Skocz do zawartości

majkele30

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    328i, 535i
  • Lokalizacja
    Strzegom
  • Zawód
    Mechanik

Osiągnięcia majkele30

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Panowie, zainstalowalem wszystko zgodnie z instrukcją ze strony pierwszej. Nie ogarnąłem natomiast tematu z SP-Daten. Chciałbym aby w menu INPA znajdowały sie wszystkie możliwe samochody. Czy jest jeden plik na chomiku Kolegi Mlodzik18 (http://chomikuj.pl/mlodzik1/BMW+SP-Daten) który powinienem zainstalować? Prosze o wskazanie który z nich pobrać. Dziękuje.
  2. Mam Inpe 5.0 , chciałbym za jej pomoca podłączyć e60 LCi, czy zmostkowanie pinów 7 i 8 w interfejsie mi to umożliwi, czy szukać interfejsu d-can? Viaken ma dość ciekawą ofertę, bo za 119zł z wysyłką jest taki interfejs, pytanie czy to nie to samo co mój, a różniący sie tylko zmostkowanymi pinami?
  3. Panowie, prosze o wytłumaczenie łopatologicznie: Ja mam interfejs od Viakena na usb od 96'-06' , czyli k-can? Rozebrałem go przed chwilą i nie ma zmostkowanych pinów 7 i 8. Czy jak zmostkuje piny 7 i 8 to robi się z niego interfejs d-can? Czym jest w takim razie interfejs k+dcan? Narazie seria FXX mnie nie interesuje, chodzi mi o to, abym mógł obsługiwać auta od 96' do np.2010' bo potrzebuje sie z e60 2008 połączyć i inpa nie widzi zapłonu. dzięki
  4. Ja mam interfejs od Viakena na usb od 96'-06' , czyli k-can? Rozebrałem go przed chwilą i nie ma zmostkowanych pinów 7 i 8. Czy jak zmostkuje piny 7 i 8 to robi się z niego interfejs d-can? Czym jest w takim razie interfejs k+dcan?
  5. Panowie, może banalne pytanie, ale powiedzcie prosze, ewentualnie na PW jeśli ktoś by miał ochotę mi pomóc w wyborze, jaki kupić interfejs ąby odpalić tego rheingolda, bo mam jakiś szit Viakena za 50zl, ale domyślam sie , że na tym interfejsie nie pojdzie.
  6. Najważniejsza jest śruba pompy oleju, ją przykreć na klej, tylko dobrze odtłuść wpierw. Ponadto, wszystki śruby od ślizgów też na klej, to najważniejsze! A jak sruby beda krecone bez kleju to ? Lepiej, abys nie przekonał się na własnej skórze:)
  7. Najważniejsza jest śruba pompy oleju, ją przykreć na klej, tylko dobrze odtłuść wpierw. Ponadto, wszystki śruby od ślizgów też na klej, to najważniejsze!
  8. Co by nie mówić to z rozrządem problemów nie było.
  9. A nie ma tu na forum już gdzies takiego tematu zbiorczego odnośnie bubli w samochodach, warsztatach itp? Przyznam, że jestem nowy na tym forum i dopiero zaczynam je przeglądać, a widzę, że jest bardzo wartościowe:)
  10. Powiem Wam tylko, że mam tego więcej, a w ogóle moznaby wydzielić jakis taki temat ze zdjęciami usterek, bo mam kilka rodzynków:D
  11. Przerobiłem kilka n47, co ciekawsze porobiłem foty, obczajcie sobie: (najciekawsze były zawsze reakcje użytkowników aut na zerwanie łańcucha, najczęściej przywozili auto na lawecie i prosili o wymiane czujnika wałka rozrządu, bo "pan Kaziu" zczytał błąd, ale nie wiedział gdzie go znaleźć :duh: ) A tu z kolei miniak i różnica między długoscią łańcucha łączącego wałki rozrządu (nowy vs. stary). Spójrzcie jak wytarta jest pokrywa zaworów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.