Skocz do zawartości

Zodiac

Zarejestrowani
  • Postów

    2 282
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O Zodiac

  • Urodziny 05.02.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    M5 E60, M6 F12, 750i G11

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Zodiac

  1. Zodiac

    G70 Jazdy testowe

    Na pewno LCI sporo błędów naprawi, jak zawsze. Gdzie nie spojrzysz, to aktualnie w środku jest dramat jeśli chodzi o materiały i wykończenie. Światła liczę że zostawią tylko te cienkie - jakby dali tam lasery, to nie byłoby potrzeby wpychania zestawu niżej. Tu też liczę na LCI. Aktualna S-ka jest (mimo też sporych oszczędności i pogoderszenia jakości materiałow względem poprzedniego modelu) lepszym autem pod każdym względem od 7mki, moim zdaniem. Dukec zepsuł design BMW i czekam, aż pożegna sie ze swoim stanowiskiem, może jeszcze jest dla działu designu BMW ratunek.
  2. Zodiac

    G70 Jazdy testowe

    Jeździłem w końcu G70 i muszę przyznać, że to jest najgorsze BMW, z jakim miałem do czynienia w ostatnich latach. Ciekawa odmiana po G11 LCI (V8 750i), któe uważam za do tej pory najlepsze (komfort/osiągi/prowadzenie). Design zewnętrzny - kwestia dyskusyjna, BMW zawsze ogląda się na żywo, bo na zdjęciach wygladaja zazwyczaj dziwnie. Niestety na żywo nie zachwyca w ogóle: wielka "krowa", stylowana na rollsa, z tyłem od passata, z przodem zupełnie niezgranym proporcjonalnie (IMO grille są za małe w stosunku do wielkości auta, co powoduje, że auto wygląda mega dziwnie, niesympatycznie, po prostu brzydko). Komfort - to jedyny plus tego samochodu, jeździ się na prawdę wygodnie, ale czuć na każdym kroku, że jest to kolos. Dla kogoś, kto zawsze chciał komfort S klasy w 7mce, to rozwiazanie idealne, dla mnie jednak G11 ma zdecydowanie lepszy układ jezdny. Mega wygodne fotele, co wg mnie jest największą wadą G11, której fotele są tak samo wygodne, jak taborety, tutaj siedzi się super i jak ktoś codziennie robi długie trasy, to będzie mega zadowolony. Wnętrze - uderzyła mnie jakoś elementów, jak plastiki, etc. Manetki kierunkow jakby wyjęte z serii 1, zrobione z najtanszego plastiku. Przyciski wycięte. Wszędzie widac, że było cięcie funduszy i wybór "bierz najtanszego dostawcę Hans". To kierunek znany nie od dziś, ale w środku 7mki uderza w twarz. Większość ludzi zostanie zaślepiona migającymi listwami i dużymi ekranami, jednak jeśli się przyjrzymy, to zobaczymy jakość elementów, która widać chociażby na drzwiach. Dramat. Nie wiem za co BMW chce te pieniądze, faktycznie chyba za znaczek, bo nie za materiały wnętrza. Jazda - jak już wspomniałem jest mega wygodnie, pływająco, nierówności wybieranie są bardzo dobrze i mamy w końcu "S klasę w BMW". Czuć ciężar, to już nie jest BMW, to jest krążownik na kółkach. Czuć też rozmiar, 5.5 metra to kawał auta, prowadzi się jak jacht, nie jak samochód. Dla niektórych to plus, dla mnie nie, gdybym chciał takich doznań, kupiłbym S klase. Silniki i napęd - przemilczę, jeździłem 740d, nadaje się do toczenia i to wszystko. Byłem mega szczęśliwy wracając z powrotem do mojego 750i. Elektryki z wagą prawie 3 tony to jakaś pomyłka. Pierwszy raz w życiu wyszedłem z salonu znieszmaczony nowym modelem, bez najmniejszej chęci posiadania go. Poczekam co pokażą jako LCI albo ew możliwość ciągnięcia V8 do PL.
  3. Zegary cyfrowe w F10 były najładniej prezentującą się opcją z dostępnych. To co teraz wsadzają w nowych autach to jest dramat - najtańszy chiński szajs (czy jak poprawił mnie kuzyn pracujący w BMW, mówiąc że wyprasza sobie takie insynuacje - to jest najtańszy wietnamski szajs) :D
  4. To co BMW odstawia w nowym ID8 to jest dramat. Mam zdanie podobnie jak z designem, wpuszczono "młodych", którym mówi się (zgodnie z narracją w dzisiejszym świecie), że doświadczenie i wiedza nie mają znaczenie, liczy się tylko to, co oni "chcą i uważają za stosowne". No i potem mamy: - design, który jest coraz gorszy (można odpuścić sobie krytykę modeli aktualnych, jak nowa 7mka czy XM, ale zobaczcie na concept cary od BMW, jaka tu jest tragedia i w jakim kierunku ta marka chce iść), - użyteczność rozwiązań technicznych jest zerowa, co widać na tym filmiku z "pokazem możliwości": cofamy się do ery kamienia łupanego, gdzie zamiast pamięci mieśniowej, która pozwalała nam bez odrywania wzroku od drogi ustawiać większość opcji w samochodzie, musimy klikać po bzdurnych ikonkach i szukać 100 opcji aby COKOLWIEK zrobić czy zmienić. Co wartościowego "młodzi gniewni" wnieśli do marki? Jak dla mnie nic wartościowego czy wartego uwagi: "halo feature" w nowej 7mce czyli otwierane drzwi to żadna nowość, po prostu ktoś wymyślił jak zrobić to tanio i zapakować do aut z półki niżej, ekran z tyłu w aucie gdzie podczas jazdy do streamingu chociażby 4k potrzeba wydajnej sieci to jest taka bzdura, że głowa boli i co najwyżej bajer do pochwalenia się przed kolegami, że "ja mam większy" ekran w aucie. Nowa piątka ze względu na trochę bardziej konserwatywny design źle wyglądać nie będzie - chociaż ja wolę aktualny model. Ale i tak czeka mnie polowanie na M5 do garażu na stałe, bo zapakowany bateriami, hybrydowy M5 w nowym wydaniu nie bardzo mi pasuje jako "auto sportowe".
  5. Ja dostałem informację że w serii 5 V8 tylko w M5, pozostałe modele tylko R6 wspomagane eletryką. Aczkolwiek mogą zrobić na USA wersje V8, bo też mój "szpieg" mi mówi, że V8 nie będzie w nowej 7mce, a okazało się, że nie będzie w EU. Ameryka rządzi się swoimi prawami :D
  6. Zodiac

    Rabaty na g70 .

    W PL na autostradzie to nie będzie problemu z zasięgiem (120-180km/h), w DE przy opcji "gaz w podłogę" (220-240km/h) bateria schodzi w oczach (a jeszcze jak jest chłodniej czy wiatr nie pomaga, to kawę można łapać co godzinę na trasie pod ładowarką) :D
  7. Zodiac

    Rabaty na g70 .

    Do jazdy lokalnie elektryk to super sprawa. i7 60 rodzina w DE ma i narzeka że na autobanie zasięg mniejszy niż M8 :D 260km przejechali na 1 ładowaniu :wink:
  8. Mam takie samo zdanie, będę wrzucał M5 F10 do garażu jako kolejne M
  9. Też tak uważam :cool2: Może po lifcie poprawia.
  10. Tak samo nie wiadomo, czy to jest samochód, bo też nie wygląda :mrgreen: To jest ciekawy temat i ostatni off top ode mnie - rozmawiałem z kilkom dostawcami z PL do róznych ZAGRANICZNYCH (sieciówek), od spożywki pod jakieś materiały typu prześcieradła, etc. Każdy mówi to samo: sieciówka robi przetarg, jest kilka firm i sie licytują "kto da taniej". Są firmy, co chcą po prostu być na pólce (np mają stany magazynowe spore i chcą się ich pobyć) i sprzedadzą nawet po kosztach, co powoduje, że konkurować jest ciężko. Po czym na półce w sklepie masz cene z marżą +80% w górę, któą potem sobie taka firma trasnsferuje za granicę bez podatków u nas, bo np. oddział-matka w DE wystawi za równowartość dochodu fakturę "za używanie logo" :wink: I tak się nasze rodzime firmy zabija. Drugą ciekawostką jest fakt, że najlepiej zarabiającą osobą w tych firmach (sieciówki) jest zawsze ten, kto decyduje, co na jakiej półce się ma znaleźć. Bez odpowiedniego "dojścia" i "przekonania do swoich produktów" :D nawet jak już wjedziesz z produktem do sieciówki, to będziesz gdzieś na tyle wisiał, gdzie nikt nie zagląda. Nie zazdroszcze im, niemniej ci co potrafili się ustawić, jakoś sobie radzą.
  11. Kia przejęła top designerów z BMW i dlatego ich auta (a szczególnie concepty) wyglądają fajnie, a BMW wygląda, jak... wygląda. Tak to jest jak sie pozwala tęczowym lewakom projektować samochody :D Ale przynajmniej można się chwalić wśród "progresywnych" środowisk, że mamy auto zbudowane ze śmieci :mrgreen: i odpadów, co jest średnio 3-4x drozsze w produkcji i ma dużo gorszą jakość, ale wiadomo, co jest dzis ważniejsze :wink: vs
  12. Podrzucisz link? Spodziewałem sie że ten nowy właśnie bedzie lepszy, z tymi wszystkimi "bajerami" jak suby w fotelu. Czekając na serwis olejowy w zeszłym roku mialem okazję siąść do zasłoniętej jeszcze (przedpremierowo) iX i audio sprzedawca mocno zachwałał, bardzo fajnie grało (prynajmniej tą muzykę demo, którą mieli załadowaną, nie interesują mnie melexy więc nie spędziłem w środku za dużo czasu).
  13. Silniki analogiczne jak w 7mce, głównie 3.0 wspomagane prądem. Oraz oczywiscie pełna elektryka (i5). Do tego drogie plastiki słabej jakości, bo robione ze śmieci i najtańszy wyświetlacz z Wietnamu skręcony na wkręty :mrgreen: do deski, żeby zaoszczędzic na przyciskach i pokrętłach. Zdecydowanie wolę aktualny model, M5 Comp wjedzie u mnie do garażu w niedalekiej przyszłości.
  14. Będą pojedyncze/standardowe, według tego co mi powiedziano: bardzo zbliżone do G30 wyglądem. Póki co splity tylko w high endowych modelach (7 i X7).
  15. Według nich zmiana model aktualny vs model przyszły jest bardziej "stonowana" i mniejsza niż w przypadku 7mki, co chyba już wszyscy wiedzą. Mówią że przód wygląda ładnie, nowocześnie,niemniej aktualny model podoba (nie wiem czy bardziej, ale uważają, że to najłądniejszy model BMW aktualnie z przodu). Będę miał fotki soon to napisze coś więcej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.