Skocz do zawartości

nieogoleniec

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 320d, 163KM
  • Lokalizacja
    Ostrołęka/Warszawa

Osiągnięcia nieogoleniec

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Miałem podobnie. Ja dokupiłem "czysty" grot, oddałem do, nie wiem jak to nazwać - kluczmistrza. Ten mi wystrugał ten czysty na wzór oryginału i jest ok.
  2. Ja też jestem za żółtymi. W sobotę wymiałem tą żaróweczkę i nie jest to wcale takie łatwe, a zdjęcie tej plastikowej kopułki to coś jak postawić żyletkę na czubku szpilki. Ja musiałem zdjąć tą dużą pokrywę pod które są pozostałe żarówki, bez tego nie dałbym rady zdjąć tej małej kopułki. Może komuś się przyda taka rada.
  3. Skoro już jesteśmy przy dunlopach, to miał ktoś może do czynienia z dunlop sport maxx rt i goodyear eagle f1 asymmetric 2? Rozmiar 225/45/17, nie wiem w co pójść, dodam, że mojego stylu jazdy agresywnym bym nie nazwał.
  4. U mnie prawy peszel. Kolor kabelka bodajże niebiesko-brązowy.
  5. Tak gwoli informacji - dla potomnych. Po przejechaniu kilkuset kilometrów od wymiany opisanej powyżej dało się zresetować licznik klocków poprzez BC.
  6. Ja się podepnę pod temat. Wymieniłem ostatnio klocki z tyłu, razem z czujnikiem, pomimo, że wg komputera mam jeszcze do przejechania 6000 km. Czy mogę bezpiecznie skasować licznik poprzez BC czy muszę czekać aż komputer poprosi o wymianę?
  7. Może to środkowa kratka nawiewu (ta pod szybą). Mi się ona od czasu do czasu telepie i strasznie drażni :x
  8. W końcu ktoś z moich stron. Też miałem taki problem, u mnie były walnięte termostaty i przepustnica. Po wymianie tych części filtr fajnie się wypalał i nie było problemów jednak od jakiegoś czasu zauważyłem, że przybywa mi oleju i chyba skończy się na wycięciu filtra. :(
  9. Nie tak dawno miałem problem z dpf-em (nie chciał mi się wypalać), problemem były termostaty i właśnie przepustnica. Termostaty dałem nowe, natomiast przepustnice kupiłem na alergo - kosztowała niecałe 300 zł. Tylko jak ja kupowałem to akurat wtedy nie było ich zbyt wiele do tych silników (znalazłem chyba dwie), być może teraz sytuacja wygląda nieco inaczej. Swoje auto głownie serwisuje właśnie w Molski Motors, ogólnie nie mogę narzekać choć mogłoby być lepiej. Z tego co mi wiadomo adaptacji przepustnicy Ci nie zrobią, nie zajmują się w ogóle kodowaniem. Ja adaptację robiłem u kolegi prmax z forum i jestem bardzo zadowolony - niesamowicie oblatany gość. W mojej okolicy nikogo kto by to zrobił nie dałem rady znaleźć.
  10. Ja miałem problem tylko z centralnym (nie otwierał się z pilota), radio działało mi bez zarzutu.
  11. Jestem świeżo po naprawie - sprawdź czy nie masz przerwanych przewodów w tylnej klapie (w tych gumowych otulinach). Jeśli nie to to pewnie wzmacniacz diversity.
  12. Idąc za radą, ja również sprawdziłem przewody w tym gumowym peszlu z prawej strony i też miałem jeden przerwany (taki jakby czerwono-zielony) a na pozostałych otulina już też była popękana. Po doprowadzeniu do stanu używalności centralny zaczął działać - luksus niebywały :D Tak więc proponuję zacząć od takiej prozaicznej i banalnej czynności przed wymianą diversity.
  13. Ma ktoś z Was w swoich e9x takie dywaniki: http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/51_8991-dywanik-podlogowy-allwetter/ Jeśli tak to będę wdzięczny za wszelkie opinie o użytkowaniu/spasowaniu itd.
  14. Z tego co wiem to wchodzi około 5,5l. Mi podczas wymiany też tyle weszło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.