może ma jakiś numer katalogwy takiego licznika? Pozdrawiam
  3. Dziś kupiłem nowy olej, myślałem że to będzie przyczyną. Chyba jeszcze go wymienię, może chociaż trochę ucichnie? 1300zł sama wymiana czy razem z naprawionym dyfrem? Wielkie dzięki za odpowiedź, daj spokój jakich mamy mechaników, wymieniłem już podporę dyfra nic nie pomogło, teraz mi zasugerowali ten olej...
  4. Koledzy mam to samo metaliczne wycie, huczenie. Podnosiłem auto raz z lewej raz z prawej strony, rozpędzałem na 5tym biegu podniesione koło i było słychać wycie z jednej i drugiej strony tak samo. Jak wszedłem pod samochód wydawało mi się że to z dyfra. Czy mogło być tak że łożyska padły obydwa na raz i tak przenoszą huczenie? Jak kręcę kołem to słychać taki metaliczny dźwięk, ale wydaje mi się że to co innego niż podczas jazdy.
  5. Dzięki, szczerze powiedziawszy to nie wiem, może faktycznie nie ma tam oleju. Mogłem nagrać jak auto było podniesione, ale postaram się nagrać podczas jazdy.
  6. Witam koledzy, może ktoś pomoże z dużym problemem. Podczas jazdy przy prędkości od 50km/h w górę słychać piszczenie w środku i na zewnątrz. Jadąc za autem można usłyszeć pisk, takie gwizdanie. Wczoraj wymieniłem podporę wału (myślałem że to jest przyczyną) podniosłem auto, zapiąłem 3 bieg i od razu było słychać gwizdanie. Niestety wymiana podpory nic nie dała. Podnosiłem raz jedno koło, raz drugie i ruszałem z 3 biegu, koła się rozpędzały i było słychać gwizd jakby z wału, ale nie jestem pewny. Po rozpędzeniu i wciśnięciu sprzęgła dźwięk nie ustawał, cały czas było słychać pisk aż do wyhamowania koła. Wywaliłem już trochę kasy na naprawę, niestety nic nie pomogło, dlatego piszę do Was. Kolejny pomysł to wał, może wymiana oleju pomoże zażegnać problem? Może ktoś miał takie objawy i udało mu się je jakoś wyeliminować? Proszę o propozycję. Pozdrawiam
  7. Mi po wywaleniu zaworka dalej szarpało, dopiero wymiana sprzęgła i dwumasy zlikwidowała problem. W końcu można normalnie jeździć autem, a nie za każdym razem uczyć się sprzęgła na nowo.
  8. Na razie spróbuję odlać oleju tak żeby czujnik wskazywał między MIN a MAX. Pojeżdżę z tydzień i zobaczę czy dalej kopci. Olej sprawdziłem po około godzinie jazdy. Do godziny było cały czas max i na postoju i podczas jazdy. Później po około godzinie poziom spadł o tę jedną kreskę. Wcześniej zalany był Castrol, teraz wlałem Motul 8100 x-clean. Przed zmianą oleju czyli tydzień temu nic nie kopciło. Mam wrażenie że zaczął kopcić po wymianie oleju. Od razu wymieniłem też czujnik poziomu oleju na nowy Hella bo tamten stary coś długo mierzył i nie zawsze pokazywał poziom oleju, do tego raz pokazywał że jest min, za chwile że max.
  9. Witam, Koledzy mam pytanie, w moim aucie BMW E90 320i 2006r ostatnio był wymieniany olej. Po kilku dniach po wymianie (bo wcześniej nie zwracałem na to uwagi) zauważyłem że auto przy odpalaniu dymi na niebiesko gęstym dymem, później podczas przegazówki na bialo i niebiesko, później na jałowym delikatna chmurka na biało. Po przejechaniu kilki km znowu na postoju np jak cofam ogólnie manewruje na małej powierzchni to widzę że kopci na niebiesko. Do silnika wchodzi 4,25 oleju, po wymianie wlane zostało prawie 5L. Na wskaźniku oleju (bo nie ma bagnetu) cały czas pokazany jest pasek który dochodzi do wartości MAX. Czasami zejdzie jedną kreskę niżej ale to po dłuższej jeździe, tak to jest cały czas MAX. Pomóżcie co to może być? Czy nadmiar oleju może powodować takie dymienie? Czy to coś z odmą? Pozdrawiam
  10. Koledzy u mnie nie działa grzanie pasażera, czy to oznacza że mata do wymiany czy mogę coś jeszcze sprawdzić? Oprócz wypiętej kostki?
  11. Koledzy, u mnie jednak tłumik w środku się rozleciał i coś wpada w rezonans. Muszę wymienić na nowy, może ktoś używał tych tłumików? http://allegro.pl/tlumik-proex-bmw-e90-e91-e92-inox-series-i5724374525.html http://allegro.pl/tlumik-rm-motors-bmw-e90-e91-325d-330d-330xd-i5721409729.html Ewentualnie co możecie polecić? :)
  12. Koledzy odgrzeję trochę kotleta żeby nie zakładać nowego tematu. Czy jeżeli kupię samą krótką gałkę od e87 bez mieszka to podejdzie zamiast tej długiej do e90? Czy muszę przełożyć razem z mieszkiem z e87 do e90 i zostawić ramkę z e90? Pozdrawiam
  13. Witam, Mam pytanie, czy w nawigacji Business da się odblokować widok mapy na wyświetlaczu (Bmw e90 2006 rok)? Kiedyś na YouTube widziałem gościa który miał to odblokowane, napisał którą opcję zmienić za pomocą Inpy żeby działało. Nie wiem czy to był fake czy nie, dlatego pytam Was, czy da się coś takiego zrobić? Pozdrawiam
  14. Witam, Czy ktoś ma sterowniki do tego kabelka? http://viaken.pl/pl/polski-interfejs-diagnostyczny-bmw-usb-1996-2006-inpa-pl-najlepszy.html Niestety posiałem gdzieś płytkę ze sterownikami, a pisząc do producenta nie otrzymałem odpowiedzi. Może ktoś z Was ma plik ze sterownikiem do kabelka? Proszę o kontakt na PW :) Pozdrawiam
  15. Ok, tak zrobię. Jeszcze mam pytanie czy kostka / taśma i wszystkie połączenia podejdą do nowej kierownicy? Może jest jakiś tutorial jak wymienić kierownicę?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.